Lifestyle: ဦးေႏွာက္ပ်က္စီးသြားေစတဲ့ အက်င့္ဆိုး (၇) ခု

ဦးေႏွာက္က်န္းမာေရးဟာ လူ႔ခႏၶာကိုယ္အတြက္ အေရးႀကီးလွပါတယ္။

play

 

လူသားေတြရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ တစ္ခုလံုးမွာ အေရးအႀကီးဆံုး အရာက မွတ္ဉာဏ္ဦးေႏွာက္ျဖစ္ပါတယ္။ ေန႔စဥ္ လူ႔ခႏၶာကိုယ္က ျပဳမူေဆာင္႐ြက္ေနတဲ့ အရာေတြအားလံုးကို ဦးေႏွာက္ ထိန္းခ်ဳပ္ပါတယ္။

ဒီေတာ့ ဦးေႏွာက္က်န္းမာေနဖို႔ အေရးႀကီးပါတယ္။ ဦးေႏွာက္မွတ္ဉာဏ္ကို ပ်က္စီးေစတဲ့ အေၾကာင္းအရင္း (၇) ခုရွိပါတယ္။

၁။ မနက္စာ မစားျခင္း

play

 

မနက္စာမစားတဲ့အခါ လိုအပ္တဲ့ သၾကားဓာတ္ကို ခႏၶာကိုယ္က မရေတာ့တဲ့အတြက္ ဦးေႏွာက္အလုပ္လုပ္ဖို႔ ေႏွးေကြးေစပါတယ္။

၂။ အစားလြန္ျခင္း

အစားလြန္တဲ့အခါ ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ လည္ပတ္မႈ ပံုမွမဟုတ္ေတာ့ပဲ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာကို ထိခိုက္ေစပါတယ္။

၃။ ေဆးလိပ္ေသာက္ျခင္း

play

 

ေဆးလိပ္ေသာက္ျခင္းဟာ အဆုတ္ကို ပ်က္စီေစ႐ံုသာမက ဦးေႏွာက္ကိုလည္း က်ံဳ႕ၿပီး အလုပ္လုပ္ႏုိင္စြမ္း ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။

၄။ သၾကားဓာတ္မ်ားျခင္း

သၾကားဓာတ္မ်ားတဲ့ အစားအစာေတြ၊ အထူးသျဖင့္  အခ်ိဳရည္ေတြဟာ ဦးေႏွာက္ဖြံ႔ၿဖိဳးမႈကို ထိခိုက္ေစပါတယ္။

၅။ ေလမသန္႔ျခင္း

ကိုယ္႐ႈ႐ိႈက္ေနတဲ့ ေလထုဟာ မသန္႔ရွင္းရင္ မေကာင္းပါဘူး။ လံုေလာက္တဲ့ ေအာက္ဆီဂ်င္မရတဲ့အခါ ဦးေႏွာက္က အလုပ္လုပ္ႏုိင္စြမ္း ေႏွးေကြးပါတယ္။

၆။ အိပ္ေရးခဏခဏ ပ်က္ျခင္း

play

 

အိပ္စက္ျခင္းဟာ ဦးေႏွာက္မွာရွိတဲ့ ဆဲလ္တြကို ဖြံ႔ၿဖိဳးေစပါတယ္။ အိပ္ေရးခဏခဏ ပ်က္ရင္ ဆဲလ္ေတြ ေသဆံုးမႈ မ်ားလာတက္ပါတယ္။

၇။ ေနမေကာင္းသည့္ အနားမယူျခင္း

ေနမေကာင္းျဖစ္တဲ့ အခ်ိန္မွာ အနားမယူပဲ အလုပ္လုပ္တာဟာ ဦးေႏွာက္ရဲ႕ ပံုမွန္ အလုပ္လုပ္မႈကို အလြန္အဟန္႔အတားျဖစ္ၿပီး ပ်က္စီးေစပါတယ္။

၈။ စကားမေျပာျခင္း

play

 

စကားမ်ားမ်ားေျပာျခင္းဟာ ဦးေႏွာက္အလုပ္လုပ္ဖို႔အတြက္ အကူအညီေပးပါတယ္။ ပိုၿပီးေတာ့လည္း ဦးေႏွာက္ကို အသိပညာေတြ ေပးပါတယ္။ စကားသိပ္မေျပာရင္ေတာ့ ဒါနဲ႔ ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္တဲ့ ဆိုးက်ိဳးေတြကို ဦးေႏွာက္က ရပါလိမ့္မယ္။

Source : Fitlife

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား