AD
AD
AD
play

 

အဆီမ်ားတဲ့ ႏို႔ထြက္ပစၥည္း

နို႔ဟာ အရုိးေတြကို သန္မာတယ္ဆိုေပမဲ့ ႏို႔နဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အဆီမ်ား ထုတ္ကုန္ေတြကို ေရွာင္သင့္ပါတယ္။ ေသြးတြင္း ကိုလက္စထေရာေတြကို ျမင့္တက္ျပီး နွလံုးေရာဂါျဖစ္နိုင္ေျခကို ျမင့္တက္ေစပါတယ္။ ဆဲလ္ေတြရဲ႕ ရင့္ေရာ္မႈကိုလည္း ပိုေစပါတယ္။

အခ်ိဳရည္

play

 

ဆိုဒါပါတဲ့ အရည္ေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ ဆိုဒါအမ်ားအျပားပါတဲ့ အရည္ေတြကို ေသာက္ျခင္းဟာ ဟန္ခ်က္ညီေနတဲ့ ကယ္စီယမ္ဓာတ္ကို ပ်က္ျပားေစပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ဆိုဒါပါတဲ့ အရည္ေတြဟာ သြားက်န္းမာေရးကို ထိခိုက္ေစပါတယ္။

ဆားမ်ားတဲ့ အစားအေသာက္

play

 

အသက္ၾကီးလာတဲ့အခါမွာ ဆားကိုလည္း ေလွ်ာ့စားသင့္ပါတယ္။ ဆားဟာ အေရျပားမွာ ရွိတဲ့ ေရဓာတ္ကို ခန္းေျခာက္ေစျပီး ပိုမို အုိမင္းပါတယ္။ မ်က္လံုးက မ်က္အိတ္ေတြကိုလည္း တြဲေစပါတယ္။

Photos & Source: eHow

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
More From

Lifestyle


AD