play

 

မနက္ပိုင္းဆိုတာ အက်ိဳးရွိတဲ့ အခ်ိန္တစ္ခုပဲ ျဖစ္သင့္ပါတယ္။ ေပ်ာ္ရႊင္စရာေတြနဲ႔ စတင္ႏိုင္ရမယ္။ ပိုေကာင္းတဲ့ လူတစ္ေယာက္ ျဖစ္လာေအာင္ ေန႔တစ္ေန႔တာရဲ႕ အေရးႀကီးတဲ့ အပိုင္းက႑ေတြနဲ႔အတူ ႏိုးထႏိုင္ရမယ္။ မနက္ ခင္းပိုင္းဆိုတာ ေန႔တစ္ေန႔တာရဲ႕ အစျဖစ္သလို အသက္တစ္ခုလို႔လည္း ဆိုလို႔ရတယ္။

သင့္ရဲ႕ မနက္ခင္းေလး ကို လံႈေဆာ္မႈေတြ၊ လုပ္သင့္လုပ္ထိုက္တာေတြနဲ႔ ပိုမိုျပည့္စံုသြားေအာင္ ဖန္တီးဖို႔အတြက္ အလုပ္သင့္ဆံုး၊ အလုပ္ထိုက္ဆံုး၊ အေကာင္းဆံုးလို႔ ဆိုလို႔ရတဲ့အရာတခ်ိဳ႕ကို စဥ္းစားဆံုးျဖတ္ၿပီး ေရြးခ်ယ္ထားဖို႔လည္း လိုပါတယ္။ အခုေဖာ္ျပထားတဲ့ အရာေတြက သင့္ရဲ႕ မနက္ခင္းေလးကို ပိုမိုျပည့္စံုသြားေအာင္ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္တဲ့ အရာတခ်ိဳ႕ပဲျဖစ္ပါတယ္။ ေလ့လာၾကည့္ၿပီး သင္နဲ႔ ကိုက္ညီရာကို လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ပါတယ္။

(၁) ေသြးပူေလ့က်င့္ခန္း

play
 

စူပါစတားလို႔ ေျပာလို႔ရႏိုင္တဲ့ အေအာင္ျမင္ဆံုးလူေတြ အမ်ားစုဟာ မနက္ခင္းတိုင္းမွာ ေစာေစာထၿပီး ေသြးပူေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြ လုပ္ေလ့ရွိၾကပါတယ္။ ေယာဂက်င့္တာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဂ်င္ကစားတာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ေျပးတာမ်ိဳးပဲ ျဖစ္ျဖစ္ေပါ့။ အဲဒီလို မနက္ေစာေစာထၿပီး အလုပ္မသြားခင္ ေသြးပူေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြ ပံုမွန္လုပ္ေပးျခင္းဟာ သင့္ရဲ႕ စြမ္းအင္ေတြလည္း တစ္ေန႔တာအတြက္ ျမင့္တက္ လာေစႏိုင္ၿပီး အျမင္၊ အေတြးေတြလည္း ပိုၿပီး ပြင့္လာေစႏိုင္ပါတယ္။

(၂) တစ္ေန႔တာအတြက္ အစီအစဥ္ေရးဆြဲျခင္း

play
 

သင့္ရဲ႕ တစ္ေန႔တာအတြက္ ရည္မွန္းခ်က္ပန္းတိုင္ေတြနဲ႔ လုပ္ရမယ့္အရာေတြကို အစီအစဥ္တက် ခ်မွတ္ျပင္ဆင္ထားျခင္းျဖင့္ သင့္ရဲ႕ စြမ္းအင္ေတြကို ျမႇင့္တင္ႏိုင္ပါတယ္။ မနက္အေစာပိုင္းဟာ တိတ္ဆိတ္ ၿငိမ္သက္တဲ့အတြက္ တစ္ေန႔တာအစီအစဥ္ေတြကို ေရးဆြဲမယ္ဆိုရင္ သိပ္ကို အဆင္ေျပေစပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ မနက္ေစာေစာထၿပီး အစီအစဥ္ေတြ ေရးဆြဲျခင္းဟာ ဦးစားေပးရမယ့္ ကိစၥေတြကိုလည္း သိျမင္ေနႏိုင္တာကို ေတြ႔ရပါလိမ့္မယ္။

 

(၃) က်န္းမာေရးဓာတ္စာမ်ား စားသံုးျခင္း

play
 

မနက္ေစာေစာထၿပီး သင့္ရဲ႕ မနက္စာအတြက္ အခ်ိန္ေပးႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားပါ။ အဲဒီလို အခ်ိန္ေပးၿပီး မနက္စာကို ေကာင္းေကာင္းေလး စားသံုးေပးျခင္းဟာ ကိုယ္ခႏၶာ က်န္းမာေရးတင္မကဘဲ ဦးေႏွာက္ပိုင္းဆိုင္ရာလည္း တိုးတက္ေကာင္းမြန္ လာေစပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ မနက္ေစာေစာထၿပီး ေကာ္ဖီနဲ႔အတူ အစာအိမ္နဲ႔ သင့္ေလ်ာ္ေစမယ့္ ဓာတ္စာေတြကို ေရြးခ်ယ္စားသံုး ေပးျခင္းကလည္း လုပ္ငန္းခြင္ထဲေရာက္တဲ့အခါ သင့္အတြက္ သက္ေသာင့္သက္သာ ျဖစ္ေစပါလိမ့္မယ္။

(၄) ေတြးေတာ စိတ္ကူးၾကည့္ျခင္း

play
 

မနက္ေစာေစာအခ်ိန္ပိုင္းဟာ တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္မႈရွိတဲ့အတြက္ တရားထိုင္တာတို႔၊ ေတြးေတာ စိတ္ကူးၾကည့္တာတို႔ စတဲ့ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ေလ့က်င့္မႈေတြလုပ္ဖို႔အတြက္ အသင့္ေတာ္ဆံုး အခ်ိန္ျဖစ္ပါတယ္။ တစ္ေန႔တာလံုးမွာ သင္သြားခ်င္တဲ့ပံုစံမ်ိဳးကို ေတြးေတာ စိတ္ကူးၾကည့္ၿပီး လုပ္ငန္းခြင္ထဲေရာက္တဲ့အခါမွာ အာ႐ံုစိုက္ လုပ္ေဆာင္လိုက္မယ္ဆိုရင္ သင္လည္း ေအာင္ျမင္မႈ ရရွိေစမွာ ေသခ်ာပါတယ္။ မိနစ္ပိုင္းေလာက္ပဲျဖစ္ျဖစ္ စိတ္ကူးယဥ္ ေတြးေတာၾကည့္ျခင္းဟာ တစ္ေန႔တာအတြက္ လုပ္ငန္းခြင္မွာ သင့္ရဲ႕ အားစိုက္မႈေတြက သိသိသာသာ ျမင့္တက္လာေစတာကို ေတြ႔ရႏိုင္ပါတယ္။

 

Reference: forbes

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video