Lifestyle: ေဒါသကို ခ်က္ခ်င္း ထိန္းႏိုင္မယ့္ အျပဳအမူ (၅) ခု

အသက္ျပင္းျပင္းရွဴသြင္းျပီး ျဖည္းျဖည္းခ်င္းရွဴထုတ္လိုက္တာက စိတ္ေအးခ်မ္းေစပါတယ္။

play

 

၁ - အေပၚကို ၾကည့္

ေဒါသထြက္ေတာ့မယ္လို႔ ခံစားလာရရင္ စကၠန္႔ပိုင္းေလာက္ အခ်ိန္ယူျပီး အေပၚကို ေမာ့ၾကည့္ေနလိုက္ပါ။ အမိုးကို ျဖစ္ျဖစ္၊ ေကာင္းကင္ကို ျဖစ္ျဖစ္ ေမာ့ၾကည့္ေနလိုက္ပါ။

၂ - ျပံဳးပါ

play

 

ေဒါသထြက္ခါနီးျပီဆုိရင္ အျပံဳးနဲ႔ထိန္းဖို႔ ၾကိဳးစားၾကပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ မေအာင္ျမင္ပါဘူး။ အေၾကာင္းကေတာ့ အခ်ိန္ၾကာၾကာေလး ျပံဳးမထားႏိုင္တာေၾကာင့္ပါ။ မဲ့ျပံဳးပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ျပံဳးပါ။

၃ - ရယ္ပါ

play

 

ရယ္လိုက္တာလည္း ေဒါသေတြကို ေျပေပ်ာက္ေစပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ရယ္လိုက္ရတဲ့ အေၾကာင္းေတာ့ ရွိရပါမယ္။

၄ - အသက္ ျပင္းျပင္းရွဴ

play

 

စိတ္ေတြရႈပ္ေထြးျပီး ေဒါသထြက္လာတဲ့အခါ အသက္ျပင္းျပင္းရွဴသြင္းျပီး ျဖည္းျဖည္းခ်င္းရွဴထုတ္လိုက္တာက စိတ္ေအးခ်မ္းေစပါတယ္။

၅ - ခ်ေရး

play

 

ခ်ေရးလိုက္ပါ။ ေဒါသမေျပခ်င္း မစဥ္းစားဘဲ တစ္ခုခုကို ေရးေနလိုက္ပါ။

Photos & Suource: Lifehack

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား