Lifestyle: တစ္ေန႔ ပန္းသီးတစ္လံုးစားရင္ တကယ္ပဲ ဆရာဝန္နဲ႔ ကင္းကင္းေနႏိုင္မွာလား

ပန္းသီးစားတဲ့အတြက္ ရရွိႏုိင္တဲ့ က်န္းမာေရးဆုိင္ရာ အက်ဳိးေက်းဇူး (၅) ခ်က္ကို ေအာက္မွာ ေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္။ တကယ္ပဲ ဆရာဝန္နဲ႔ ကင္းႏုိင္မလားဆုိတာ ကိုယ္တုိင္ ဆန္းစစ္ၾကည့္လုိက္ပါ။

play

 

၁။ ႏွလံုးကို အကာအကြယ္ေပးႏိုင္ျခင္း

ပန္းသီးဟာ ေသြးေၾကာေတြရဲ႕ အတြင္းမ်က္ႏွာျပင္ကို ကာကြယ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ အဲဒီအတြင္းမ်က္ႏွာျပင္ ပ်က္စီးသြားပါက ႏွလံုးေသြးေၾကာဆုိင္ရာ ေရာဂါျဖစ္ပြားႏုိင္ေျခ ပိုမိုျမင့္မားပါတယ္။

play

 

၂။ အမွ်င္ဓာတ္တုိးေစျခင္း

ကေနဒီယမ္အဟာရပညာရွင္ေတြက အမ်ဳိးသမီးမ်ားက အမွ်င္ဓာတ္ ၂၅ ဂရမ္၊ အမ်ဳိးသားမ်ားက ၃၈ ဂရမ္ ေန႔စဥ္ စားသံုးသင့္တယ္လို႔ အၾကံျပဳထားပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကေနဒီယန္အမ်ားစုက သူတုိ႔စားသံုးသင့္တဲ့ အမွ်င္ဓာတ္ရဲ႕ တစ္ဝက္ေအာက္သာ စားသံုးၾကတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ ပန္းသီးက အမွ်င္ဓာတ္ေတြနဲ႔ ျပည့္ေနတာပါ။ ခပ္လတ္လတ္ပန္းသီးတစ္လံုးမွာ အမွ်င္ဓာတ္ ၄ ဂရမ္သာ ပါပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အမွ်င္ဓာတ္စားသံုးမႈ ပမာဏကို ျမႇင့္ခ်င္တယ္ဆုိရင္ေတာ့ တျဖည္းျဖည္းခ်င္း လုပ္တာ အေကာင္းဆံုးပါပဲ။

play

 

၃။ ဆီးခ်ဳိေရာဂါ အမွတ္ ၂ ကို တုိက္ဖ်က္နိုင္ျခင္း

ပန္းသီးေတြက ေသြးတြင္းက သၾကားဓာတ္ကို ထိန္းခ်ဳပ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ တစ္ေန႔ကို အနည္းဆံုး ပန္းသီးတစ္လံုးစားတဲ့အမ်ဳိးသမီးေတြက ပန္းသီးလံုးဝမစားတဲ့ အမ်ဳိးသမီးေတြထက္ ဆီးခ်ဳိေရာဂါအမွတ္ ၂ ျဖစ္ေပၚႏုိင္ေျခ သံုးပံုတစ္ပံုေလ်ာ့နည္းတယ္လို႔ သုေတသီေတြက ေတြ႕ရွိထားၿပီး ျဖစ္ပါတယ္။

play

 

၄။ ကင္ဆာေရာဂါအမ်ဳိးမ်ဳိးျဖစ္ပြားျခင္းမွ ကာကြယ္ႏုိင္ျခင္း

ဒီအသီးထဲမွာပါတဲ့ ဓာတ္အမ်ားအျပားက ကင္ဆာေရာဂါအေတာ္မ်ားမ်ားကို ကာကြယ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။

play

 

၅။ အသက္႐ႈရ ပိုမိုလြယ္ကူျခင္း

တစ္ပတ္ကို ပန္းသီး ၅ လံုးထက္ ပိုစားတဲ့သူေတြဟာ အဆုတ္လည္ပတ္မႈ တုိးတက္လာၿပီး အသက္႐ွဴခက္ခဲမႈကို ေလ်ာ့နည္းေစကာ ပန္းနာေရာဂါလို လကၡဧာေတြ ေလ်ာ့နည္းေစတယ္လို႔ ၿဗိတိသွ်သုေတသနတစ္ခုက ေတြ႕ရွိခဲ့ပါတယ္။

Source : besthealthmag.ca

Photos: besthealthmag.ca, livewellmagazine.org, www.secretseedsociety.com,

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား