Lifestyle: ခရမ္းခ်ဥ္သီးကို ခ်က္စားတာနဲ႔ အစိမ္းစားတာ ဘယ္ဟာပိုေကာင္းလဲ

ခရမ္းခ်ဥ္သီးေဆာ့အျဖစ္ ခ်က္ျပဳတ္လိုက္ရင္ေတာ့ ၁၃၈၀၀ မိုက္ခရိုဂရမ္ပါဝင္တာကို ေတြ႕ရပါတယ္။

play

 

အသီးအႏွံေတြနဲ႔ဟင္းသီးဟင္းရြက္ေတြဟာ အစိမ္းစားရင္ ပိုအဟာရျဖစ္တယ္လို႔ ေျပာၾကပါတယ္။ ခ်က္လိုက္တဲ့အခါ ပါဝင္တဲ့ သတၱဳဓာတ္ေတြ၊ ဗီတာမင္ေတြ ေလ်ာ့က်သြားတာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ခရမ္းခ်ဥ္သီးကေတာ့ ျခြင္းခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။ အနီေရာင္ေရာင္ျခယ္ လိုက္ကိုပင္းဟာ ခရမ္းခ်ဥ္သီးကို အေရာင္ေထာက္ပံ့ေပးထားတဲ့ ဓာတ္တစ္မ်ိဳးျဖစ္ပါတယ္။ သူဟာ ကင္ဆာကို ကာကြယ္ေပးနိုင္ျပီး ခ်က္ျပဳတ္လိုက္တဲ့အခါမွာ ပိုတိုးလာပါတယ္။

play

 

ဟားဗတ္သိပၸံေက်ာင္းရဲ႕ သုေတသနတစ္ခုမွာ လွီးထားတဲ့ ခရမ္းခ်ဥ္သီးတစ္စိတ္ဟာ ၅၁၅ မိုက္ခရိုဂရမ္ လိုင္ကိုပင္း ပါဝင္ျပီး ခရမ္းခ်ဥ္သီးေဆာ့အျဖစ္ ခ်က္ျပဳတ္လိုက္ရင္ေတာ့ ၁၃၈၀၀ မိုက္ခရိုဂရမ္ပါဝင္တာကို ေတြ႕ရပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ခရမ္းခ်ဥ္သီးကို ဟင္းေတြ၊ စြပ္ျပဳတ္ေတြ ထဲမွာ ထည့္ျပီးခ်က္ျပဳတ္စားေသာက္ျခင္းဟာ အဟာရ ပိုမိုျဖစ္ပါတယ္။

Photos & Source: Zee News

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား