Lifestyle: ေက်ာနာတာ သက္သာေစဖို႔ နညး္လမ္း (၅)သြယ္

, updated

အထိုင္မ်ားလို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ အိပ္ယာဝင္တဲ့ အခါျဖစ္ျဖစ္ ေနထုိင္တဲ့ ပုံစံမက်တဲ့အခါ ေက်ာနာတာမ်ိဳး ျဖစ္တက္ပါတယ္။

play

 

တစ္ခါတစ္ေလ ဘာေၾကာင့္မွန္း မသိေနာက္ေက်ာက နာေနတာမ်ိဳး၊ ေက်ာဆန္႔လို႔မရပဲ ခါးကုိင္းကိုင္း ျဖစ္ေနတာမ်ိဳး ႀကံဳဖူးၾကမွာပါ။ ကာယအလုပ္သမားပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ ဉာဏ အလုပ္သမားပဲ ျဖစ္ျဖစ္ တစ္ခါတစ္ရံေတာ့ ဒါမ်ိဳး ျဖစ္တက္ၾကပါတယ္။

ဘာေၾကာင့္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ေနာက္က်ာက နာလာခဲ့ရင္ သက္သာေစမယ့္ နည္းလမ္းအခ်ိဳ႕ကေတာ့ ေအာက္ပါအတိုင္း ျဖစ္ပါတယ္။

၁။ ေပ်ာ့တိေပ်ာ့ေခြ မေနနဲ႔

ခႏၶာကိုယ့္ကို ေပ်ာ့တိေပ်ာ့ေခြ ေနတာမ်ိဳးကို ရပ္တန္႔လိုက္ပါ။ အလုပ္စားပြဲက ထိုင္ခံုမွာ ေပ်ာ့တိေပ်ာ့ခြ ေနခဲ့မိမယ္ဆိုရင္ ေက်ာ႐ိုးနဲ႔ လည္ပင္း႐ိုးကို ထိခိုက္ေစပါတယ္။

၂။ သက္ေသာင့္သက္သာ အိပ္စက္ပါ

အိပ္ေပ်ာ္သြားတဲ့အခါ ခႏၶာကုိယ္အခ်ိဳးအစား တည္ရွိပံုကလည္း အေရးႀကီးပါတယ္။ တစ္ညလံုး ဘယ္လိုပံု အိပ္စက္ခဲ့သလဲ ဆိုတာအေပၚ မူတည္ၿပီး ေက်ာကုန္းနာတာေတြ ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အိပ္တဲ့အခါ ကိုယ္သက္ေသာင့္သက္သာ အျဖစ္ဆံုး နည္းလမ္းကို ေ႐ြးအိပ္ပါ။

၃။ လႈပ္လႈပ္ရွားရွား ေနပါ

ခႏၶာကိုယ္က သြက္သြက္လက္နဲ႔ လႈပ္ရွားမႈ မရွိရင္လည္း ျဖစ္တက္ပါတယ္။ တစ္ေနရာတည္းမွာ အခ်ိန္အၾကာႀကီး ထိုင္ေနတာမ်ိဳး၊ လွဲအိပ္ေနတာမ်ိဳးေတြ မလုပ္ပါနဲ႔။

play

 

၄။ တရားထိုင္ပါ၊

တရားထိုင္ျခင္းဟာ စိတ္ႏွလံုးခ်မ္းေျမ့ဖို႔ တစ္ခုတည္းအတြက္ မဟုတ္ပါဘူး။ ခႏၶာကုိယ္ က်န္းမာဖို႔လည္း အလြန္အေထာက္အကူ ျပဳပါတယ္။ စိတ္နဲ႔ ခႏၶာအၾကား သဟဇာဟ ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေပးႏုိင္တာက တရားထုိင္တာပါ။

Source & Photos : life

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား