Lifestyle: သစ္ၾကားသီးက ေပးတဲ့ က်န္းမာေရး အက်ိဳးေက်းဇူး

သစ္ၾကားသီးက ကိုလက္စထေရာဓါတ္ေတြကို ထိန္းညွိေပးႏုိင္ရံုသာမက အျခားေသာ က်န္းမာေရး အက်ိဳးေက်းဇူးေတြလည္း ရႏုိင္ပါေသးတယ္။

play

 

အသက္ႀကီးလာတာနဲ႔အမွ် လူတုိင္းရင္ဆုိင္ရႏုိင္ေခ်ရွိတဲ့ ႏွလံုးေရာဂါနဲ႔ အဆီဓါတ္မ်ားတာကို သင္ႀကိဳၿပီး ကာကြယ္လိုပါသလား။ ဒါဆိုရင္ေတာ့ ေန႔စဥ္ သစ္ၾကားသီးကို စားဖို႔ တိုက္တြန္းပါရေစ။

play

သစ္ၾကားသီးက ႏွလံုးေရာဂါကို ကာကြယ္ပါတယ္

အသစ္ျပဳလုပ္ခဲ့တဲ့ ေလ့လာခ်က္အရ သစ္ၾကားသီးကို ေန႔စဥ္ လက္ႏွစ္ဆုတ္စာေလာက္ စားသံုးျခင္းဟာ ကိုလက္စထေရာဓါတ္ကို ထိန္းညွိေပးတဲ့အျပင္ ေနာင္အခါ ျဖစ္လာႏုိင္ေခ်ရွိတဲ့ ႏွလံုးနဲ႔ ပတ္သတ္တဲ့ေရာဂါေတြကိုပါ ကာကြယ္ေပးတယ္လို႔ သုေတသီေတြက ေျပာပါတယ္။ အဆီေတြကို ေခ်ဖ်က္ေပးတဲ့ အာဟာရဓါတ္ျပဳပစၥည္္းေတြ၊ ပရိုတိန္းနဲ႔ ဗီတာမင္ေတြကို သစ္ၾကားသီးမွာ အမ်ားအျပား ေတြ႔ရလို႔ အခုလို ႏွလံုးေရာဂါကို ကာကြယ္ေပးတာလို႔ ဆိုပါတယ္။

play

အခြံမာအသီးေတြက က်န္းမာေရးကို အေထာက္အကူ ျပဳပါတယ္

Life Sciences Research အဖြဲ႔အစည္းက ျပဳလုပ္တဲ့ ေလ့လာခ်က္အရ အခုလို ရလဒ္ထြက္လာခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ႏွလံုးေရာဂါေတြကို ကာကြယ္ေပးႏုိင္တဲ့ သစ္ၾကားသီးတစ္မ်ိဳးတည္း မဟုတ္ပဲ အျခားေသာ အခြံမာသီးေတြကလည္း အေထာက္အကူေပးႏုိင္ပါတယ္။ လူေပါင္း ၂၅၈၂ ဦးကို ေလ့လာခဲ့မႈ အရ ဒီရလဒ္ထြက္လာခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။

Source : www.dailymail.co.uk

Photos : www.activeonegroup.com

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား