Lifestyle: အမ်ိဳးသမီး ကိုယ္ခႏၶာ အေပၚပိုင္း တင္းရင္းေစမည့္ ေလ့က်င့္ခန္းမ်ား

, updated

အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ အေပၚပိုင္းေတြ ေလ်ာ့တိေလ်ာ့ရဲ ျဖစ္ေနတာ ၾကည့္ရဆုိးပါတယ္။ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရင္းနဲ႔ ျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္းလိုက္ရေအာင္။

play

 

မ်က္ႏွာ လွလွေလး ႐ွိ႐ံုနဲ႔ ေက်နပ္ေနၿပီလား။ ကိုယ္ခႏၶာအခ်ိဳးစား ေျပျပစ္ဖုိ႔လည္း အေရးႀကီးပါတယ္။ ခႏၶာကိုယ္ အေပၚပိုင္းအလွျဖစ္တဲ့ ရင္သားေတြ ေလ်ာ့က်ေနၿပီဆုိရင္ေတာ့ ဒီေလ့က်င့္ခန္းေတြ လုပ္ေပးရမွာေပါ့။

၁။ ခံုတန္းေပၚမွာ အေလးမျခင္း

play

 

ခံတန္း႐ွည္ေပၚမွာ ကိုယ္တစ္ပိုင္းကို လွဲခ်ၿပီး ဝိတ္တံုးကို ရင္ဘတ္နားေရာက္ေအာင္ ႏွိမ့္ခ်ၿပီး ျပန္တင္ပါ။ ၂ မိနစ္အတြင္း ၁၀ ႀကိမ္ ဆက္တိုက္ ျပဳလုပ္ပါ။

၂။ ဒိုက္ထိုးျခင္း

play

 

ခႏၶာကိုယ္ကို ေရျပင္ညီျဖစ္ေအာင္ေနပါ။ ၾကမ္းျပင္ကို မ်က္ႏွာမူၿပီး ကိုယ္ကို ႏွိမ့္ခ်လိုက္ ျပန္တင္လိုက္ လုပ္ပါ။ လက္ေမာင္းေတြက ၄၅ ဒီဂရီ ေကြးထားရပါမယ္။

၃။ လက္ဆန္႔တန္း

play

 

ခံုတန္း႐ွည္ေပၚမွာ ကိုယ္တစ္ပိုင္းကို လွဲခ်ၿပီး လက္ တစ္ဖက္တစ္ခ်က္မွာ ၀ိတ္တံုးေတြကို ေျမႇာက္ထားပါ။ လက္ေတြကို လိပ္ျပာေတာင္ပံလို ညာဘက္ကို ဘယ္/ညာ တစ္လွည့္စီ လႈပ္႐ွားေပးရမွာျဖစ္ပါတယ္။

Source & Photo : www.womenshealthmag.com

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား