Lifestyle: အိပ္ရာဝင္ ေနာက္က်သူေတြ မနက္ေစာေစာ အိပ္ရာထေစတဲ့ နည္းလမ္း (၇) ခု

, updated

မနက္ေစာေစာထတတ္ဖို႔ ဆိုတာ ေလ့က်င့္ယူလို႔ ရပါတယ္။

play

 

သင္ဟာ မနက္ေစာေစာ ထဖုိ႔ လိုအပ္သူ၊ ဒါမွမဟုတ္ မနက္ေစာေစာ ထခ်င္သူ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္ေနပါ လိမ့္မယ္။ ဒါေပမဲ့ ညဥ့္နက္တဲ့အထိ ေနတက္တဲ့အက်င့္နဲ႔ အိပ္ေရးမက္တဲ့ အက်င့္ေတြေၾကာင့္ မနက္ေစာေစာ မထႏုိင္ ျဖစ္တတ္ရပါတယ္။

မနက္ေစာေစာ အိပ္ရဲ႕ထတတ္တဲ့ အေလ့အက်င့္ကို ေအာက္ပါနည္းလမ္းေတြနဲ႔ လုပ္ယူလို႔ ရပါတယ္။

၁။ ဘာေၾကာင့္ မနက္ေစာေစာ ထသင့္လဲ ျပန္စဥ္းစားပါ

play

 

သင္မနက္ေစာေစာ ထလိုက္ျခင္းအားျဖင့္ ဘယ္ေလာက္အက်ိဳးရွိမယ္ဆိုတာ ျပန္စဥ္းစားၾကည့္ပါ။ အနည္းဆံုးေတာ့ ကားက်ပ္တာကို ေရွာင္လႊဲႏုိင္မယ္ဆိုတာမ်ိဳးေပါ့။

၂။ ျဖည္းျဖည္းျခင္း ေလ့က်င့္ယူပါ

တစ္ခါတည္း လုပ္ယူဖို႔ မလြယ္ပါဘူး။ ပံုမွန္အိပ္ရာထခ်ိန္ထက္ ဆယ့္ငါးမိနစ္ေလာက္စီ ေစာေစာထၾကည့္ပါ။ ဥပမာ - ဒီေန႔ ၀၆း၀၀ နာရီထရင္ ေနာက္ေန႔ ၀၅း၄၅ နာရီမွာ အိပ္ရာထဖို႔ ႀကိဳးစားပါ။

၃။ အလင္းေရာင္ မရွိပါေစနဲ႔

play

 

အိပ္ရာဝင္ခ်ိန္ တစ္နာရီေလာက္အလိုကတည္းက အလင္းေရာင္စူးစူးေတြနား သိပ္မေနပါနဲ႔။ ကြန္ပ်ဴတာေတြ၊ တက္ဘလက္ေတြ၊ ဖုန္းေတြ ၾကည့္ဖို႔ မသင့္ပါဘူး။ စာဖတ္ခ်င္ရင္ ႐ိုး႐ိုးစာစာအုပ္ေတြကို ညၾကည့္မီးအိမ္နဲ႔ ဖတ္ပါ။

၄။ ပံုျပင္ေတြဖတ္ပါ

အိပ္ရာဝင္ခါနီး စာဖတ္ရင္ ပံုျပင္စာအုပ္ေတြနဲ႔ စိတ္ကူးယဥ္ဇာတ္လမ္းမ်ိဳးေတြဖတ္ပါ။ ဒါေတြက ျမန္ျမန္အိပ္ေမာက်ေစပါတယ္။

၅။ ေန႔ခင္းဘက္ မအိပ္ပါနဲ႔

play

 

ေန႔ခင္းဘက္မွာ တစ္ေရးတစ္ေမာ ေမွးတာမ်ိဳး မလုပ္ပါနဲ႔။ ေန႔ခင္းဘက္ ငိုက္ျမည္းျခင္းဟာ ညဘက္အိပ္ယာ ဝင္ခ်ိန္ကို ကေမာက္ကမ ျဖစ္ေစပါတယ္။

၆။ တစ္ပတ္ေလာက္ ေလ့က်င့္ယူပါ

ဒီလိုမ်ိဳး တစ္ပတ္ေလာက္ ေလ့က်င့္ယူပါ။ ပံုမွန္ထက္ တစ္နာရီသို႔မဟုတ္ တစ္နာရီခြဲေလာက္ ေစာထခ်င္ရင္ တစ္ေန႔ ဆယ့္ငါးမိနစ္ေလာက္စီ ေစာေစာထၾကည့္ပါ။

၇။ ေန႔လည္စာ မ်ားမ်ားစား

play

 

ေန႔လည္စာကို ျဖစ္သလို မစားပါနဲ႔။ မ်ားမ်ားသာ စားေပးပါ။ ညစာကိုေတာ့ ခပ္နည္းနည္းသာ စားပါ။ အဲဒီအခါ အိပ္ခ်ိန္ပံုမွန္ ျဖစ္သြားပါလိမ့္မယ္။

Source : Life

Photos : Pinteres, allpointseast.com

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား