Lifestyle: ဝိတ္ေလွ်ာ့တဲ့အခါ လုပ္တက္ၾကတဲ့ အမွားမ်ား

အစားေလွ်ာ့စားျခင္း၊ ကုိယ္လက္လႈပ္ရွားမႈ လုပ္ျခင္းစတာေတြ လုပ္ေနတာေတာင္ ဘာလို႔ကိုယ္အေလးခ်ိန္မက်သလဲဆိုၿပီး ျဖစ္ဖူးၾကပါလိမ့္မယ္။ စစ္တမ္းတစ္ရပ္အရေတာ့ အေမရိန္ေတြဟာ တစ္ႏွစ္ကို ေလးႀကိမ္ကေန ငါးႀကိမ္ေလာက္ အေလးခ်ိန္ေလွ်ာ့ဖို႔ ႀကိဳးစားေနရတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ အဓိပၸါယ္ကေတာ့ မွားယြင္းတဲ့ေလ့က်င့္ခန္းေတြ လုပ္မိေနလို႔ ကိုယ္အေလးခ်ိန္မက်ပဲ တစ္ႏွစ္ကို ေလးေခါက္ေလာက္ အေလးခ်ိန္ေလွ်ာ့ခ်ဖို႔ ႀကိဳးစားေနရတာျဖစ္ပါတယ္။

ဝိတ္ေလွ်ာ့ဖို႔ ႀကိဳးစားေနသူအေနနဲ႔ တကယ္က်မသြားခဲ့ရင္ ဘယ္လိုအလြဲေတြလုပ္မိေနၿပီလဲဆိုတာ ေအာက္မွာ ရွင္းျပထားပါတယ္။

၁။ အစားအစာတုိင္းကို ကယ္လိုရီတြက္ခ်က္ေနျခင္း

ဝိတ္ေလွ်ာ့ေနစဥ္အတြင္းမွာ ျမင္သမွ် အစားအစာတုိင္းကို ကယ္လုိရီဘယ္ေလာက္ပါတယ္ဆိုၿပီး လုိက္တြက္ေနတက္ၾကပါတယ္။ ဝိတ္ေလွ်ာ့တာက ကယ္လိုရီေလွ်ာ့ခ်တာ တစ္မ်ိဳးတည္းလို႔ မထင္လုိက္ပါနဲ႔။ ေနာက္ေတာ့လည္း ကုိယ္ေရြးခ်ယ္စားလုိက္တဲ့အစာဟာ ကယ္လိုရီမ်ားရင္ မ်ားေနတက္တာပါပဲ။

သင္ျပဳျပင္ရမွာကေတာ့ ကယ္လိုရီေတြ လိုက္တြက္မေနပါနဲ႔။ ပရိုတိန္းဓါတ္ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားစာေတြက သင့္ကို အေထာက္အကူေပးပါလိမ့္မယ္။ ၂၀၁၅ မွာ ေလ့လာခ်က္အရ ဒိန္ခ်ဥ္၊ ပင္လယ္စာ၊ အေရခြံမပါတဲ့ ၾကက္သားနဲ႔ အခြံမာအသီးေတြဟာ သင့္ကိုဝိတ္က်ဖို႔အေထာက္အကူ ျဖစ္ေစတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။

၂။  အစာနည္းနည္းသာ စားျခင္း

ဒါလည္း လြဲေနတဲ့အရာျဖစ္ပါတယ္။ အစားေလွ်ာ့တုိင္းလည္း ဝိတ္က်ဖို႔ အာမခံခ်က္မရွိပါဘူး။ သင့္ေတာ္တဲ့ အရာေတြဆိုမ်ားမ်ားစားဖို႔ေတာင္ လိုပါေသးတယ္။ ပရိုတိန္းဓါတ္ပါတဲ့အစာေတြ၊ အမွ်င္နဲ႔ အရည္ရႊမ္းတဲ့ အသီးအႏွံေတြဆို မ်ားမ်ားသာ စားပါ။ ေလွ်ာ့စားဖို႔ မလိုပါဘူး။

ျပဳျပင္ရမယ့္အရာေတြကေတာ့ ပံုမွန္အတိုင္း တစ္ေန႔သံုးႀကိမ္ေတာ့ အစာစားပါ။

play

 

၃။ အစာတစ္မ်ိဳးတည္းကို ထပ္ခါထပ္ခါ စားျခင္း

ကယ္လိုရီနည္းမယ္လို႔ သင္ယံုၾကည္တဲ့အစားအစာေတြကိုပဲ ထပ္ခါထပ္ခါစားေနတာကလည္း မွားယြင္းတဲ့ အေလ့အထတစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီလိုဆိုရင္လည္း ဝိတ္က်ဖို႔ မျဖစ္ႏုိင္ေသးဘူးလို႔ သုေတသီေတြက အႀကံေပးထားပါတယ္။ အမွန္ေတာ့ ဝိတ္ေလွ်ာ့ေနသည့္တိုင္ေအာင္ စားခ်င္တာဆို ထိန္းထိန္းသိမ္းသိမ္း စားႏုိင္ပါတယ္။

ျပဳျပင္ရမွာကေတာ့ အစာအမ်ိဳးမ်ိဳးစားေပးပါ။ အသီးအႏွံဆိုလည္း အစံုသာ စားေပးပါ။ ငါးနဲ႔ ပဲေတြလည္း သင္စားလို႔ရပါတယ္။

၄။ ေန႔စဥ္ေပါင္ခ်ိန္ျခင္း

ဒါလည္း ျပႆနာတစ္ခုပါပဲ။ ဝိတ္ေလွ်ာ့ေနစဥ္မွာ ေန႔စဥ္ေပါင္ခ်ိန္စက္ေပၚတက္ၿပီး အေလးခ်ိန္တိုင္းေနျခင္းဟာ သိပ္အလုပ္မျဖစ္ပါဘူး။ ဒီေနရာမွာ အမ်ိဳးသမီးေတြက အမ်ိဳးသားေလာက္ကို ပိုၿပီးအလုပ္မျဖစ္ပါဘူး။ ေန႔စဥ္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္တိုင္းေနျခင္းဟာ အမ်ိဳးသမီးေတြကို စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ဖိအားပိုတိုးေစပါတယ္။

ျပဳျပင္ရမွာကေတာ့ တပတ္တစ္ခါေလာက္ပဲ ေပါင္ခ်ိန္စက္ေပၚ တက္ပါ။ ဗုဒၶဟူးေန႔မွာ ေပါင္ခ်ိန္တာ ေကာင္းတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ စေန၊ တနဂၤေႏြေန႔ေတြမွာ လူေတြက အစာမ်ားမ်ား စားတက္ၾကတယ္ေလ။

၅။ အစားေလွ်ာ့တာနဲ႔ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ျခင္း

အစားလည္းေလွ်ာ့မယ္၊ ေလ့က်င့္ခန္းလည္း လုပ္မယ္။ ႏွစ္ခုလံုးက အတူတူပဲ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈ ရွိမယ္လို႔ ထင္တက္ၾကပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ အစားကိုသင့္တင့္ညီညြတ္ေအာင္ စားႏုိင္ျခင္းက ဝိတ္ေလွ်ာ့ဖို႔ ၈၀ ရာခိုင္ႏႈန္းအထိအေထာက္အကူ ျပဳပါတယ္။ ေလ့က်င့္ခန္းကေတာ့ ၂၀ ရာခိုင္ႏႈန္းပါ။ အမ်ိဳးသမီးေတြကေတာ့ ႏွစ္မ်ိဳးလံုး လုပ္သင့္ပါတယ္။

ျပဳျပင္ရမွာကေတာ့ ႏွစ္မ်ိဳးလံုးကို ပံုမွန္ေျဖးေျဖးခ်င္း လုပ္သြားပါ။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား