Lifestyle: မွတ္ဉာဏ္ ပိုေကာင္းလာေစမယ့္ နည္းလမ္း (၁၀) ခု

, updated

မွတ္ဉာဏ္ပိုေကာင္းလာေအာင္ ေလ့က်င့္ယူလို႔ ရပါတယ္။

play

 

ေခြးအိုတစ္ေကာင္ကို ေဆာ့ကစားနည္း အသစ္ သင္ေပးလို႔ မရေတာ့ဘူးဆိုတဲ့ စကားရွိပါတယ္။ လူသားေတြကေတာ့ ဒီလိုမဟုတ္ပါဘူး။

အထူးသျဖင့္ လူသားေတြရဲ႕ ဦးေႏွာက္မွတ္ဉာဏ္ဟာ အၿမဲျပဳျပင္ေျပာင္းလဲ လို႔တဲ့ အရာျဖစ္ပါတယ္။ မွတ္ဉာဏ္ကို တိုးတက္ေအာင္ ေလ့က်င့္ယူလို႔ရတဲ့ နည္းလမ္းတစ္ခ်ိဳ႕ရွိပါတယ္။

၁။ အစားအေသာက္ ဂ႐ုစိုက္

play

 

အိုမီဂါ-၃ ဓာတ္ပါတဲ့ ပင္လယ္ငါးမ်ိဳး အစာမ်ိဳးေတြနဲ႔ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ေတြစားပါ။ ကာဗြန္ဟိုက္ဒရိတ္ဓာတ္ေတြနဲ႔ သၾကား ဓာတ္ မလြန္ကဲေအာင္ ေရွာင္ပါ။

၂။ ဦးေႏွာက္မွတ္ဉာဏ္ကို အလုပ္ေပးပါ

အားတဲ့ အခ်ိန္ေတြမွာ ပုစၦာတစ္ခုကို အေျဖရွာတာမ်ိဳး ျဖစ္ျဖစ္၊ ဉာဏ္စမ္းေမးခြန္းေတြ ကစားတာျဖစ္ျဖစ္ လုပ္ေပးပါ။

၃။ ကာယေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ပါ

မွတ္ဉာဏ္အားေကာင္းလာေစဖို႔ ကိုယ္လက္လႈပ္ရွားမႈလည္း လိုအပ္ပါတယ္။ ကို္ယ္လက္လႈပ္ရွားတဲ့အခါ ကိုယ္ထဲမွာ ေအာက္ဆီဂ်င္ဓာတ္မ်ားလာၿပီး ဦးေႏွာက္အတြက္ ေကာင္းပါတယ္။

၄။ အိပ္ေရးဝေအာင္ အိိပ္

မွတ္ဉာဏ္အားေကာင္းေစဖို႔ အိပ္ေရးဝဖို႔လည္း လိုအပ္ပါတယ္။ အိပ္ေရးခဏခဏ ပ်က္တာမ်ိဳးေတြ ေရွာင္ပါ။

၅။ ဖိအားေတြ ေရွာင္

play

 

တတ္ႏုိ္င္သေလာက္ စိတ္ညစ္စရာေတြ မေတြးပါနဲ႔။ ဖိအားေတြ ျဖစ္မလာေအာင္ ဂ႐ုစိုက္ပါ။ ဖိအားေတြ မ်ားျခင္းဟာ စိတ္ခံစားမႈ မ်ားေစၿပီး ဦးေႏွာက္ဆဲလ္ေတြကုိ ထိခိုက္ေစပါတယ္။

၆။ တစ္ၿပိဳင္တည္း ႏွစ္ခုလုပ္ျခင္း

တစ္ၿပိဳင္တည္း ႏွစ္ခုလုပ္တာမ်ိဳးေတြေရွာင္ပါ။ တစ္ႀကိမ္မွာ တစ္ခုပဲ လုပ္ၿပီး အေကာင္းဆံုးသာလုပ္ပါ။ အဲဒါက အမွားပိုနည္းေစပါတယ္။

၇။ အသစ္ေတြ ေလ့လာပါ

ကိုယ္မတတ္ေသးတဲ့ ပညာအသစ္တစ္ခုုခုကို ေလ့လာပါ။ ဂစ္တာတီးတာျဖစ္ျဖစ္၊ ဘာသာစကား အသစ္တစ္ခုခု ျဖစ္ျဖစ္ ေလ့လာေနပါ။

၈။ ရယ္ေမာပါ

play

 

ရယ္ေမာျခင္းဟာ ဆိုးက်ိဳးမရွိပါဘူး။ က်န္းမာေရးအတြက္လည္း ရယ္ေမာျခင္းက အေကာင္းဆံုး ေဆးတစ္ခြက္ပါ။ ရယ္ေမာျခင္းျဖင့္ ဦးေႏွာက္ရည္ အလုပ္လုပ္ႏုိင္မႈ စြမ္းရည္ ပိုေကာင္းလာေစပါတယ္။

Source & Photos : Life

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား