Lifestyle: ျမန္ျမန္အိပ္ေပ်ာ္ေစမယ့္ နည္းလမ္း (၅) ခု

, updated

အိပ္ေပ်ာ္ဖို႔ ခက္ေနသူေတြအတြက္ ျမန္ျမန္အိပ္ေပ်ာ္ေစမယ့္ နည္းလမ္း ၅ ခုကို ေဖာ္ျပေပးထားပါတယ္။

play

ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္မေပ်ာ္ျခင္း၊ အိပ္ေပ်ာ္ဖို႔ ခက္ခဲျခင္းနဲ႔ အိပ္ေရးမဝျခင္းေတြဟာ သင့္ရဲ႕ က်န္းမာေရးေတြကို အလြန္ဒုကၡေပးတဲ့ အရာေတြပါ။ ေကာင္းစြာအိပ္စက္ႏုိင္မႈ မရွိျခင္းရဲ႕ ေနာက္ကြယ္မွာ အလုပ္မလုပ္ႏုိင္ျခင္း၊ မွတ္ဥာဏ္မေကာင္းေတာ့ျခင္းနဲ႔ လိင္မႈေရးရာ ဘဝကိုပါ ထိခိုက္လာေစတတ္ပါတယ္။ အိပ္ယာထဲဝင္လိုက္တာနဲ႔ ခပ္ျမန္ျမန္ အိပ္ေပ်ာ္ေစမယ့္ နည္းလမ္း ၅ ခုကို ေဖာ္ျပေပးလုိက္ပါတယ္။

အိပ္ယာဝင္ တီးလံုးေတြ စုထားပါ

play

အိပ္ယာဝင္ခ်ိန္မွာ နားေထာင္လို႔ရတဲ့ တီးလံုးေတြကို အြန္လိုင္းမွာ အလြယ္တကူ ရွာလို႔ရပါတယ္။ လိႈင္းပုတ္သံေတြ၊ ေလတိုး သံေတြ၊ စမ္းေခ်ာင္းသံေတြ စသျဖင့္ သာယာနာေပ်ာ္ဖြယ္ ေကာင္းတဲ့ အသံေတြကို နားက်ပ္နဲ႔နားေထာင္ၿပီး အိပ္ၾကည့္ပါ။

အေၾကာေျဖပါ

ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ခုိင္းတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကိုယ့္ရဲ႕ ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္ကို ပြတ္သပ္တာမ်ိဳးကစလို႔ ခႏၶာကို္ယ္တေလွ်ာက္ ပြတ္သပ္တာက အေၾကာေျပသြားေစပါတယ္။ ဒါဆို ျမန္ျမန္အိပ္ေပ်ာ္လြယ္ပါတယ္။

အခ်ိန္ဇယားလုပ္ထားပါ

play

 

ေန႔စဥ္ ေကာ္ဖီဘယ္ႏွစ္ခြက္ေသာက္မယ္။ ဘယ္အခ်ိန္အိပ္မယ္။ ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာ အိပ္မယ္ဆိုတာမ်ိဳးေတြကို မွတ္သားၿပီး စာရင္းျပဳစုထားပါ။ ရက္နည္းနည္းၾကာလာတဲ့အခါ စာအုပ္ထဲက သင့္ရဲ႕အိပ္ယာဝင္ခ်ိန္အတို္င္း အိပ္ျဖစ္သြားပါလိမ့္မယ္။

စိတ္မဝင္စားတဲ့ စာအုပ္ဖတ္ပါ

ကုိယ့္ရဲ႕ အႀကိဳက္မ်ိဳးမဟုတ္တဲ့ ဒါမွမဟုတ္ ကုိယ္ဖတ္ရမွာပ်င္းတဲ့ စာအုပ္မ်ိဳးေတြ ဖတ္ၾကည့္ပါ။ ခဏၾကာရင္ သင့္မ်က္ခြံေတြက အ႐ံႈးေပးသြားပါလိမ့္မယ္။

နံပတ္စဥ္ ေရတြက္ပါ

နံပတ္စဥ္ ၁ ကေနသာ စၿပီး ေရတြက္လုိက္ပါ။ ဘယ္ေလာက္အထိဆိုတာ သိပ္ၿပီး စိတ္ထဲ မထားပါနဲ႔။ တစ္ေထာင္ျဖစ္ျဖစ္ ႏွစ္ ေထာင္ျဖစ္ျဖစ္ေပါ့။ တရားမွတ္သလိုပါပဲ။

 

ွSource & Photos : health.com

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား