Lifestyle: ေကာင္းေကာင္းအိပ္မေပ်ာ္ရင္ လုပ္သင့္တဲ့အခ်က္ (၈)ခ်က္

play

 

၁ - ေန႔လည္ေန႔ခင္း ခဏေမွးမယ္ဆိုတာမ်ိဳး မလုပ္ပါနဲ႔။
၂ - မအိပ္ခင္ စာဖတ္မယ္ဆိုရင္ စမတ္ဖုန္းနဲ႔ တက္ဘလက္ကို လံုးဝမသံုးပါနဲ႔။
၃ -  ေနာက္ေန႔ ရုံးပိတ္ရက္မို႔ ေနာက္က်မွ အိပ္တာမ်ိဳးမလုပ္ပါနဲ႔။  အိပ္ခ်ိန္မွန္ပါ။

play

 

၄ - ထခ်ိန္မွန္ပါ။
၅ - မနက္အိပ္ရာထမွာ နိုးေနရဲ႕သားနဲ႔ လူးလိမ့္ျပီး ေမွးေနတာမ်ိဳးက လံုးဝမေကာင္းပါ။
၆ - ေကာ္ဖီေသာက္ ေလ်ာ့ပါ။
၇ - နစ္ကိုတင္းကလည္း ကဖင္းဓာတ္လိုပါပဲ။ ေဆးလိပ္ေသာက္လည္း ေလ်ာ့ပါ။
၈ - အရက္ေသာက္ပါက ကိုယ့္ေရခ်ိန္ကို ေလ်ာ့ပါ။
၉ - လႈပ္လႈပ္ရွားရွား ေနပါ။ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ပါ။ အိပ္ခါနီးမွာေတာ့ ေလ့က်င့္ခန္း လံုးဝမလုပ္ပါနဲ႔။
အထက္ပါအခ်က္ေတြကို လိုက္နာလို႔မွ အိပ္မေပ်ာ္ေသးဘူးဆိုရင္ေတာ့ ဆရာဝန္နဲ႔ တိုင္ပင္သင့္ပါတယ္။

Photos Sources: blog.missionforhealth.com.au,www.livescience.com,www.glamour.com
Sources: www.huffgintonpost.com

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား