Lifestyle: မလုပ္မျဖစ္ လုပ္ရမယ့္ ဘဝေနထုိင္နည္း (၆) နည္း

လူတိုင္းလုပ္ရမယ့္ အေလ့အက်င့္ေတြလည္း ျဖစ္ပါတယ္။

play

 

၁ - ေကာင္းေကာင္းအိပ္

အိပ္ေရးဝဝအိပ္ရရဲ႕လား၊ အိပ္စက္ျခင္းကို ေပါ့ေပါ့တန္တန္ သေဘာမထားပါနဲ႔။ လူငယ္ျဖစ္လို႔ ခံနိုင္ရည္ရွိတယ္ဆိုေပမဲ့လည္း အိပ္စက္ျခင္းဟာ သင့္ရဲ႕စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာေပၚ သက္ေရာက္ပါတယ္။ သင့္လုပ္ငန္းကိုသက္ေရာက္မႈေတြ ရွိလာပါမယ္၊ လူေတြ သင့္အေပၚထားတဲ့အျမင္ကိုပါ သက္ေရာက္လာပါလိမ့္မယ္။

၂ - တက္တက္ၾကြၾကြ

play

 

လႈပ္လႈပ္ရွားရွား ေနရဲ႕လား၊ မေနဘူးဆိုရင္ေတာ့ သင့္ခႏၶာကိုယ္ဟာ ပတ္ဝန္းက်င္နဲ႔ အခ်ိန္ရဲ႕ တိုက္စားမႈမွန္သမွ်ကို ခံေနရျပီး ဘာမွတံု႔ျပန္ခုခံျခင္းမရွိတဲ့ အရာဝတၳဳၾကီးတစ္ခုလို ျဖစ္ေနပါတယ္။ ေန႔စဥ္ ေနထုိင္မႈပံုစံက လႈပ္လႈပ္ရွားရွားၾကီးေနရတာမ်ိဳး မဟုတ္ဘူးဆိုရင္ေတာ့ ေလ့က်င့္ခန္းတစ္ခုကို တမင္ကို လုပ္သင့္ေနပါျပီ။

၃ - ေရ

play

 

ေရမ်ားမ်ားေသာက္ရဲ႕လား။ လက္ရွိေသာက္ေနတာထက္ေတာ့ ပိုေသာက္ဖို႔လိုပါတယ္။ အခ်ိဳရည္ေတြကိုေတာ့ ေလွ်ာ့ေသာက္ပါ။

၄ - မနက္စာ

play

 

အလုပ္ေတြအေရးၾကီးလား၊ ဘယ္ေလာက္ပဲ အေရးၾကီးၾကီး မနက္စာ မလြတ္ပါေစနဲ႔။ မနက္စာဟာ သင့္ခႏၶာကိုယ္ေပၚ တစ္ေန႔လံုးသက္ေရာက္မႈ ရွိတာေၾကာင့္ လြတ္လို႔မရပါဘူး။

၅ - အစားအေသာက္

ကိုယ္စားေနတာေတြကိုေကာ ကိုယ္နားလည္ရဲ႕လား၊  ဆိုလိုတဲ့ သေဘာက ၾကံဳရာေတြ စားေနတာ မေကာင္းပါဘူး။ ကိုယ္ေန႔စဥ္စားျဖစ္တဲ့အစားအစာေတြဟာ ခႏၶာကိုယ္ေပၚ ဘယ္လိုသက္ေရာက္မႈရွိတယ္ဆိုတာကို ေလ့လာထားရင္ အေကာင္းဆံုးပါ။

၆ -ဖြယ္ဖြယ္ရာရာ

ဖြယ္ဖြယ္ရာရာေကာ စားရဲ႕လား။ ထမင္းစားရင္ ထမင္းနဲ႔ အသားဟင္းတစ္ခြက္ဆုိ လံုေလာက္ျပီဆုိတဲ့ လူေတြရွိပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ မလံုေလာက္ပါဘူး။ တို႔စရာ စိမ္းစိမ္းစိုစိုေလးေတြနဲ႔ ဖြယ္ဖြယ္ရာရာ စားသင့္တာပါ။

Photos & Source: jamie oliver

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား