Lifestyle: သင့္က်န္းမာေရးအတြက္ သိထားသင့္တဲ့ အိပ္စက္ျခင္းအေၾကာင္း

အိပ္ေရးပ်က္ရင္ ေဆးလိပ္ပိုေသာက္လာျပီး အိပ္ေရးပ်က္တတ္တဲ့လူဟာ ေဆးလိပ္ျဖတ္ဖို႔ ပိုခက္ပါတယ္။

play

 

- အိပ္စက္ျခင္းနဲ႔ ပက္သက္တဲ့ ျပႆနာဟာ နာက်င္မႈျပီးရင္ လူျဖစ္အမ်ားဆံုး က်န္းမာေရး ျပႆနာ ျဖစ္ပါတယ္။

- ေကာင္းေကာင္းအိပ္မေပ်ာ္တာဟာ နွလံုးက်န္းမာေရးကို ထိခိုက္ပါတယ္။ ေကာင္းေကာင္းအိပ္မေပ်ာ္တဲ့အခါ ေသြးေပါင္ခ်ိန္ျမင့္မားျပီး နွလံုးေရာဂါေတြ၊ ေလျဖတ္တာေတြနဲ႔ဆက္စပ္ပက္သက္ေနတယ္လို႔ ေလ့လာမႈေပါင္းမ်ားစြာက ေတြ႕ရွိထားပါတယ္။

play

 

- ေကာင္းေကာင္းအိပ္စက္လိုက္တာဟာ လူေတြလုပ္နုိင္တဲ့ က်န္းမာေရးအေလ့အက်င့္ေတြထဲက တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။

- အိပ္စက္ခ်ိန္ပံုမွန္မရွိတာဟာ ကင္ဆာျဖစ္ပြားမႈႏႈန္းကို ျမင့္တက္ေစပါတယ္။  အခ်ိန္ေတြေျပာင္းျပီး လုပ္ကိုင္ရတဲ့အလုပ္မ်ိဳးေတြနဲ႔ပက္သက္ျပီး အိပ္စက္ခ်ိန္ပံုမွန္မဟုတ္တာေၾကာင့္ ကင္ဆာျဖစ္ပြားနိုင္ေျခရွိတယ္လို႔ ကမာၻ႕က်န္းမာေရးအဖြဲ႕ၾကီးရဲ႕ ကင္ဆာဆုိင္ရာနိုင္ငံတကာေလ့လာေရးအဖြဲ႕က သတိေပးခ်က္ ထုတ္ျပန္ထားပါတယ္။

play

 

- အိပ္ခ်ိန္မလုံေလာက္တာေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာတဲ့သက္ေရာက္မႈဟာ  အရက္မူးတဲ့လူနဲ႔ ညီမွ်ပါတယ္။၁၇ နာရီမအိပ္တာဟာ လူတစ္ေယာက္မွာ အယ္ကိုေဟာ ရွိေနမႈ ၀.၅ ရာခိုင္ႏႈန္းနဲ႔ညီမွ်ျပီး တစ္ရက္မအိပ္ရင္ေတာ့ ၀.၁ နဲ႔ညီမွ်ပါတယ္။

- အိပ္ေရးပ်က္ရင္ ေဆးလိပ္ပိုေသာက္လာျပီး အိပ္ေရးပ်က္တတ္တဲ့လူဟာ ေဆးလိပ္ျဖတ္ဖို႔ ပိုခက္ပါတယ္။

play

 

- အိပ္ခ်ိန္မလုံေလာက္ျခင္းဟာ အလုပ္ခြင္နဲ႔အမ်ားဆံုးသက္ဆုိင္ေနပါတယ္။ အလုပ္ရွင္ေတြဟာ သူတို႔ရဲ႕အလုပ္ခြင္ကို ျပန္လည္သံုးသပ္သင့္တယ္လို႔ သုေတသနအခ်ိဳ႕က အၾကံေပးထားပါတယ္။ တကယ္လို႔ အလုပ္သမားဝန္ထမ္းေတြ အိပ္ေရးမဝရင္ အလုပ္ခြင္ကိုပါ သက္ေရာက္လာႏိုင္တာ ျဖစ္ပါတယ္။

play

 

- အိပ္ခ်ိန္အေလ့ထေကာင္းေကာင္း ရဖို႔ဟာ စာဖတ္က်င့္လိုမ်ိဳး ကေလးေတြကို ငယ္ငယ္ကတည္းက ျပဳစုပ်ိဳးေထာင္ေပးသင့္တာ ျဖစ္ပါတယ္။

Photos & Source: Huffington

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား