Lifestyle: ဝိတ္ခ်ဖို႔ ရိုးရွင္းတဲ့ နည္းလမ္း ၉ သြယ္

, updated

ဘယ္သူ႔ဆီမွာျဖစ္ျဖစ္ အဆီျဖစ္ေစတဲ့ ကယ္လိုရီဓါတ္ေတြ ရွိေနတက္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္လည္း သိပ္ေတာ့စိုးရိမ္စရာမရွိေသးပါဘူး။ ငါ့ေတာ့ အဆီရွိေနေတာ့မွာပဲ ဆိုၿပီး စားခ်င္တာေတြမစားပဲ ခ်က္ျခင္းရပ္လိုက္ဖို႔ေတာ့ မလိုပါဘူး။ နယူေယာ့ခ္စီးတီးမွာ ေနထိုင္ၿပီး ဝိတ္ခ်ဖို႔အတြက္ နည္းလမ္းေကာင္းေတြ ေပးေနတဲ့ Keri Gans  ရဲ႕ ရိုးရွင္းလွတဲ့ ဝိတ္ခ်နည္းေတြကို ေဖာ္ျပေပးလုိက္ပါတယ္။ ဒီနည္းလမ္းေတြက ဗိုက္ဆာေလာင္မႈကို ေလ်ာ့နည္းေစသလို တစ္ေန႔တာစားေသာက္သမွ်အဆီေတြကိုလည္း ပိုမိုေခ်ဖ်က္ေပးႏုိင္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။

၁။ မနက္ပိုင္းမွာ မ်ားမ်ားစားပါ

play

 

ပွ်မ္းမွ်အားျဖင့္ ေန႔လည္ ၁၂ နာရီမေက်ာ္ခင္ စားပြဲေသာက္ပြဲေတြမွာ သင္ပါဝင္လို႔ရပါတယ္။ ေန႔လည္ ၃ နာရီေလာက္က်ရင္ေတာ့ သင့္ရဲ႕လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ယူလာတဲ့ ခ်ိစ္ေခ်ာင္းေတြကို ျမင္ၿပီးမရိုးမရြျဖစ္ခ်င္ ျဖစ္ေနပါလိမ့္မယ္။ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ကေလ့လာမႈအရေတာ့ မနက္စာခပ္မ်ားမ်ားစားတဲ့ အမ်ိဳးသမီးေတြဟာ အနည္းငယ္ပဲ စားတဲ့အမ်ိဳးသမီးေတြထက္ တေန႔လံုးဆာေလာင္မႈ ပိုမိုေလ်ာ့က်ေစတယ္လို႔ဆိုပါတယ္။

၂။ မနက္ေစာစာေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ျခင္း

play

 

Appalachian ျပည္နယ္တကၠသိုလ္ လူသားစြမ္းေဆာင္ရည္ေလ့လာမႈဌာန ရဲ႕ သုေတသနအရ မနက္အေစာပိုင္းမွာ ၄၅ မိနစ္ေလာက္ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တဲ့အခါ အဲဒီအက်ိဳးရလဒ္က ခႏၶာကိုယ္အတြက္ အနည္းဆံုး ၁၄ နာရီေလာက္ေကာင္းက်ိဳးျပဳတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ကယ္လိုရီ ၁၉၀ ေလာက္ကုိလည္း အသာေလး ေလ်ာ့က်သြားေစပါတယ္။

၃။ အလုပ္မွာ ေကာ္ဖီခ်ိန္ ခဏနားပါ။

play

 

အလုပ္မွာေန႔လည္ေန႔ခင္ ခဏနားၿပီးေကာ္ဖီခ်ိန္မွာ ေကာ္ဖီေသာက္တာကလည္း သင့္ကို သံုးနာရီေလာက္အအတြင္း ကယ္လိုရီ ၁၂ ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ ေလ်ာ့က်သြားေစတယ္လို႔ သုေတသနေလ့လာခ်က္က အႀကံျပဳထားပါတယ္။

၄။ အေမႊးအႀကိဳင္မ်ားပါသည့္ ေန႔လည္စာကိုစားပါ

play

 

ဥပမာ ၾကက္သားကင္ကို ဒီအတိုင္းစားမွာထက္ ငရုပ္သီးေဆာ့စ္နဲ႔ စားႏုိင္သလို ငရုပ္ေကာင္းေတြနဲ႔လည္း စားသင့္ပါတယ္။ ဒီလိုစားေသာက္ျခင္းအားျဖင့္ ေနာက္တစ္ႀကိမ္သင္ဗိုက္ျပန္ဆာလာမယ့္အခ်ိန္ကိုကိုပိုၿပီး ဆြဲဆန္႔ေပးထားႏုိင္တယ္လို႔ စိတ္ပညာနဲ႔အမူအက်င့္ ေလ့လာမႈတစ္ခုက ဆိုထားပါတယ္။

၅။ ေရေအးေအးေသာက္ပါ

play

 

ဆုိဒါပါဝင္တဲ့ အေအးေတြေသာက္ေနမယ့္အစား ေရသန္႔ေအးေအးေလးေတြကိုသာ ပိုၿပီးေသာက္ၾကည့္ပါ။ ဂ်ာမနီမွာလုပ္ခဲ့တဲ့ ေလ့လာမႈအရေတာ့ ေရေအးေသာက္သံုးျခင္းဟာ ခႏၶကိုယ္တြင္းဓါတ္ျပဳမႈ တစ္နာရီေလာက္ ဆက္တုိက္ျဖစ္ေစတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။

၆။ အခ်ိန္ၾကည့္ၿပီး စားပါ။

play

 

သင္ဟာ ညဘက္ဗိုက္ဆာတက္သူျဖစ္တယ္ဆုိရင္ ဒါအခ်က္ကို ပိုလို႔ေတာင္ လုိက္နာသင့္ပါတယ္။ မနက္စာကို ၈ နာရီမွာစားတယ္ဆိုရင္ သင့္ရဲ႕မီးဖိုေခ်ာင္ကိုလည္း ည ၈နာရီဆိုတာနဲ႔ ပိတ္ထားလုိက္သင့္ပါတယ္။ ဒီလိုလုပ္တာက အနည္းဆံုးေတာ့ ၁၂ နာရီေလာက္ သင့္ရဲ႕ခႏၶာကိုယ္ထဲမွာရွိတဲ့ ကယ္လိုရီေတြကို ေကာင္းေကာင္းေခ်ဖ်က္ဖို႔ အခ်ိန္ရသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

၇။ ဒိုးနက္စားပါ

play

 

ဝိတ္ေလွ်ာ့ဖို႔ႀကိဳးစားေနသူကို ဒိုးနတ္စားခိုင္းလို႔ အံၾသမသြားပါနဲ႔။ မနက္စာ စားတဲ့အခါ ဒီကယ္လိုရီျပည့္ဝတဲ့ ဒုုိးနက္စားလုိက္တာက တေန႔လံုးအတြက္ သင့္ကိုအက်ိဳးရွိေစပါတယ္။ ေန႔လည္အခ်ိန္မွာ အစာထပ္စားခ်င္စိတ္ကိုပါ ထိန္းခ်ဳပ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ ဒါကို အစၥေရးမွာလုပ္ခဲ့တဲ့ စစ္တမ္းအရ သိရတာပါ။ ဒီလို စားတဲ့အမ်ိဳးသမီးေတြက ၈ လေလာက္ၾကာတဲ့အခါ သာမန္အမ်ိဳးသမီးေတြထက္ ပိုၿပီးဝိတ္က်သြားေလ့ ရွိပါတယ္။

၈။ သေရစာမုန္႔ေတြကို လြယ္လြယ္မျမင္ႏုိင္တဲ့ ေနရာမွာထားပါ

play

 

အာလံုးတူညီစြာ ရလာတဲ့ ေလ့လာခ်က္တစ္ခုက အာလူးေၾကာ္လို သေရစာမုန္႔ေတြကို စားပြဲေဘးမွာ အၿမဲထားတက္တဲ အမ်ိဳးသမီးေတြက သာမန္အမ်ိဳးသမီးေတြထက္ ပွ်မ္းမွ် ၁၃ ေပါင္ေလာက္ ပိုၿပီး ဝ ေနတယ္ ဆိုတာပါပဲ။ ဒီေတာ့ သေရစာမုန္႔ေတြကိုလည္း အလြယ္တကူလွမ္းယူလို႔ရတဲ့ေနရာမွာ မထားမိပါေစနဲ႔။

၉။ ဖိအားကင္းေနပါေစ

play

 

ေလ့လာမႈေတြအရေတာ့ လူအမ်ားစုဟာ ကိုယ္စိတ္အပန္းေျဖတဲ့ေနရာသို႔မဟုတ္ အခ်ိန္ေရာက္တဲ့အခါ သာမန္ထက္ ၁၈ ရာခိုင္ႏႈန္းေလ်ာ့ၿပီး အစားစားၾကတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သင့္ရဲ႕မီးဖိုေခ်ာင္ကိုလည္း ရႈပ္ပြေနတာမ်ိဳး ျဖစ္ေအာင္မထားသင့္ပါဘူး။ ဝိတ္က်ဖို႔အတြက္ သန္႔ရွင္းသပ္ရပ္တဲ့ ပတ္ဝန္းက်င္ကို ဖန္တီးထားဖို႔ လိုပါတယ္။

Ref : time.com

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား