Lifestyle: မိနစ္ ၂၀ အတြင္း သင့္စိတ္ကို တိုးတက္က်န္းမာေအာင္ လုပ္နည္း

တစ္မိနစ္အားလွ်င္ တစ္စံုတစ္ဦးအား ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ေျပာပါ။

play

 

၇ မိနစ္ အားလွ်င္ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ပါ

play

 

ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ဖို႔ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားေျပာတဲ့ ဆင္ေျခက အခ်ိန္မရွိဘူး ဆိုတာပါ။ ဒါေပမဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းရဲ႕ အဓိကရည္ရြယ္ခ်က္က သင့္ခႏၶာကိုယ္ေတြ လႈပ္လႈပ္ရွားရွား ရွိဖို႔ပါပဲ။

မိနစ္ ၂၀ အားလွ်င္ ရႈပ္ပြေနတာေတြကို သပ္သပ္ရပ္ရပ္ လုပ္ပါ

play

 

ကိုယ့္အခန္းထဲမွာ ပစၥည္းပစၥယေတြျပန္႔ၾကဲျပီး မသပ္မရပ္ျဖစ္ေနတာေတြကို ေနရာတက် ျပန္ရွင္းပါ။ ေနထိုင္တဲ့ေနရာ သပ္ရပ္မႈဟာ သင့္စိတ္အေျခအေနေပၚကိုလည္း သက္ေရာက္မႈ ရွိပါတယ္။

၃ မိနစ္ အားလွ်င္ စာေရးပါ

play

 

လက္ရွိမွာ တစ္ခုခုကို အေကာင္းျမင္ေနလား၊ အဆုိး ျမင္ေနလား၊ တစ္ခုခုကို ခ်ေရးလိုက္ပါ။ သင္ေရးတာကိုလည္း သင္ျပန္ဖတ္ပါ။

၁ မိနစ္အားလွ်င္ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာပါ

play

 

တစ္စံုတစ္ဦးအား ဘယ္ေလာက္ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း၊ ဘယ္လို ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ေျပာပါ။ ဒါဟာ အေကာင္းျမင္စိတ္ထား တိုးပြားေစျပီး သင့္စိတ္အေျခအေနကို ေႏြးေထြးလံုျခံဳေစပါတယ္။

Photos & Sources: Huffington

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား