Lifestyle: အိပ္စက္ျခင္းကို ေႏွာင့္ယွက္မယ့္ အစားအစာေတြ

က်န္းမာတဲ့ လူေနမႈဘဝကို ရ႐ွိဖို႕ စားသံုးသင့္တယ္ဆုိေပမယ့္ ဒီအစားအစာေတြကိုေတာ့ ညေန ၄ နာရီေနာက္ပိုင္းမွာ မစားတာေကာင္းပါတယ္။

က်န္းမာေရးနဲ႔ သင့္ေလ်ာ္တယ္လို႔ သိထားၿပီး မၾကာခဏ စားသံုးေနၾကတဲ့ အစားအစာေကာင္းေတြဟာ တစ္ခါတစ္ေလမွာေတာ့ အေႏွာင့္အယွက္ ေပးတတ္ပါေသးတယ္။ က်န္းမာတဲ့ လူေနမႈဘဝကို ရ႐ွိဖို႕ စားသံုးသင့္တယ္ဆုိေပမယ့္ ဒီအစားအစာေတြကိုေတာ့ ညေန ၄ နာရီေနာက္ပိုင္းမွာ မစားတာေကာင္းပါတယ္။ သင္ လြယ္လြယ္ကူကူ အိပ္ေပ်ာ္ခ်င္တယ္ ဆုိရင္ေပါ့။

၁။ ပန္းေဂၚဖီ

play

 

ပန္းေဂၚဖီ အစိမ္း (ဘ႐ိုကိုလီ)ေရာ ႐ိုး႐ိုး ပန္းေဂၚဖီမွာပါ ကင္ဆာကာကြယ္ႏိုင္စြမ္းေတြ ႐ွိေနတာ သိၿပီးသားပါ။ ဒါေပမဲ့ အမွ်င္ဓာတ္ေတြ ၾကြယ္ဝေနျခင္းရဲ႕ ေနာက္ကြယ္မွာ အစာေျခဖ်က္ခ်ိန္ ၾကာေနျခင္းလည္း ႐ွိေနလို႔ အစာေၾကဖုိ႔ မလြယ္ကူတဲ့ ပန္းေဂၚဖီကို ညဘက္ မစားသင့္ပါဘူး။

၂။ အနက္ေရာင္ ေခ်ာကလက္

play

 

ႏွလံုးကို က်န္းမာေစၿပီး ဦးေႏွာက္ကို တက္ၾကြေစတဲ့ ေခ်ာကလက္ အနက္ေရာင္ေၾကာင့္ပဲ သင့္ဦးေႏွာက္နဲ႔ အာ႐ံုေၾကာေတြကို လန္းဆန္းေနလို႔ အိပ္မရ ျဖစ္တတ္ပါတယ္။

၃။ အနီေရာင္ အသား

play

 

အနီေရာင္ အသားေတြကလည္း အစာေခ်ဖ်က္ဖုိ႔ ၾကာတတ္တဲ့ အစားအစာေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ Steak နဲ႔ ဟမ္ဘာဂါကို ညစာအေနနဲ႔ စားခဲ့တဲ့ ညေတြဟာ အိပ္ေပ်ာ္ဖို႔ အခ်ိန္ၾကာတတ္တဲ့ ညေတြပါပဲ။

Photo : www.peerfit.com,www.popsugar.com, www.livestrong.com

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား