Lifestyle: ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ဖ်က္ဆီးေနတဲ့ အေလ့အက်င့္ေတြကို ဘယ္လို ေဖ်ာက္ဖ်က္မလဲ

ဒီအေလ့အက်င့္ကို သင္ကိုယ္တုိင္ဖန္တီးတာျဖစ္ျပီး အက်ိဳးဆက္ကိုလည္း တာဝန္ယူလက္ခံလိုက္ပါ။

play

 

၁ - ခ်ေရး

ေလ့လာခ်က္အခ်ိဳ႕အရ လူတစ္ဦးဟာ ခံစားခ်က္ေတြနဲ႔ စိတ္အေျခအေနအခ်ိဳ႕ကို ေရွာင္လြဲခ်င္ရာကေန ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ဖ်က္ဆီးတဲ့ အေလ့အထေတြ ျဖစ္လာတာပါ။ ပထမဆံုးလုပ္ရမွာက အဆုိပါ အေလ့အထကို ခ်ေရးရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အရက္္ေသာက္တယ္ဆိုရင္ ဘာလို႔ ေသာက္တယ္၊ ဘယ္သူေတြနဲ႔ေသာက္တယ္၊ ဘာေၾကာင့္ ေသာက္တယ္ဆိုတာကို ခ်ေရးရပါမယ္။

၂ - ဆိုးက်ိဳး

ရုပ္ပိုင္းဆုိင္ရာနဲ႔ စိတ္ပိုင္းဆုိင္ရာ ကို ထိခိုက္တဲ့ အက်ိဳးဆက္ေတြကို ခ်ေရးပါ။ အလြန္အကၽြံေသာက္တာေၾကာင့္ မေျပာသင့္တာေတြကို ေျပာမိတယ္၊ မလုပ္သင့္တာေတြကိုလည္း လုပ္မိတယ္ စတဲ့ အခ်က္ေတြကို  ခ်ေရးပါ။

၃ - တာဝန္ယူ

ျဖစ္လာတဲ့ ဆိုးက်ိဳးေတြဟာ တစ္စံုတစ္ေယာက္ေၾကာင့္ ဆိုျပီး အျပစ္ပံုခ်တာမ်ိဳး မလုပ္ပါနဲ႔။ ဒီအေလ့အက်င့္ကို သင္ကိုယ္တုိင္ဖန္တီးတာျဖစ္ျပီး အက်ိဳးဆက္ကိုလည္း တာဝန္ယူလက္ခံလိုက္ပါ။

play

 

၄ - ေတြးပံုေျပာင္း

ဒီအေလ့အက်င့္ကို ထပ္လုပ္မိမယ့္ ေတြးေခၚတဲ့ ပံုစံကိုလည္း ေျပာင္းပါ။

၅ - လက္ေတြ႕

ေတြးပံုေခၚပံုေတြ ေျပာင္းျပီးျပီဆိုရင္ေတာ့ လက္ေတြ႕လုပ္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီအေလ့အက်င့္ျဖစ္ေစတဲ့ အေျခအေနေတြကို ေရွာင္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

၆ - ျငင္း

အေပါင္းအသင္းေတြက ဒီအေလ့အက်င့္လုပ္ဖို႔ ေျပာရင္ ျငင္းပါ။ ဒီအေလ့အက်င့္ကို ေဖ်ာက္ဖ်က္ေတာ့မွာ ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း ေၾကညာထားပါ။

play

 

၇ - အေလ့အက်င့္သစ္

ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ေကာင္းမြန္ေစတဲ့ အေလ့အက်င့္သစ္နဲ႔ အစားထိုးပါ။ ဥပမာ-အားကစားတစ္ခုခု လုပ္တာမ်ိဳး ျဖစ္ပါတယ္။

၈ - က်န္းမာေရး

အအိပ္မွန္၊ အစားမွန္ဖို႔ အေရးၾကီးပါတယ္။ ဒီလိုမွ မဟုတ္ရင္ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာကိုပါ ထိခိုက္လာျပီး အေလ့အက်င့္ေဟာင္းဆီ ျပန္လွည့္သြားဖို႔ ရွိပါတယ္။

play

 

၉ - နားလည္တဲ့ ခ်စ္သူ

နားလည္တဲ့ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ရတာကလည္း အေလ့အက်င့္ဆိုးေတြကို ေဖ်ာက္ဖ်က္ပစ္ႏိုင္ပါတယ္။

Photos & Source: wikiHow

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား