Lifestyle: အမ်ိဳးသားေတြအတြက္ အထူးေကာင္းမြန္တဲ့ အစားအစာ (၄) မ်ိဳး

ပဲနီေလးမွာ အမ်ိဳးသားေတြအတြက္ လိုအပ္ေနတဲ့ အမွ်င္ဓာတ္ေတြ၊ ပိုတက္ဆီယံေတြလည္း ပါဝင္ပါတယ္။

play

 

၁ - အာလူး

အာလူးမွာ ပိုတက္ဆီယံဓာတ္ၾကြယ္ဝပါတယ္။ ၾကြက္သားေတြရႈံ႕ျခင္း တင္းျခင္းအတြက္ အကူအညီေပးျပီး ေသြးေပါင္ခ်ိန္ကို ထိန္းခ်ဳပ္ရာမွာ ပိုတက္ဆီယံက အဓိက က်ပါတယ္။ အမိ်ဳးသားတုိင္းဟာ ေန႔စဥ္ ပိုတက္ဆီယံဓာတ္ ၄၇၀၀ မီလီဂရမ္ေလာက္လိုပါတယ္။

၂ - ပဲနီေလး

play

 

ပဲနီေလးဟာ ကယ္လိုရီနဲ႔ အဆီနည္းျပီး ပရိုတင္းကေတာ့ အလြန္ၾကြယ္ဝပါတယ္။ အမ်ိဳးသားအမ်ားစု လိုအပ္ေနတဲ့ အမွ်င္ဓာတ္ေတြ၊ ပိုတက္ဆီယံေတြလည္း ပါဝင္ပါတယ္။ ပဲနီေလး တစ္ပတ္ ေလးခါနဲ႔ ေလးခါအထက္စားသူေတြဟာ သာမန္လူေတြထက္ နွလံုးေရာဂါျဖစ္ျခင္းကို ၂၂ ရာခုိင္ႏႈန္းေလွ်ာ့ခ်ေပးတယ္လို႔ သုေတသနတစ္ခုက ေတြ႕ရွိထားပါတယ္။

၃ - ဖရဲသီး

play

 

ဖရဲသီးတစ္စိပ္ေလာက္ေတာ့ အမ်ိဳးသားေတြဟာ ေန႔စဥ္စားေပးသင့္ပါတယ္။ ဖရဲသီးမွာ လိုက္ကိုပင္း ဓာတ္ အထူးၾကြယ္ဝျပီး နွလံုးက်န္းမာေရးကို ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။ ေနေရာင္ျခည္ေၾကာင့္ျဖစ္တဲ့ အသားအေရပ်က္စီးမႈေတြကိုလည္း ဖရဲသီးက ကာကြယ္ေပးတာေၾကာင့္ အသားအေရထိန္းသိမ္းမႈကို သီးသန္႔ၾကီးမလုပ္တဲ့ ေယာက္်ားေလးေတြ စားေပးသင့္တာ ျဖစ္ပါတယ္။

၄ - ေခ်ာကလက္

play

 

ေခ်ာကလက္ထဲမွာ အေရာင္နက္နက္ ေခ်ာကလက္ေတြကိုသာ စားေပးသင့္ပါတယ္။ ေခ်ာကလက္ဟာ ေသြးစီးဆင္းမႈကိုေကာင္းေစပါတယ္။ နွလံုးေရာဂါျဖစ္နိုင္ေျခေတြကိုလည္း ေလွ်ာ့ခ်ေပးတယ္လို႔ သုေတသနေတြက ေတြ႕ရွိထားပါတယ္။ ခါးသက္သက္ ေခ်ာကလက္နက္နက္ေတြကိုပဲ စားသင့္တာ ျဖစ္ပါတယ္။

Photos & Source: WebMD

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား