Lifestyle: ေန႔စဥ္စားရင္ ျမန္ျမန္အသက္တိုမယ့္ အစားအေသာက္ေတြ

ေန႔စဥ္ စားသံုးေနတဲ့ အစားအေသာက္ေတြထဲမွာ သင့္ကိုျမန္ျမန္ အသက္တိုေစတဲ့ အရာေတြရွိေနပါတယ္။

play

 

လူသားတုိင္း အသက္ဆက္ဖို႔နဲ႔ အာဟာရရွိဖို႔ ေန႔စဥ္ အစာစားၾကရပါတယ္။ က်န္းမာေရးနဲ႔ ကိုက္ညီတဲ့ အစာေတြနဲ႔ အာဟာရျဖစ္တဲ့ အရာေတြ၊ အရသာရွိအစားစာေတြကို ပိုၿပီးစားသံုးၾကပါတယ္။ အခု ေဖာ္ျပမယ့္ အစားအစာေတြက ေန႔စဥ္သင္စားသံုးေနတဲ့ စာရင္းထဲမွာ ပါဝင္ဖို႔ ေသခ်ာသေလာက္ရွိၿပီး ျမန္ျမန္အသက္မတို ေစဖို႔ ေရွာင္ရမယ့္ စာရင္းေတြျဖစ္ပါတယ္။

၁။ ဆိုဒါ

play

 

အျမဳပ္တစ္စီစီထၿပီး ဂတ္စ္ပါဝင္တယ္လို႔ အလြယ္သိထားၾကတဲ့ ကိုလာ၊ ပက္စီ၊ လိေမၼာ္ရည္ စတာေတြဟာ ဆိုဒါအခ်ိဳရည္ျဖစ္ပါတယ္။ ကာဘြန္နိတ္အရည္နဲ႔ အနံ႔၊ အခ်ိဳ စတာေတြကို အခ်ိဳးညီညီေပါင္းစည္းၿပီး ျပဳလုပ္ထားတာပါ။ ေန႔စဥ္ေသာက္မယ္ဆိုရင္ သင္အဝလြန္ဖို႔ ေသခ်ာပါတယ္။

၂။ အာလူးေၾကာ္

play

 

အာလူးေၾကာ္က အရသာရွိပါတယ္။ အလြယ္တကူဝယ္လို႔ရၿပီး ေစ်းခ်ိဳေတာ့ လူႀကိဳက္မ်ားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သင့္ကိုတခဏအတြင္း ကိုယ္အေလးခ်ိန္တိုးလာေစမယ့္ အရာေတြေတြထဲက အာလူးေၾကာ္လည္း ထိပ္ဆံုးက ပါဝင္ပါတယ္။ ကယ္လိုရီအမ်ားဆံုးပါဝင္တာ အာလူးေၾကာ္ပါ။

၃။ အသင့္စားကြတ္ကီးမ်ား

play

 

ကြတ္ကီးေတြကလည္း အႏၱရာယ္ရွိပါတယ္။ အမ်ားအားျဖင့္ ကြတ္ကီးေတြကို ျပဳလုပ္ရာမွာ အုန္းဆီသံုးတက္ၾကပါတယ္။ ဒါသင့္က်န္းမာေရးအတြက္ မေကာင္းပါဘူး။

၄။ ဆီေၾကာ္မုန္႔မ်ား

play

 

ဆီေၾကာ္မုန္႔ေတြလို႔ ဆုိလိုက္ရင္ အေတာ္မ်ားမ်ားပါဝင္သြားၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။ KFC နဲ႔ McDonald’s ကမုန္႔ေတြကိုလည္း ဆီေၾကာ္မု႔န္စာရင္းထဲ သြင္းလို႔ရပါတယ္။ သင္က ျမန္ျမန္ဝၿဖီးလာခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ဒါေတြကို စားႏုိင္ပါတယ္။ သင္အျမန္ဆံုး ဝိတ္တက္လာဖို႔ နည္းလမ္းပါပဲ။

၅။ ေရခဲမုုန္႔

play

 

ေရခဲမုန္႔ကေတာ့ အႏၱရာယ္မရွိႏုိင္ေလာက္ဘူးလုိ႔ သင္ေတြးခ်င္ေတြးႏုိင္ပါတယ္။ ေန႔တိုင္းစားရင္ေတာ့ အႏၱရာယ္ရွိပါတယ္။ ေရခဲမုန္႔မွာ သၾကားပါဝင္မႈႏႈန္းအရမ္းမ်ားလို႔ျဖစ္ပါတယ္။

၆။ ဝက္သား

play

 

ဝက္သားက သိပ္အရသာရွိေတာ့ လူႀကိဳက္နီးပါးႀကိဳက္ၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဝက္သာစားၿပီးရင္  အစာေခ်ဖ်က္ဖို႔ သင့္ရဲ႕အစာအိမ္က အေတာ္အခ်ိန္ယူရပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ပံုမွန္ ဝက္သားစားသူေတြဟာ အူမႀကီးကင္ဆာျဖစ္ႏုိင္ေခ် ပိုမ်ားတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။

၇။ ခ်ိစ္(ဒိန္ခဲ)

play

 

ဒိန္ခဲကို ေန႔စဥ္စားသံုးရင္လည္း အဝလြန္ဖို႔ အေတာ္အခြင့္အလမ္းမ်ားမွာပါ။

Source & Photos : www. healthydietbase.com

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား