play

 

လုပ္ငန္းခြင္ဝင္ေနၾကသူ အမ်ားစုအတြက္ေတာ့ တနၤလာေန႔ဟာ ပ်င္းရိဖြယ္ေကာင္းေလ့ရွိပါတယ္။ အလုပ္မ်ားသည္ ျဖစ္ေစ၊ နည္းသည္ျဖစ္ေစ ရက္သတၱပတ္တစ္ခုမွာ ပထမဆံုးရံုးစတက္ရတဲ့ ရက္ျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ တနၤလာေန႔ ေၾကာက္တဲ့ေရာဂါ ရတက္ၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တနၤလာေန႔ကို ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္၊ ဖိအားကင္းကင္းနဲ႔ ရံုးတက္လို႔ရလမယ့္ နည္းလမ္းေတြရွိပါတယ္။ တနလၤာေန႔ေတြကို ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ရင္ဆုိင္ၿပီး သင့္ကို စိတ္ဓါတ္တက္ၾကြေစမယ့္ နည္းလမ္းေတြကေတာ့ ေအာက္ပါအတိုင္း ျဖစ္ပါတယ္။

၁။ အေျဖရွာပါ

play

 

ဘာေၾကာင့္တနလၤာေန႔မွာ မေပ်ာ္ႏုိင္ျဖစ္ႏိုင္ရလဲဆိုတာ အေျဖရွာပါ။

တနလၤာေန႔မွာ ရံုးတက္ဖို႔ပ်င္းတာနဲ႔ တနၤလာေန႔မွာ အဆင္မေျပတာဟာ ကြဲျပားျခားနားပါတယ္။ တနလၤာေန႔မွာ တစ္စံုတစ္ခု အဆင္မေျပျဖစ္တယ္ဆိုတာ ယာယီသာျဖစ္ၿပီး တနၤလာေန႔ကို ရံုးတက္ဖို႔ပ်င္းတာက သင့္ရဲ႕ စိတ္ပိုင္းဆုိင္ရာကို ပိုထိခိုက္ေစႏိုင္ပါတယ္။ တနၤလာေန႔မနက္မွာ အိပ္ယာကေန စိတ္ရႈပ္စြာနဲ႔ ႏိုးထလာေလ့ရွိတယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ဘယ္အရာကို သင့္ကို စိတ္ရႈပ္ေစတာလဲဆိုတာ အေျဖရွာသင့္ပါၿပီ။

အလုပ္ေၾကာင့္လား၊ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြေၾကာင့္လား၊ ဒါမွမဟုတ္ သင့္ရဲ႕ ပုဂၢိဳလ္ေရးအခက္အခဲေတြ ေၾကာင့္လားဆိုတာ ေသခ်ာအေျဖရွာရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္ဆိုတာကုိသိမွာ သင္အေျဖရွာဖို႔ လြယ္ကူမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

၂။ အဝတ္အစား သပ္သပ္ရပ္ရပ္ ဝတ္ပါ

play

 

သင့္ရဲ႕ တနၤလာေန႔ကို ေပ်ာ္စရာ၊ ႏွစ္သက္စရာေတြနဲ႔ စတင္ဖန္တီးထားသင့္ပါတယ္။ မနက္ခင္းမွာ သင္စိတ္တိုစရာ ႀကံဳေတြ႔ခဲ့ရတယ္ဆိုရင္ေတာင္ ေဒါသကို အျပင္မထြက္ေစဖို႔ အႀကံျပဳပါရေစ။ ဒါဟာ ဘယ္သူ႔အတြက္မွ မေကာင္းတဲ့ အခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။ ယံုၾကည္မႈရွိရွိနဲ႔ လုပ္ငန္းခြင္ဝင္ႏုိင္ဖို႔အတြက္ အေကာင္းဆံုးလုိ႔ သင္ယူဆတဲ့ အဝတ္ေတြကိုဝတ္သြားပါ။

၃။ မနက္စာ စားျဖစ္ေအာင္စားပါ

play

 

မနက္စာက ဘယ္ေလာက္အေရးႀကီးတယ္ဆိုတာ အားလံုးသိၾကၿပီးသား ျဖစ္ပါတယ္။ ဆာေလာင္ၿပီး ဗလာက်င္းေနတဲ့ အစာအိမ္က ဘယ္သူ႔အတြက္မွ အက်ိဳးမျပဳဘူးဆုိတာလည္း အားလံုးသိၾကပါတယ္။ သင့္အတြက္ တခဏအတြင္း ျပန္ၿပီးဆာေလာင္မႈ မျဖစ္ေစမယ္။ မနက္စာကို မ်ားမ်ားစားထားသင့္ပါတယ္။ သင့္ဟာ မနက္စာကို ေကာင္းေကာင္းစားတက္သူ မဟုတ္ဘူးဆိုရင္ေတာင္မွ အသီးေဖ်ာ္ရည္တစ္ခြက္ေတာ့ အနည္းဆံုးေသာက္သင့္ပါတယ္။ မနက္စာကတဆင့္ ရတဲ့ စြမ္းအင္နဲ႔ အဟာရဓါတ္ေတြက သင့္ရဲ႕ တနၤလာေန႔ကို အေကာင္းျမင္စိတ္ပိုၿပီး ေပးစြမ္းႏုိင္ပါတယ္။

၄။ သီခ်င္းနားေထာင္ပါ

play

 

သင့္ကို တက္ၾကြလႈပ္ရွားေစမယ့္ သီခ်င္းေတြကုိ မနက္အိပ္ယာက ႏိုးထတဲ့အခါ နားေထာင္သင့္ပါတယ္။ ဒါမွမဟုတ္လည္း အလုပ္ကိုသြားစဥ္ လမ္းမွာနားေထာင္သြားလို႔ ရပါတယ္။ ဒီလိုအခ်ိန္မ်ိဳးမွာ နားေထာင္ဖို႔ သီခ်င္းေတြကို ႀကိဳေရြးထားရင္ေတာ့ သင့္အတြက္ပုိအဆင္ေျပေစမွာပါ။ ဒါေပမယ့္ သင့္ရဲ႕စိတ္နဲ႔ခႏၶာကို လန္းဆန္းမယ့္သီခ်င္းေတြ ျဖစ္ဖို႔ေတာ့ ေသခ်ာေရြးခ်ယ္ထားသင့္ပါတယ္။ (youtube video, localization)

၅။ အျခားသူေတြကို ကူညီပ

play

 

တစ္စံုတစ္ဦးကို ကူညီေပးလိုက္တာဟာ သင္တို႔ရဲ႕ၾကားထဲက ဆက္ဆံေရးကို ပိုေကာင္းလာေစဖို႔ အေထာက္အကူ ျပဳပါတယ္။ ခ်ီးမြမ္းစကားေျပာတာမ်ိဳးပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ေကာ္ဖီဝယ္တုိက္တာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ သင္တက္ႏုိင္တဲ့ အကူအညီေတြကို ေပးလို႔ရပါတယ္။ ဘယ္ေလာက္ေသးငယ္တဲ့ အရာပဲ ျဖစ္ပါေစ ေပ်ာ္ရႊင္မႈဟာ သင့္ထံကို ျပန္လာေလ့ရွိပါတယ္။ အျခားသူေတြကို ေပ်ာ္ေအာင္ကူညီလုိက္ပါ။ သင္လည္း ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြ ရလာပါလိမ့္မယ္။

၆။ တနဂၤေႏြညမွာ ေစာေစာအိပ္ယာဝင္ပါ

play

 

စေန၊ တနဂၤေႏြဟာ ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းသလို ပင္ပန္းမႈေတြလည္း ျဖစ္ေစပါတယ္။ ၾကားရက္ေတြအတြင္းမွာ အိပ္ယာ ဝင္ခ်ိန္ ပံုမွန္ျဖစ္ေလ့ရွိေပမယ့္ စေန၊ တနဂၤေႏြမွာေတာ့ ပံုမွန္ျဖစ္ေလ့့မရွိပါဘူး။ သင့္ရဲ႕အိပ္ယာဝင္ခ်ိန္နဲ႔ အိပ္ယာထခ်ိန္ေတြဟာ ပံုမွန္ျဖစ္ေနရင္ေတာ့ အေကာင္းဆံုးပါပဲ။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video