Lifestyle: ဇီဝျဖစ္စဥ္ကုိ ေကာင္းမြန္ေစတဲ့ အစားအေသာက္မ်ား

က်န္းမာေနေစဖုိ႕အတြက္ ေန႕စဥ္ စားေသာက္ေနတဲ့ အစားအေသာက္မ်ဳိးစုံကုိ အစာေျခစနစ္က ေကာင္းမြန္စြာ ေျခဖ်က္ႏုိင္ၿပီး ခႏၶာကိုယ္တြင္း ဇီဝျဖစ္စဥ္ ေကာင္းမြန္ေနဖုိ႕ အေရးႀကီးပါတယ္။

အခု ေဖာ္ျပထားတဲ့ အစားအေသာက္ေတြက ခႏၶာကိုယ္တြင္း ဇီဝျဖစ္စဥ္ မွန္ကန္ေကာင္းမြန္ေစၿပီး က်န္းမာေနေစဖုိ႕ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။

ေထာပတ္သီး

ေထာပတ္သီးမွာ ပ႐ုိတိန္းဓာတ္ ၾကြယ္ဝစြာ ပါဝင္ပါတယ္။

play


ဒါ့ျပင္ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ လုိအပ္တဲ့ အမုိင္ႏုိဆက္စစ္ ၉ မ်ဳိးလည္း ပါဝင္ပါတယ္။ ေထာပတ္သီးမွာ ပါဝင္တဲ့ ပ႐ုိတိန္းဓာတ္က ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ ဇီဝျဖစ္စဥ္ ေကာင္းမြန္ေစကာ က်န္းမာေရးနဲ႕ ဝိတ္က်ေစဖုိ႕ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။

ႏုိ႕ထြက္ပစၥည္းမ်ား

play

 

အဆီဓာတ္ ပါဝင္မႈနည္းတဲ့ ႏုိ႕နဲ႕ ႏုိ႕ထြက္ပစၥည္းေတြက ခႏၶာကိုယ္တြင္း ဇီဝျဖစ္စဥ္ကုိ ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။

ကညြတ္

play

 

ကညြတ္မွာ ဇီဝျဖစ္စဥ္ကုိ အေထာက္အကူျပဳတဲ့ ပ႐ုိတိန္းဓာတ္ ပါဝင္တာေၾကာင့္ က်န္းမာေရးအတြက္ အေထာက္အကူ ျပဳပါတယ္။

ေရ

play


ေရေသာက္ျခင္းက ဇီဝျဖစ္စဥ္ကုိ အထူး ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။ ေန႕စဥ္ ေရလုံေလာက္စြာ ေသာက္ျခင္းက အစာေျခစနစ္ ေကာင္းမြန္ေစတဲ့အျပင္ ခႏၶာကိုယ္တြင္း ဇီဝျဖစ္စဥ္ကုိလည္း အေထာက္အကူျပဳကာ က်န္းမာေရးေစပါတယ္။

ၾကက္သြန္ျဖဴ

play

 

ၾကက္သြန္ျဖဴက ဇီဝျဖစ္စဥ္ ေကာင္းမြန္ေစတဲ့အျပင္ ေသြးအတြင္း ကုိလက္စထေရာ ပမာဏကုိလည္း ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။  ဒါ့ျပင္ ၾကက္သြန္ျဖဴက ကိုယ္ခံအားစနစ္ကုိလည္း ျမင့္တက္ေစပါတယ္။

ပန္းေဂၚဖီစိမ္း

play


က်န္းမာေရးအတြက္ စားသင့္တဲ့ အစားအစာေတြထဲမွာ ပန္းေဂၚဖီစိမ္းက ထိပ္ဆုံးမွာ ရပ္တည္ေနပါတယ္။ ပန္းေဂၚဖီစိမ္း စားျခင္းျဖင့္ ခႏၶာကိုယ္မွ အဆီဓာတ္ ေလာင္ကၽြမ္းမႈကုိ ၃၀ ရာခုိင္ႏႈန္း ပိုမုိေစၿပီး ဇီဝျဖစ္စဥ္ကုိ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။
Source & Photo: Daily Health

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား