Lifestyle: အိပ္တဲ့အခါ မေဟာက္ေအာင္ လုပ္ႏုိင္တဲ့ နည္းလမ္း (၇) ခု

, updated

အိပ္ရင္ ေဟာက္တတ္တဲ့အက်င့္ကို ျပဳျပင္လို႔ ရပါတယ္။

play

 

၁။ တင္းနစ္ေဘာလံုး အသံုးျပဳျခင္း

ေဟာက္တယ္ဆုိတာ ပက္လက္အိပ္လို႔ ျဖစ္တာပါ။ အဲဒီေတာ့ ညဝတ္အကၤ်ီရဲ႕ ေနာက္ေက်ာမွာ တင္းနစ္ေဘာလံုးကို ကပ္ခ်ဳပ္လိုက္ရင္ ပက္လက္မအိပ္မိေတာ့ဘူးေပါ့။

၂။ သေဘၤာဒန္႔သလြန္

အိပ္ရာမဝင္ခင္ သေဘၤာဒန္႔သလြန္ရည္ တစ္ဇြန္းစားရင္ ႏွာေခါင္းလမ္းေၾကာင္း ရွင္းၿပီး မေဟာက္ေတာ့ဘူးလို႔ ဆုိၾကပါတယ္။

၃။ သီခ်င္းဆုိ ေလ့က်င့္ခန္း

play

 

သီခ်င္းဆုိတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းကို ပံုမွန္ လုပ္ရင္ ေဟာက္တာ ေလ်ာ့က်တယ္လို႔ ဆုိပါတယ္။

၄။ ၾကက္သြန္ျဖဴနဲ႔ ပလုတ္က်င္းျခင္း

ၾကက္သြန္ျဖဴကို ႀကိတ္ၿပီး ေရေႏြးထဲထည့္ မိနစ္ အနည္းငယ္ေလာက္ သမေအာင္ ေမႊၿပီးတဲ့ေနာက္ လည္ေခ်ာင္းထဲအထိ ပလုတ္က်င္းလုိက္ပါ။

၅။ ပါးစပ္ကို တိတ္နဲ႔ပိတ္ျခင္း

play

 

ပါးစပ္ကို ပိတ္ထားလုိက္ရင္ ႏွာေခါင္းကေန အသက္႐ွဴမွာျဖစ္တဲ့ ေဟာက္သံမထြက္ေတာ့ပါဘူး။

၆။ ေခါင္းအံုးသစ္

ေခါင္းအံုးအျမင့္ေတြက ေခါင္းနဲ႔ လည္ေခ်ာင္းကို ျမႇင့္ေပးထားတဲ့အတြက္ လည္ေခ်ာင္း တင္းက်ပ္မႈကို ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။ အဲဒါဆုိရင္ ေဟာက္တာ ရပ္သြားႏုိင္ေပမဲ့ ေက်ာနာတဲ့ ျပႆနာေတာ့ ရွိႏုိင္ပါတယ္။

၇။ သြားတုိက္ေဆး

ခ်ားစ္ မင္းသားရဲ႕ ေဟာက္တာေပ်ာက္တဲ့ ေဆးနည္းပါ။ သြားတုိက္ေဆးကို ႏွာေခါင္းေပါက္တစ္ခုခ်င္းရဲ႕ အေျခမွာ ထားၿပီး အိပ္တယ္လို႔ ဆုိပါတယ္။

Source & Photos : Life

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား