Lifestyle: အသီးအ႐ြက္ အစားနည္းရင္ ဒါေတြ ျဖစ္ႏုိင္တယ္

, updated

သစ္သီးနဲ႕ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ အစားနည္းသူေတြ ႀကဳံရတတ္တဲ့ က်န္းမာေရး ျပႆနာအခ်ဳိ႕ကုိ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။

play


သစ္သီးနဲ႕ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ အမ်ဳိမ်ဳိးက က်န္းမာေရးအတြက္ ေကာင္းမြန္ပါတယ္။ သစ္သီးနဲ႕ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ အစားနည္းသူေတြဟာ က်န္းမာေရးျပႆနာေတြ ႀကဳံရႏုိင္ပါတယ္။ သစ္သီးနဲ႕ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ အစားနည္းသူေတြ ႀကဳံရတတ္တဲ့ က်န္းမာေရး ျပႆနာအခ်ဳိ႕ကုိ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။

ႏွလုံးက်န္းမာေရး ျပႆနာ

play


ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ အစားနည္းသူေတြဟာ ႏွလုံးနဲ႕ဆက္ႏြယ္တဲ့ ေရာဂါေတြ ခံစားရႏုိင္ပါတယ္။ သုေတသနတစ္ခုအရ ငယ္စဥ္က ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ အစားနည္းသူေတြဟာ အသက္ႀကီးလာတ့ဲအခါ ႏွလုံးဆုိင္ရာ ျပႆနာေတြ ႀကဳံရႏုိင္တယ္လုိ႕ သိရပါတယ္။

အစာေျခစနစ္

play


ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ အစားနည္းသူေတြဟာ အစာေျခစနစ္ အားမေကာင္းဘဲ ဝမ္းခ်ဳပ္တဲ့ ျပႆနာ ႀကဳံရတတ္ၿပီး လိပ္ေခါင္းေရာဂါ ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္က အစာေျခစနစ္ကုို အေထာက္အကူျပဳၿပီး ဝမ္းမွန္ေစပါတယ္။

ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္မႈ

play

 

အိပ္ေရးဝဝ အိပ္ရေပမဲ့လည္း တစ္ခ်ိန္လုံး ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္မႈ ခံစားေနရတယ္ဆုိရင္ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ အစားနည္းတာေၾကာင့္ ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။

မၾကာခဏ ဖ်ားနာမႈ

ေရာဂါပုိးဝင္ၿပီး မၾကာခဏ ဖ်ားနာတတ္သူေတြဟာ အာဟာရမျပည့္စုံမႈေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။

play


အာဟာရမျပည့္စုံမႈမွာ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ အစားနည္းတာလည္း ပါဝင္ပါတယ္။ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ အမ်ဳိးမ်ဳိးက ကုိယ္ခံစားစနစ္ကုိ ေကာင္းမြန္ေစၿပီး ေရာဂါပုိးေတြကုိ တုိက္ဖ်က္ရာမွာ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။

ေသြးထြက္လြန္ျခင္း

play


ထိခုိက္႐ွနာျဖစ္တဲ့အခါ ပုံမွန္ထက္ ေသြးအထြက္မ်ားတဲ့ ျပႆနာဟာ ေသြးနဲ႕ပတ္သက္တဲ့ ေရာဂါေတြေၾကာင့္ ျဖစ္ႏုိင္သလုိ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ အစားနည္းရင္လည္း ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ ေသြးထြက္လြန္းျခင္းက ခႏၶာကုိယ္မွာ ဗီတာမင္ K နည္းပါးမႈေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဗီတာမင္ K ကုိ အစိမ္းေရာင္ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ေတြ စားျခင္းျဖင့္ ရ႐ွိႏုိင္ပါတယ္။

သြားဖုံး ေသြးယိုစိမ့္မႈ

play

 

ဗီတာမင္ C ခ်ဳိ႕တဲ့မႈေၾကာင့္ သြားဖုံး ေသြးယုိစိမ့္မႈ ျဖစ္ေစပါတယ္။ သစ္သီးမ်ား၊ အနီေရာင္ င႐ုပ္သီး စတဲ့ အသီးအႏွံေတြမွာ ဗီတာမင္ C ၾကြယ္ဝစြာ ပါဝင္ပါတယ္။ သစ္သီးနဲ႕ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ အစားနည္းသူေတြဟာ ဗီတာမင္ C ခ်ဳိ႕တဲ့ႏုိင္ပါတယ္။

ေသြးအားနည္းေရာဂါ

play


ခႏၶာကုိယ္တြင္း ေဖာလစ္အက္စစ္ ေလ်ာ့နည္းမႈက ေသြးအားနည္းေရာဂါ ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ေတြမွာ ေဖာလစ္အက္စစ္ ပါဝင္တာေၾကာင့္ ပုံမွန္ စားျခင္းျဖင့္ ေသြးအားနည္းေရာဂါကုိ ကာကြယ္ႏုိင္ပါတယ္။

အသားအေရ ေျခာက္ေသြ႕မႈ

play


ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ အစားနည္းသူေတြဟာ အသားအေရ စုိေျပမႈမ႐ွိဘဲ ေျခာက္ေသြ႕ေနတတ္ပါတယ္။ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္က အေရျပားဆဲလ္ေတြ ျပန္လည္ ျဖစ္ထြန္းမႈအတြက္ အေထာက္အကူျပဳၿပီး အသားအေရ ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။

ကုိယ္အေလးခ်ိန္တိုးျခင္း

play


ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ အစားနည္းသူေတြဟာ ခႏၶာကုိယ္ အေလးခ်ိန္တုိးလာတတ္ပါတယ္။ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ဟာ အာဟာရဓာတ္ ျပည့္ဝၿပီး ကယ္လုိရီပါဝင္မႈ နည္းပါတယ္။ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ စားျခင္းျဖင့္ ခႏၶာကုိယ္ အေလးခ်ိန္ တက္မလာေအာင္ ထိန္းႏုိင္ပါတယ္။
Source & Photo: Women Health, HuffPost

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား