Lifestyle: က်န္းမာတဲ့လူသားတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖို႔ ဒါေလးေတြ လုိက္နာၾကည့္ပါ။

က်န္းမာစြာေနထိုင္ႏုိင္ဖုိ႔ အေရးႀကီးပါတယ္။ သင့္အေနနဲ႔ ေယာဂလုပ္ဖို႔လည္း အခ်ိန္မရွိသလို တစ္ေန႔ကို သံုးနာရီေလာက္ ေလ့က်င့္ေရးခန္းမမွာ အခ်ိန္မေပးႏုိင္ဘူးဆိုတာလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ နားလည္ထားပါတယ္။ သင့္ရဲ႕ေနထိုင္စားေသာက္ပံုကိုလည္း ျပန္စဥ္းစားၾကည့္လိုက္ပါဦး။ သင္ေနာက္ဆံုးစားေသာက္ခဲ့တဲ့ အစားေသာက္ကိုပဲ ျပန္စဥ္းစားၾကည့္လုိက္ပါဦး။ က်န္းမာေရးနဲ႔ ညီညြတ္ရဲ႕လားလုိ႔။

အခုေျပာျပမယ့္ နည္းလမ္းေတြက သာမန္ေနထိုင္စားေသာက္မႈပံုစံထဲမွာပဲ အခ်ိန္မကုန္ပဲ လုပ္သြားလို႔ရတဲ့ အရာေတြျဖစ္ၿပီး အာမခံႏိုင္တာကေတာ့ သင့္က်န္းမာေရးအတြက္ ေသခ်ာေပါက္ အေထာက္အကူျဖစ္မယ္ ဆိုတာပါပဲ။

play

 

၁။ ဆီျပန္ဟင္းေတြကို ေရွာင္ပါ

သင္စားသမွ်ေတြအကုန္လံုး မခ်က္ျပဳရေသးတဲ့ အစိမ္းေတြျဖစ္ရမယ္လို႔ ဆိုလိုတာေတာ့မဟုတ္ပါဘူး။ အမ်ားအားျဖင့့္ေတာ့ အဆီနည္းတဲ့ အစားအစာေတြကို စားသင့္ပါတယ္။ ဒါဟာသင့္အတြက္ သိပ္ခက္ခဲမယ့္ အရာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ အရြက္မ်ားမ်ားစားေပးပါ။ ကိတ္မုန္႔ေတြ ေရခဲမုန္႔ေတြလည္းသင္စားႏုိင္ပါတယ္။ မွ်တစြာ စားဖို႔အေရးႀကီးတာပါ။

၂။ တက္ႏုိင္သမွ် လမ္းေလွ်ာက္ပါ။

အိုလံပစ္ၿပိဳင္ပြဲဝင္ဖို႔ ေလ့က်င့္ေနတဲ့အေျပးသမားလိုမ်ိဳး သင္ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္စရာမလုပ္ပါဘူး။ ပ်င္းေနတာကို နည္းနည္းေလွ်ာ့ပါလို႔ ဆိုခ်င္တာပါ။ အလုပ္ကျပန္တဲ့အခါ၊ အလုပ္ကိုသြားတဲ့အခါ တက္ႏုိင္သေလာက္ လမ္းေလွ်ာက္ေပးပါ။ ေနာက္ႏွစ္ ၂၀ ၾကာတဲ့အခါ လမ္းေလွ်ာက္ခဲ့တာကို သင္ျပန္ၿပီးေက်းဇူးတင္ေနပါလိမ့္မယ္။

၃။ ေသာက္တာကိုေလွ်ာ့ပါ

ဆရာဝန္က ခင္ဗ်ားဘယ္ေလာက္ေသာက္တက္လဲလို႔ ေမးတဲ့အခါ ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေတြ႔မွ ေသာက္တာလို႔ ေျဖေကာင္းေျဖပါလိမ့္မယ္။ တစ္ပတ္တစ္ရက္ေသာက္ရင္ေတာင္ ေသာက္ပံုေသာက္နည္းကြာၿပီး သင့္ခႏၶာကိုယ္အတြက္ ထိခိုက္မႈရွိပါတယ္။ ေသာက္တာေလွ်ာ့ရင္ သင့္ပိုက္ဆံအိတ္လည္း ေဖာင္းေနမွာေပါ့။

၄။ ေန႔လည္စာ ထမင္းဘူးထည့္သြားပါ။

ေန႔လည္စာကို ျဖစ္သလိုပဲ ဟမ္ဘာဂါဝယ္စားလုိက္၊ သေရစာဝယ္စားလိုက္ လုပ္ေနတာ ဘယ္ႏွစ္ႀကိမ္ရွိေနၿပီလဲ စဥ္းစားၾကည့္ပါ။ ထမင္းဘူးထည့္သြားဖို႔ မပ်င္းပါနဲ႔ေတာ့။ အိမ္ကထမင္းဘူး ထည့္သြားပါ။

၅။ ခရီးထြက္ပါ။

ဒါေတာ့ အားလံုးႀကိဳက္တဲ့အခ်က္ပါပဲ။ ေနထိုင္မေကာင္း မအီမသာျဖစ္ေနတဲ့ရက္ေတြကို ထားခဲ့ၿပီး တက္ႏုိင္ရင္ ခရီးထြက္ေပးပါ။

၆။ အဆိုးျမင္စိတ္ေတြ မေမြးနဲ႔

အဆိုးျမင္စိတ္ကလည္း လူရဲ႕က်န္းမာေရးကို ထိခိုက္ေစပါတယ္။

၈။ မေျပမလည္ ဆက္ဆံေရးကေန ရုန္းထြက္ပါ

ကိုယ့္အတြက္ အဆိပ္အေတာက္ျဖစ္ေစတဲ့ ခ်စ္သူရည္းစား ဆက္ဆံေရးမ်ိဳး ရွိေနပါသလား။ ဒါမွမဟုတ္ အပါင္းအသင္းဆက္ဆံေရးမ်ိဳး ရွိေနပါသလား။ ခ်က္ျခင္းထြက္လာလုိက္ပါ။

၈။ နည္းပညာနဲ႔ ေဝးေဝးေနပါ။

အားတဲ့အခ်ိန္ေတြဆို တက္ႏုိင္သေလာက္ ဖုန္းေတြ၊ လက္ပ္ေတာ့ေတြမသံုးပါနဲ႔။ ဒါေပမယ့္ ဒီေန႔ကမၻာႀကီးကလည္း ေနရာတကာနည္းပညာနဲ႔ ျပည့္ေနေတာ့ ခက္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တက္ႏုိင္သေလာက္ ေရွာင္ၾကည့္ပါ။]

၉။ ကိုယ္လက္လႈပ္ရွားမႈေတြ လုပ္လို႔ရတဲ့ေနရာေတြေရြးပါ။။

ေျခလ်င္ခရီးထြက္တာမ်ိဳးျဖစ္ျဖစ္၊ ကမ္းေျခသြားတာမ်ိဳးျဖစ္ျဖစ္လုပ္ပါ။ သင္ဦးေႏွာက္ပုိပြင့္လာပါလိမ့္မယ္။

၁၀။ စာမ်ားမ်ားဖတ္

သင္စိတ္ဝင္စားတဲ့အေၾကာင္းအရာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ေလ့လာခ်င္တဲ့အေၾကာင္းအရာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ စာအုပ္ေတြထဲမွာ ရွိပါတယ္။ သင္စာအုပ္ေတြနဲ႔ အခ်ိန္ကုန္တာက ပိုအက်ိဳးရွိပါတယ္။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား