International Celebrity: ဆယ္လီေတြရဲ႕ ႏႈတ္ခမ္းစူစူ ဆယ္ဖီေၾကာင့္ ႏႈတ္ခမ္းနီမ်ား ေရာင္းအားတက္

ဆယ္လီေတြရဲ႕ ဆယ္ဖီပုံေတြက ၿဗိတိန္မွာ ႏႈတ္ခမ္းနီေရာင္းအားကုိ ပိုေကာင္းေစခဲ့တယ္လုိ႕ ေစ်းကြက္သုေတသနက ေျပာပါတယ္။

play


ဆုိ႐ွယ္မီဒီယာမွာ ဆယ္လီေတြရဲ႕ ႏႈတ္ခမ္းစူၿပီး႐ုိက္ထားတဲ့ ဆယ္ဖီဓာတ္ပုံေတြေၾကာင့္ ႏႈတ္ခမ္းနီေရာင္းအား သိသာစြာ ျမင့္တက္လာတယ္လုိ႕ ဆုိပါတယ္။

play


ဆုိ႐ွယ္မီဒီယာမွာ ပရိသတ္ သန္းနဲ႕ခ်ီ႐ွိၾကတဲ့ ေမာ္ဒယ္မေလး ကုိင္လီဂ်န္နဲ႕ အလွအပေရးရာ ဘေလာ့ဂါ အေခ်ာအလွ ဇုိလာတုိ႕လုိ႕ ဆယ္လီေတြရဲ႕ ဆယ္ဖီပုံေတြက ၿဗိတိန္မွာ ႏႈတ္ခမ္းနီေရာင္းအားကုိ ပိုေကာင္းေစခဲ့တယ္လုိ႕ ေစ်းကြက္သုေတသနက ေျပာပါတယ္။

play

ၿဗိတိန္မွာ ယခုႏွစ္ ႏႈတ္ခမ္းနီေရာင္းအားမွာ ေပါင္စတာလင္ ၃၀၆ သန္းျဖစ္ျဖစ္ၿပီး ယခင္ႏွစ္ကထက္ ၁၂ ရာခုိင္ႏႈန္း တုိးတက္လာတယ္လို႕ ဆုိပါတယ္။ တန္ဘုိးႀကီး ႏႈတ္ခမ္းနီ အမွတ္တံဆိပ္ေတြက သာမန္ႏႈတ္ခမ္းနီေတြထက္ ပုိမုိေရာင္းအားေကာင္းလာၿပီး ယခင္ကထက္ ႏွစ္ဆနီးပါး ေရာင္းအားတက္လာပါတယ္။

play

 

ၿဗိတိန္မွာ ယခုႏွစ္အတြင္း အသက္ ၁၆ ႏွစ္မွ ၂၄ အ႐ြယ္႐ွိ အမ်ဳိးသမီး ၄၈ ရာခုိင္ႏႈန္းက ႏႈတ္ခမ္းနီဝယ္ယူၾကၿပီး ယခင္ႏွစ္မွာေတာ့ ၄၀ ရာခုိင္ႏႈန္းက ဝယ္ယူခဲ့ၾကေၾကာင္း လက္လီေစ်းကြက္ သုေတသနကုမၸဏီ Mintel က ေျပာပါတယ္။

play


၂၀၁၆ ခုႏွစ္အတြင္း ၿဗိတိန္သူေတြက ႏႈတ္ခမ္းနီကဲ့သုိ႕ အလွကုန္ပစၥည္းေတြအတြက္ စုစုေပါင္း ေပါင္စတာလင္ ၁.၈ ဘီလီယံ အသုံးျပဳခဲ့ၿပီး ၂၀၁၅ ခုႏွစ္မွာ ေပါင္စတာလင္ ၁.၇ ဘီလီယံ သုံးခဲ့ၾကေၾကာင္း သိရပါတယ္။

play


ဆုိ႐ွယ္မီဒီယာမွာ ဆယ္လီေတြ လႊင္တင္တဲ့ ႏႈတ္ခမ္းနီဆုိးထားတဲ့ ဆယ္ဖီပုံေတြက အမ်ဳိးသမီးေတြအတြက္ ႏႈတ္ခမ္းအလွကုိ ပိုမုိဂ႐ုစုိက္ျပင္ဆင္လုိစိတ္ ျဖစ္ေစတယ္လို႕ ဆုိပါတယ္။
Source & Photo: DLML

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား