AD
AD
AD
play

 

အိပ္ေပ်ာ္စဥ္မွာ ေဟာက္တတ္တဲ့အက်င့္ဟာ ခ်က္ခ်င္း ေပ်ာက္သြားႏိုင္တဲ့အရာ မဟုတ္ေပမဲ့ ကိုယ့္ရဲ႕ ေန႔စဥ္ ေနထုိင္မႈပံုစံေတြ ေျပာင္းလဲျခင္းနဲ႔ တတ္ကၽြမ္းသူနဲ႔ ကုသျခင္းတုိ႔နဲ႔ ေပ်ာက္ကင္းႏုိင္ပါတယ္။

ေဟာက္တာဟာ ကိုယ့္ရဲ႕ေနထုိင္မႈပံုစံနဲ႔ ဆက္စပ္ေနတတ္တာေၾကာင့္ ေျပာင္းလဲမႈေလး အနည္းငယ္ လုပ္လိုက္႐ံုပဲ။

၁။ က်န္းမာသန္စြမ္းတဲ့ ခႏၶာကိုယ္

play

 

အနည္းငယ္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္မ်ားတာနဲ႔ ေဟာက္တတ္လာႏိုင္ပါတယ္။ သင့္ရဲ႕ လည္ပင္းတစ္ဝိုက္မွာရွိတဲ့ အဆီတစ္သွ်ဴးေတြက ေလလမ္းေၾကာင္းကို ညႇစ္ထားၿပီး ေလဟာ ေခ်ာေခ်ာေမြ႕ေမြ႕ဝင္ထြက္လုိ႔ မရေတာ့လို႔ပါ။

၂။ ပက္လက္မအိပ္ဘဲ ေစာင္းအိပ္ပါ

play

 

ပက္လက္အိပ္ခ်ိန္မွာ သင့္ရဲ႕ လွ်ာ၊ ေမးေစ့နဲ႔ ေမးစိေအာက္က  အစီတစ္လွ်ဴးေတြဟာ ေပ်ာ့သြားၿပီး အသက္႐ွဴလမ္းေၾကာင္းကို ညႇစ္ထားပါတယ္။ ေဘးတစ္ေစာင္း အိပ္ျခင္းအားျဖင့္ အဲဒီလုိမျဖစ္ေအာင္ ကာကြယ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။

၃။ အိပ္ရာဝင္ခါနီး အရက္မေသာက္ပါနဲ႔

play

 

သာမန္ညဘက္အခ်ိန္ေတြထက္ အရက္ေသာက္ခ်ိန္မွာ ၾကြက္သားေတြက ပိုၿပီး ေပ်ာ့ေနတတ္ၿပီး အိပ္ခ်ိန္မွာ ေဟာက္တတ္ပါတယ္။

၄။ ေဆးလိပ္ျဖတ္ သို႔မဟုတ္ ေဆးလိပ္ေလွ်ာ့ေသာက္ပါ

play

 

ေဆးလိပ္ေငြ႕ဟာ ႏွာေခါင္းေပါက္နဲ႔ လည္ေခ်ာင္းရဲ႕ နံရံေတြကို ေရာင္ကိုင္းၿပီး သလိပ္ေတြ ျဖစ္ေစပါတယ္။ ႏွာေခါင္းလမ္းေၾကာင္းေတြမွာ ပိတ္ေနရင္ ႏွာေခါင္းကေန အသက္႐ွဴရခက္သြားၿပီး ေဟာက္ျခင္းကို ျဖစ္ေပၚေစတာပါ။

၅။ ႏွာေခါင္းလမ္းေၾကာင္းမ်ား ရွင္းေနပါေစ

play

 

ႏွာေခါင္းလမ္းေၾကာင္း ရွင္းေနမွ ပါးစပ္နဲ႔ အသက္မ႐ွဴဘဲ ႏွာေခါင္းနဲ႔ အသက္႐ွဴႏုိင္မွာပါ။  ႏွာေခါင္းထဲမွာ မရွင္းလင္းဘဲ ပိတ္သလိုလို ျဖစ္ေနရင္ ႐ွဴေဆးတစ္ခုခု သံုးပါ။  ဆရာဝန္နဲ႔တိုင္ပင္ပါ။

Source : Live Well
Photos : GaryWhitedds, ClassiBlogger, NeurologicalWellnes

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
More From

Lifestyle


AD