Lifestyle: အလုပ္မွာ မတ္တပ္ရပ္ျခင္းေၾကာင့္ ရရွိမယ့္ အက်ိဳးေက်းဇူး (၅) ခု

မိနစ္သံုးဆယ္တစ္ခါ ၁၅ မိနစ္တစ္ခါေလာက္ မတ္တပ္ရပ္ေပးသင့္ပါတယ္။

play

 

၁ - ႏွလံုးေရာဂါ

နာရီေပါင္းမ်ားစြာ ထုိင္တာဟာ သင့္က်န္းမာေရးအတြက္ မေကာင္းပါဘူး။ နာရီေပါင္းမ်ားစြာ ထိုင္ေနျခင္းထက္ မတ္တပ္ရပ္ေပးတာဟာ နွလံုးေရာဂါျဖစ္ပြားနိုင္ေျခကို ေလ်ာ့ခ်ေပးပါတယ္။

၂ - ခါးနာ

ခါးနာတာကိုလည္း တားဆီးေပးပါတယ္။ အျမဲတမ္းထုိင္ေနမယ့္အစား နာရီဝက္တစ္ခါ ၊ ၁၅ မိနစ္တစ္ခါ မတ္တပ္ထေပးသင့္ပါတယ္။

play

 

၃ - ဝိတ္က်

ဝိတ္တက္တယ္လို႔ ေအာ္ေနသူအမ်ားစုကို ၾကည့္ရင္ ၾကာၾကာထုိင္သူေတြျဖစ္တတ္တာကို ေတြ႕ရပါမယ္။ ဝိတ္က်ဖို႔ဟာ အထုိင္မ်ားသူေတြထက္ မတ္တပ္ရပ္တာမ်ားတဲ့လူေတြမွာ ပိုျဖစ္ပါတယ္။

၄ - သၾကားဓာတ္

ေသြးတြင္းသၾကားဓာတ္ကိုလည္း ထိန္းညိႇေပးပါတယ္။ အထိုင္နဲ႔အထ မွ်တတာဟာ သၾကားဓာတ္ျမင့္တက္ျခင္းကို ကာကြယ္ေပးပါတယ္။

play

 

၅ - စိတ္

စိတ္က်န္းမာေရးကိုလည္း တိုးတက္ေစပါတယ္။ အခ်ိန္အၾကာၾကီးထိုင္မေနဘဲ လႈပ္လႈပ္ရွားရွားရွိတာဟာ အလုပ္လည္း တြင္ပါတယ္။ တစ္ခုခုလုပ္ေနရင္းနဲ႔ စိတ္ေတြထုိင္းမႈိင္းလာတာဟာ အထုိင္မ်ားတာေၾကာင့္လည္း ပါပါတယ္။ မတ္တပ္ရပ္လမ္းေလွ်ာက္လိုက္တဲ့အခါမွာ စိတ္ကိုၾကည္လင္ေစပါတယ္။

Photos & Source: Life Hack

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား