AD
AD
AD
play

 

လႈပ္ရွားမႈနည္းလာတဲ့ အခုေခတ္လူေနမႈပံုစံမွာ ပခံုးနာျခင္းဟာ ျဖစ္ေလ့ျဖစ္ထရွိတဲ့ ကိစၥတစ္ခုလို ျဖစ္လာပါတယ္။ ပခံုးနာျပီဆိုရင္ေတာ့ ေအာက္ပါအခ်က္(၃) ခ်က္ကို ေရွာင္သင့္ပါတယ္။

ဖုန္းျဖင့္ အလြန္အကၽြံစာရိုက္ျခင္းကို ေရွာင္ပါ

play

အခုေခတ္မွာ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား လုပ္ေနၾကတဲ့ ျပႆနာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဖုန္းနဲ႔ စာရုိက္တဲ့အခါ ေခါင္းက ငံုထားရျပီး ၾကာလာတဲ့အခါ ဒဏ္ျဖစ္လာပါတယ္။

ေခါင္းအုန္းေတြ အမ်ားၾကီးနဲ႔ မအိပ္ပါနဲ႔

play

 

ေခါင္းအုန္းေတြ အမ်ားၾကီးနဲ႔ အိပ္တဲ့အခါ ေခါင္းက ေရွ႕ကို ထြက္သလိုျဖစ္ေနျပီး အရုိးနဲ႔အေၾကာေတြရဲ႕ ဖြဲ႕စည္းပံုဟာ ပံုမွန္မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။

သင္ထိုင္တဲ့ပံုစံကို ေျပာင္းပါ

play

 

ထိုင္တဲ့အခါ ပံုစံမမွန္တာကလည္း ပခံုးနာရျခင္းရဲ႕ အေၾကာင္းအရင္းပါပဲ။ ခဏခဏ နာလာျပီဆုိရင္ေတာ့ ထိုင္တဲ့ပံုစံကို သတိထားဖို႔လိုပါတယ္။ 
Photos Sources: food.ndtv.com,www.corewalking.com,www.playbuzz.com,backontrack-pt.com
Sources : www.physicaltherapy.about.com

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
More From

Lifestyle


AD