Lifestyle: စိတ္႐ႈပ္ေနတဲ့ အခါ ကုစားဖို႔ နည္းလမ္း (၇) သြယ္

, updated
play

 

ဘဝမွာ စိတ္မၾကည္မလင္ျဖစ္တဲ့ေန႔တစ္ေန႔ေတာ့ အားလံုးႀကံဳဖူးၾကမွာပါ။ ဘာကို အလုိမက်လို႔ မက်မွန္းမသိ ျဖစ္ေနတာမ်ိဳးေပါ့။ အဲဒီအခါမ်ိဳးမွာ ဘာေတြလုပ္ရမလဲဆိုတာ ေအာက္မွာ ေလ့လာၾကည့္လုိက္ပါ။

၁။ အိပ္ယာကို သန္႔ရွင္းလုိက္ပါ

တကယ္ေျပာတာပါ။ ႐ႈပ္ပြေနတဲ့ အိ္ပ္ယာကိုခင္းတာပဲျဖစ္ျဖစ္ သန္႔ရွင္းေရးလုပ္တာပဲ ျဖစ္ျဖစ္လုပ္လိုက္ပါ။ ေလ့လာမႈအရ ေန႔စဥ္အိပ္သိမ္းတဲ့သူေတြက ပိုေပ်ာ္ၾကသတဲ့။

၂။ ေရခ်ိဳးလုိက္ပါ

play

 

အားလံုးလည္းသိၾကတဲ့အတိုင္း ေရခ်ိဳးလိုက္ရင္ စိတ္ေရာလူပါ လန္းဆန္းသြားတာျဖစ္လို႔ ေရခ်ိဳးလိုက္ပါ။

၃။ သေရစာ မုန္႔ေတြစားလိုက္ပါ

ဟမ္ဘာဂါတို႔၊ ၾကက္သားေၾကာ္တို႔ကို ေျပာတာမဟုတ္ပါဘူး။ အားလူးေၾကာ္၊ ခ်ဥ္ေပါင္း စတဲ့ သင္ႀကိဳက္တာေတြ ဝယ္စားလုိက္ပါ။

၄။ လမ္းေလွ်ာက္ထြက္ပါ

play

 

သင္ဒီလိုအခ်ိန္မွာ ေလေကာင္းေလသန္႔ရဖို႔ လိုပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေလေကာင္းေလသန္႔ရတဲ့ ေနရာဆီ လမ္းေလွ်ာက္လုိက္ပါ

၅။ အဝတ္အစား လဲလိုက္ပါ

တစ္ခါတစ္ရံေနရထုိင္ရမေကာင္းတာဟာ အဝတ္အစားေၾကာင့္လည္း ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ သင္ႀကိဳက္တဲ့အဝတ္အစား ဒါမွမဟုတ္ သက္ေသာင့္သက္သာရွိတဲ့ အဝတ္အစားကို ဝတ္လုိက္ပါ။

၆။ အင္တာနက္မသံုးပါနဲ႔

စိတ္ညစ္လို႔ အင္တနာပဲ ဖိသံုးရင္ ပိုစိတ္ညစ္လာတတ္ပါတယ္။ ဒီလိုအခ်ိန္မွာ ေဖ့စ္ဘြတ္ေတြ၊ တြစ္တာေတြ ဘာမွ မသံုးပါနဲ႔။

၇။ လုပ္စရာရွိတာေတြ စာရင္းလုပ္ပါ

play

 

အလုပ္အတြက္လုပ္စရာ ရွိတာေတြ၊ ေက်ာင္းအတြက္ လုပ္စရာရွိတာေတြ၊ ဒါမွမဟုတ္ ေရွ႕ေလွ်ာက္ ဘဝအတြက္ လုပ္မယ့္စီမံကိန္းေတြကို စဥ္းစားၿပီး စာရင္းခ်ေရးလိုက္ပါ။

Source & Photos : www.buzzfeed.com

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား