Lifestyle: ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ျခင္းမွ ရသည့္အက်ိဳးေက်းဇူး ၉ ခ်က္

ကိုယ္ကာယေလ့က်င့္ဆိုတာ ေန႔စဥ္အခက္အခဲေတြေျဖရွင္းေနရတဲ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔အားလံုးတြက္ အေရးႀကီးပါတယ္။ စိတ္နဲ႔ခႏၶာက်န္းမာေစဖို႔ ေလ့က်င့္ခန္းဟာ မျဖစ္မေနလိုအပ္ပါတယ္။ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ၿပီးတာနဲ႔ သင္ခ်က္ျခင္းရလာမယ့္ အက်ိဳးေက်းဇူး ၉ ခုကေတာ့ ေအာက္ပါအတိုင္းျဖစ္ပါတယ္။

play

 

၁။ စိတ္ခံစားမႈ ေကာင္းလာျခင္း

ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ၿပီးသားရင္ ေနလို႔ပိုေကာင္းလာတက္သလုိ စိတ္လည္းရႊင္လာပါတယ္။ သင့္ဦးေႏွာက္ကို တုိက္ရိုက္အက်ိဳးသက္ေရာက္တဲ့အတြက္ သင္ပိုေပ်ာ္လာပါလိမ့္မယ္။

၂။ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တာက လူကုိပင္ပန္းေစတယ္လို႔ တစ္ခ်ိဳ႕ထင္ၾကပါတယ္။ အမွန္ေတာ့ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္တာက သင့္ရဲ႕စြမ္းအင္ကိုပိုတက္လာေစပါတယ္။ သင္ပုိၿပီးခြန္အားနဲ႔ ျပည့္စံုလာေစပါတယ္။

၃။ ညဘက္ပိုအိပ္လို႔ ေကာင္းေစပါတယ္။ အရင္က ညဘက္အိပ္မေပ်ာ္တာေတြ ရွိေကာင္းရွိခဲ့မယ္။ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္အိပ္လုိက္ရတဲ့အတြက္ မနက္ႏုိးရင္ လန္းေစေနမယ္ေလ။

၄။ ယံုၾကည္မႈလည္း ပိုရွိလာႏုိင္တယ္။ သင့္ကိုယ္သင္ ယံုၾကည္မႈ အျပည့္ရွိလာမယ္။ ေလ့က်င့္ခန္းက ဗီတာမင္ D ကိုျဖည့္စြမ္းေပးပါတယ္။

၅။ စိုးရိမ္မႈေတြကိုလည္း ေလွ်ာ့ခ်ေပးပါတယ္။ ေန႔စဥ္လုပ္ငန္းခြင္မွာ ေက်ာင္းမွာ အိမ္မွာ ႀကံဳခဲ့ရတဲ့ စိုးရိမ္ေသာကေတြကုိေျပေလ်ာ့ေစပါတယ္။ အဲဒီအားသာခ်က္ကေတာ့ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ၿပီး မိနစ္ ၂၀ ေလာက္ေနရင္ သိသာလာတပါပဲ။

၆။ မွတ္ဥာဏ္ပိုေကာင္းေစတယ္။ စာေမးပြဲဒါမွမဟုတ္ အေရးႀကီးတဲ့ အစည္းအေဝး သင္လုပ္ဖို႔ ရွိေနပါသလား။ ဒါဆိုရင္ေတာ့ ေလ့က်င့္ခန္းေလး တစ္ရက္ႏွစ္ရက္ေလာက္ သြားလုပ္လုိက္ဖို႔ အႀကံျပဳခ်င္ပါတယ္။ အခ်က္အလက္ေတြကို မွတ္မိဖို႔ အက်ိဳးျပဳပါလိမ့္မယ္။

၇။ ဖန္တီးႏုိင္မႈ စြမ္းရည္ေကာင္းလာမယ္။ ျဖစ္ႏုိင္ပါ့မလားလို႔ ေမးေကာင္းေမးပါလိမ့္မယ္။ သင့္ရဲ႕စဥ္းစားႏိုင္မႈ စြမ္းရည္ကို ပိုၿပီးလြတ္လြတ္လပ္လပ္ျဖစ္လာေစပါတယ္။ ဖန္တီမႈစြမ္းရည္ကိုလည္း ပိုအားေကာင္းလာေစပါတယ္။ သင္ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ၿပီး ၂ နာရီေလာက္ေနရင္ အဲဒီအခ်က္က သိသာလာပါတယ္။

၈။ စိတ္ဓါတ္က်ျခင္းကို ကာကြယ္ေပးျပန္ပါတယ္။ ေလ့လာခ်က္ေတြအရေတာ့ အသက္ ၂၅ နဲ႔ ၄၅ ႏွစ္ၾကားလူေတြကို  စိတ္ဓါတ္က်ျခင္းကေန  ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တာက ကာကြယ္ေပးပါတယ္။

၉။ က်န္းမာကို အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။ ဒါကေတာ့ ေသခ်ာတဲ့အရာျဖစ္ပါတယ္။ သင့္ရဲ႕က်န္းမာေရး ပိုေကာင္းလာမွာ ေသခ်ာပါတယ္။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား