Lifestyle: သစ္ေတာ္သီးစားရင္ က်န္းမာေရးအတြက္ ဘယ္လိုအေထာက္အကူျဖစ္မလဲ

ေန႔စဥ္ဗီတာမင္ေက လိုအပ္ခ်က္ဟာ အမ်ိဳးသမီးဆိုရင္ ၁၃.၈ ရာခိုင္ႏႈန္းျဖစ္ျပီး အမ်ိဳးသားဆိုရင္ ၁၀.၃ ရာခိုင္ႏႈန္းျဖစ္ပါတယ္။

play

 

အမွ်င္ဓာတ္

လူစားမ်ားတဲ့အသီးေတြထဲမွာ သစ္ေတာ္သီးဟာ အမွ်င္ဓာတ္မ်ားျပားမႈ ျပည့္စံုတဲ့ အသီးတစ္သီးျဖစ္ပါတယ္။ ပံုမွန္အရြယ္သစ္ေတာ္သီးတစ္လံုးဟာ ေန႔စဥ္လိုအပ္တဲ့အမွ်င္ဓာတ္ရဲ႕ ၂၄ ရာခုိင္ႏႈန္းထိေထာက္ပံ့ေပးနိုင္ပါတယ္။ သစ္ေတာ္သီးကို ေန႔စဥ္တစ္လံုးစားျခင္းဟာ ေသြးလည္ပတ္မႈကိုလည္း ေကာင္းေစပါတယ္။

ပိုတက္ဆီယမ္

ပိုတက္ဆီယမ္ဓာတ္လည္း ၾကြယ္ဝျပီး ဆိုဒီယမ္ဓာတ္မ်ားျပားျခင္းကို ထိန္းညိႇေပးပါတယ္။ သစ္ေတာ္သီးစားျခင္းဟာ ေသြးေပါင္ခ်ိန္ျမင့္မားတာေတြကိုလည္း ေလ်ာ့ခ်ေပးနိုင္ပါတယ္။

play

 

ဗီတာမင္ စီ

သစ္ေတာ္ခပ္ၾကီးၾကီးတစ္လံုးကိုစားတာဟာ လူတစ္ေယာက္ေန႔စဥ္လိုအပ္တဲ့ ဗီတာမင္စီကို အျပည့္အဝရေစပါတယ္။ ဗီတာမင္စီဟာ ဒဏ္ရာေတြ၊ အနာေတြ ျပန္လက္သက္သာေစရာမွာ အေရးပါတဲ့ ဓာတ္တစ္မ်ိဳးလည္း ျဖစ္ပါတယ္။

ဗီတာမင္ေက

ဗီတာမင္ေကကလည္း အရိုးက်န္းမာေရးအတြက္ အေရးၾကီးပါတယ္။ ေန႔စဥ္ဗီတာမင္ေက လိုအပ္ခ်က္ဟာ အမ်ိဳးသမီးဆိုရင္ ၁၃.၈ ရာခိုင္ႏႈန္းျဖစ္ျပီး အမ်ိဳးသားဆိုရင္ ၁၀.၃ ရာခိုင္ႏႈန္းျဖစ္ပါတယ္။ သစ္ေတာ္သီးဟာ လိုအပ္ေနတဲ့ အဆုိပါဗီတာမင္ဓာတ္ကို ေထာက္ပံ့ေပးနိုင္ပါတယ္။

Photos & Source: SFGATE

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား