Lifestyle: အသက္ရွည္ဖို႔ နည္းလမ္း (၅) သြယ္

, updated

ဘဝမွာ ေအာင္ျမင္ခ်မ္းသာၾကြယ္ဝမႈေတြထက္ ပိုၿပီးအေရးႀကီးတာက အသက္ရွည္က်န္းမာေပ်ာ္ရႊင္စြာ ေနထိုင္ႏိုင္ဖို႔ပါ။

play

 

အသက္ရွင္ေနထိုင္တဲ့ ဘဝတစ္ေလွ်ာက္မွာ က်န္းမာသန္စြမ္းေနဖို႔က နံပတ္-၁ အေရးအႀကီးဆံုးပါ။ က်န္းမာေရး ေကာင္းမွ က်န္တဲ့ကိစၥေတြဆက္လုပ္ႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ ဘဝမွာ က်န္းမာၿပီး အသက္ရွည္ဖို႔ ဘယ္လိုေနထိုင္သင့္ပါသလဲ။ အခုေဖာ္ျပေပးမယ့္ အခ်က္ငါးခ်က္ကို သင့္ကို အသက္ရွည္ဖို႔ အေထာက္အကူ ျပဳမွာပါ။

ေျပးပါ

play

 

ပံုမွန္ေျပးတဲ့သူေတြ အသက္ရွည္ၾကပါတယ္။ တစ္ပတ္ကို တစ္နာရီကေန ၂.၄ နာရီၾကား အေျပးေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ရင္ ပိုအသက္ရွည္မယ္လို႔ သုေတသီေတြ ေျပာထားပါတယ္။

ကိုယ္အေလးခ်ိန္ထိန္းပါ

play

 

အၿမဲတမ္း ကိုယ္အေလးခ်ိန္ကို စစ္ေဆးေနဖို႔ လိုမွာပါ။ မၾကာခဏဆိုသလို ကိုယ္အေလးခ်ိန္ တိုင္းၾကည့္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ သင့္ေတာ္တဲ့ ကိုယ္အေလးခ်ိန္တစ္ခုမွာ ရွိေနေအာင္ ႀကိဳးစားေနရင္ အသက္ရွည္ဖို႔ အေထာက္အကူ ျပဳမွာပါ။

ေဆးလိပ္မေသာက္နဲ႔

play

 

ေဆးလိပ္က အသက္တိုေစတာ လူတိုင္းသိပါတယ္။ သိရက္နဲ႔လည္း ေသာက္ေနၾကတုန္းပါပဲ။ ေဆးလိ္ပ္မေသာက္ျခင္းက လူ႔သက္တမ္းကို ၇ ႏွစ္ေက်ာ္ေလာက္ ပိုၿပီးဆြဲဆန္႔ေပးတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။

သန္စြမ္းေနပါေစ

play

 

ခြန္အားပိုၿပီး သန္မာတဲ့သူေတြက သာမန္လူေတြထက္ ပ်မ္းမွ်အားျဖင့္ ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ ပိုၿပီးအသက္ရွည္ရွည္ ေနႏိုင္တာကို သုေတသန ျပဳထားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သန္စြမ္းေအာင္ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ၿပီး ေနထိုင္သင့္ပါတယ္။

အသားေတြေရွာင္

play

 

အသားဟင္းေတြ မ်ားမ်ားစားတာက အသက္တိုေစပါတယ္။ ေလ့လာခ်က္တစ္ခုအရ ေန႔စဥ္ အသားဟင္းေတြကို ၁၀ ေအာင္စ ေအာက္ပဲ စားတဲ့သူေတြက အသားမ်ားမ်ားစားတဲ့ သူေတြထက္ပိုၿပီး အသက္ရွည္ၾကပါသတဲ့။ ဒါေၾကာင့္ အသားထက္ အသီး အရြက္သာ မ်ားမ်ားစားရမွာပါ။


Source & Photos : msn

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား