AD
AD
AD

အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးရဲ႕ ဘဝမွာ လစဥ္ နာက်င္ကိုက္ခဲမႈက ေ႐ွာင္လြဲလို႔ မရႏိုင္တဲ့ ေဝဒနာပါပဲ။ ဓမၼတာလာခ်ိန္မွာ စိတ္ဖိစီးမႈေတြကိုလည္း ရင္ဆုိင္ေနရပါတယ္။

၁။ ေရမ်ားမ်ားေသာက္ပါ

play

 

ေရေသာက္ေပးျခင္းက နာက်င္မႈနဲ႔ စိတ္ဖိစီးမႈကို သက္သာေစပါတယ္။ ဒါမွမဟုတ္ အရည္႐ႊမ္းတဲ့ သစ္သီးေတြ စားပါ။

၂။ သန္႔သန္႔႐ွင္း႐ွင္းေနပါ

play

 

အိပ္ယာထဲမွာ ေခြမေနပါနဲ႔။ တစ္ကိုယ္ရည္ သန္႔႐ွင္းမႈ႐ွိပါေစ။

၃။ အငန္နဲ႔ ကဖင္းေလွ်ာ့ပါ

play

 

အငန္ဓာတ္မ်ားတဲ့ အစားအစာေတြနဲ႔ ကဖင္းဓာတ္ပါတာေတြ ေသာက္တာက နာက်င္မႈနဲ႔ စိတ္ဖိစီးမႈကို ပိုမ်ားလာေစႏိုင္ပါတယ္။

Photo : www.tripal.biz, www.thedailymind.com, www.wikipedia.com

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
More From

Lifestyle


AD