Lifestyle: အဆီပါဝင္မႈ မ်ားတဲ့ အစားအစာကို စားျခင္းက စိတ္ကစင့္ကလ်ားျဖစ္မႈကို ေလ်ာ့က်နိုင္

ကမာၻတစ္ဝန္းလံုးမွာရွိတဲ့ လူဦးေရရဲ႕ ၁ ရာခိုင္ႏႈန္းဟာ စိတ္ကစဥ့္ကလ်ားေရာဂါ ခံစားေနရပါတယ္။

play

 

အဆီပါဝင္မႈမ်ားျပီး သၾကားဓာတ္နည္းတဲ့ အစားအစာမ်ိဳးေတြကို စားျခင္းက စိတ္ကစဥ့္ကလ်ားျဖစ္မႈကို ေလ်ာ့က်နိုင္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။

သုေတသနသစ္တစ္ခုမွာ အဆိုပါအစားအစာမ်ိဳးေတြကို ၾကြက္ေတြကိုေၾကြးျပီး စမ္းသပ္ခဲ့တဲ့အခါ ၾကြက္ေတြဟာ စိတ္ကစဥ့္ကလ်ား(Schizophrenia)ေရာဂါေၾကာင့္ျဖစ္တဲ့ အျပဳအမူေတြ ေလ်ာ့က်သြားတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။

play

 

ကမာၻတစ္ဝန္းလံုးမွာရွိတဲ့ လူဦးေရရဲ႕ ၁ ရာခိုင္ႏႈန္းဟာ စိတ္ကစဥ့္ကလ်ားေရာဂါ ခံစားေနၾကရတာ ျဖစ္ပါတယ္။ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ စြမ္းအင္အမ်ားစုဟာ အဆီမွ ရရွိတာ ျဖစ္ျပီး ေထာပတ္လိုမ်ိဳး အဆီမ်ားတဲ့ အစားအစာေတြကို စားသံုးေပးသင့္တယ္လို႔ သုေတသနသမားေတြက တိုက္တြန္းထားပါတယ္။

အဆီမ်ားျပီး ကာဗြန္ဟုိက္ဒရိတ္(သၾကားဓာတ္)နည္းတဲ့ အစားအစာမ်ိဳးေတြကို ဝက္ရူးျပန္ေရာဂါ ကုသဖို႔အတြက္ ယခင္ကတည္းက အသံုးျပဳလာခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။

Photos & Sources: 7Day Daily & TOI

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား