Lifestyle: အြန္လုိင္းမွာ ေစ်းဝယ္သင့္သည့္ အခ်က္ ခုႏွစ္ခ်က္

၀ယ္ယူသူေတြဆီကို အိမ္တိုင္ရာေရာက္ေပးပို႕ၿပီး၊ ပစၥည္းေရာက္မွေငြေပးေခ်ရတဲ့ စနစ္ေၾကာင့္ မိုးတြင္းမွာ အျပင္ထြက္ၿပီး ေစ်းမ၀ယ္ခ်င္သူေတြအေနနဲ႕ အိမ္က ကြန္ပ်ဴတာေလးေရွ႕မွာ ေကာ္ဖီေလးတစ္ခြက္နဲ႕ သက္ေသာင့္သက္သာ မွာယူႏိုင္ပါတယ္။

play

 

ယခုအခါမွာဆိုရင္ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ အင္တာနက္သံုးစြဲမႈ ပ်ံ႕ႏွံ႕အားေကာင္းသလို၊ အြန္လိုင္းစီးပြားေရးလုပ္ငန္းမ်ားဟာ တစ္စထက္ တစ္စတိုးတက္မ်ားျပားလာေနတာကိုေတြ႕ရပါတယ္။ အင္တာနက္အသံုးျပဳသူေတြဟာလည္း အခုဆိုရင္ အြန္လိုင္းအေရာင္းဆိုင္ေတြကေန ေစ်းႏႈန္းသက္သာၿပီး၊ ထူးဆန္း စိတ္၀င္စားဖြယ္ရာေကာင္းတဲ့ ပစၥည္းေလးေတြ၊ အ၀တ္အစား၊ ဖုန္း၊ လွ်ပ္စစ္ပစၥည္းမ်ားကို စိတ္၀င္တစားမွာယူလို႕လာပါတယ္။

ဒီလိုမ်ိဳးမွာယူတဲ့အခါမွာလည္း ၀ယ္ယူသူေတြဆီကို အိမ္တိုင္ရာေရာက္ေပးပို႕ၿပီး၊ ေငြေပးေခ်ရတဲ့ စနစ္ေၾကာင့္ မိုးတြင္းမွာ အျပင္ထြက္ၿပီး ေစ်းမ၀ယ္ခ်င္သူေတြအေနနဲ႕ အိမ္က ကြန္ပ်ဴတာေလးေရွ႕မွာ ေကာ္ဖီေလးတစ္ခြက္နဲ႕ သက္ေသာင့္သက္သာ မွာယူႏိုင္ၿပီေပါ့။ ယခုအခါမွာေတာ့ Kaymu ကေန အြန္လိုင္းေပၚမွ ၀ယ္ယူသူမ်ားနဲ႕ လုပ္သင့္တဲ့့ အခ်က္ ၇ ခ်က္ကို တင္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။

www.kaymu.com.mm နဲ႔ www.shop.com.mm တို႔ကို၀င္ေရာက္ျပီး အြန္လိုင္းမွတဆင့္ အဆင္ေျပလြယ္ကူစြာ ေစ်း၀ယ္ႏုိင္ ပါတယ္။ အထူးေစ်းႏႈန္းနဲ႔ေရာင္းခ်ေပးေနတဲ့ ကုန္ပစၥည္းေတြကိုေတာ့ ေအာက္ပါလင့္ခ္ကေန ၀င္ေရာက္ၾကည့္ရႈႏုိင္ပါတယ္။

အထူးေစ်းႏႈန္းျဖင့္ေရာင္းခ်ေပးေနသည့္ ကုန္ပစၥည္းမ်ားၾကည့္ရန္

play

 

ဝယ္ယူသူဘက္မွ ခ်ဥ္းကပ္ၾကည့္ျခင္း

စီးပြားေရးလုပ္ငန္းတစ္ခုအတြက္ ေရာင္းလုိအားနဲ႔ ၀ယ္လုိအား၊ လုပ္ငန္းလည္ပတ္မႈ ကုန္က်စရိတ္ေတြဟာ အေရးပါလွပါတယ္။ လုပ္ငန္းလည္ပတ္မႈကုန္က်စရိတ္ နည္းလာကာ ေရာင္းခ်မႈအားေကာင္းလာတာနဲ႔အမွ် ပစၥည္းတစ္ခုရဲ႕ ေရာင္းေစ်းဟာ က်ဆင္းလာမွာျဖစ္ၿပီး စားသုံးသူအတြက္ အလြန္တရာ အက်ဳိးရွိလွပါတယ္။

၁။ ေစ်းႏႈန္းသက္သာမႈ

အြန္လုိင္းကေစ်းေရာင္းတဲ့သူတစ္ေယာက္ရဲ႕ လုပ္ငန္းလည္ပတ္မႈ ကုန္က်စရိတ္က အျပင္ထက္ သက္သာေနၿပီးသားျဖစ္တဲ့အတြက္ အြန္လုိင္းေပၚက ေစ်းႏႈန္းေတြဟာ ပုိမုိသက္သာေစမွာေသခ်ာပါတယ္။ ေနာက္ထပ္ သက္သာမႈတစ္ခုကေတာ့ သင္ဟာ အင္တာနက္ကုိ ဖြင့္ၿပီး ကုိယ္၀ယ္ခ်င္တဲ့ ပစၥည္းကုိ တစ္ထုိင္တည္းနဲ႔ ရွာ၀ယ္လုိက္႐ုံပဲျဖစ္တဲ့အတြက္ သင့္အေနနဲ႔ သြားလာမႈ ကုန္က်စရိတ္မရွိပါဘူး။

၂။ လြယ္ကူမႈ

အထက္မွာေျပာခဲ့သလုိပါပဲ အင္တာနက္ကေန တစ္ခုခု၀ယ္ယူဖုိ႔ သင္အခ်ိန္ဘယ္ေလာက္ေပးရမယ္လုိ႔ ထင္ပါသလဲ။ သင့္မွာ အီးေမးလ္နဲ႔ အြန္လုိင္းကေန ေငြေပးေခ်လုိ႔ရမယ့္ ကတ္တစ္ခုရွိမယ္ဆုိရင္ မိနစ္ပုိင္းအတြင္းမွာ အြန္လုိင္းကေန ၀ယ္ယူမႈလုပ္ငန္းစဥ္ၿပီးစီးႏုိင္ပါတယ္။

၃။ ေငြေပးေခ်မႈစနစ္

ျမန္မာႏုိင္ငံမွာ ကတ္စနစ္နဲ႔ အြန္လုိင္းေငြေပးေခ်းမႈစနစ္သိပ္မထြန္းကားေသးခ်ိန္ျဖစ္တဲ့အတြက္ ဥပမာ kaymu.com.mm ၊ shop.com.mm တုိ႔လုိ ေစ်းေရာင္းေစ်း၀ယ္ဆုိက္ေတြအေနနဲ႔ ပစၥည္းေရာက္မွ ေငြေပးလုိက္႐ုံပါပဲ။ ဒါဟာ စားသုံးသူအတြက္ နည္းတဲ့အခြင့္အေရးေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ပစၥည္းမေရာက္မခ်င္း ကုိယ့္ထဲက တစ္စုံတစ္ရာ ဆုံး႐ႈံးရျခင္းမရွိလုိ႔ပါပဲ။

၄။ ေစ်းႏႈန္းႏွင့္ အရည္အေသြးကုိ လြယ္လြယ္ကူကူႏႈိင္းယွဥ္ႏုိင္ျခင္း

အြန္လုိင္းကေစ်း၀ယ္ျခင္းရဲ႕ အားသာခ်က္ထဲ ေနာက္တစ္ခ်က္ကေတာ့ ေစ်းႏႈန္းနဲ႔ အရည္အေသြးေတြကုိ ကုိယ့္စိတ္ႀကဳိက္ ေရြးခ်ယ္ႏုိင္မႈပါပဲ။ အြန္လုိင္းမွာကုိယ္၀ယ္ခ်င္တဲ့ ပစၥည္းရဲ႕ေစ်းႏႈန္းနဲ႔ အရည္အေသြးကုိ လြယ္လြယ္ကူကူနဲ႔ ရွာေဖြႏုိင္ယွဥ္ႏုိင္ပါတယ္။ အျပင္မွာဆုိရင္ စင္တာတစ္ခုကေန အျခားစင္တာတစ္ခုကုိသြားဖုိ႔ ဆုိင္တစ္ဆုိင္ကပစၥည္းနဲ႔ အျခားဆုိင္တစ္ဆိုင္က ပစၥည္းတစ္ခုကုိ တုိင္းတာႏႈိင္းယွဥ္ဖုိ႔ဆုိရင္ အခ်ိန္ကုန္ လူပင္ပန္းၿပီး မလြယ္ကူတဲ့ ကိစၥတစ္ခုဆုိတာ ေစ်း၀ယ္ဖူးသူတုိင္း သိပါတယ္။

၅။ စားသုံးသူအခြင့္အေရး

ဟုတ္ကဲ့ ။ အြန္လုိင္းကေစ်းေရာင္းဖုိ႔ ႀကဳိးစားတဲ့သူေတြဟာ စြန္႔ဦးတီထြင္လုပ္ကုိင္သူေတြျဖစ္တဲ့အတြက္ သူတုိ႔ဟာ စားသုံးသူအခြင့္အေရးကုိ ဂ႐ုစုိက္ရပါလိမ့္မယ္။ အြန္လုိင္းရဲ႕ အားသာခ်က္ကို အသုံးျပဳ စီးပြားေရး လုပ္ကုိင္ေနတာျဖစ္တဲ့အတြက္ လူမႈကြန္ရက္စာမ်က္ႏွာမ်ားရဲ႕ စြမ္းအားကုိ သူတုိ႔ေကာင္းေကာင္းနားလည္ၾကမွာျဖစ္ပါတယ္။

အြန္လုိင္းစားသုံးသူကုိ ပုိမုိအခြင့္အေရးေပးရမယ္ဆုိတာ သူတုိ႔က နားလည္ထားၾကပါလိမ့္မယ္။ ဥပမာအားျဖင့္ အရည္အေသြးမမီတဲ့ ပစၥည္းတစ္ခုကုိ ေရာင္းခ်လုိက္မိမယ္ဆုိပါေတာ။့ အဲဒီပစၥည္းကုိ ေစ်း၀ယ္ သူက လက္မခံႏုိင္တဲ့ အရည္အေသြးျဖစ္သြားမယ္ဆုိရင္ စားသုံးသူက သူအသုံးျပဳခဲ့တဲ့ လူမႈကြန္ရက္ အားကုိးနဲ႔ ျပန္လည္ တု႔ံျပန္ပါလိမ့္မယ္။

ဒါဟာ အြန္လုိင္းက စီးပြားေရးလုပ္ေနသူရဲ႕ ဂ႐ုျပဳရမယ့္ အခ်က္ျဖစ္လုိ႔ စားသုံးသူ အေရးကုိ ဂ႐ုိစုိက္ကုိစုိက္ရပါလိမ့္မယ္။ ေနာက္တစ္ခု စားသုံးသူေတြအတြက္ အခြင့္အေရးကေတာ့ အင္တာနက္ကေန စားသုံးသူက ႏႈိင္ယွဥ္ၾကည့္ေနသလုိ ေရာင္းသူအခ်င္းခ်င္းကလည္း ၿပဳိင္ဆုိင္ေနၾကမွာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ယွဥ္ၿပဳိင္မႈအရ ေစ်းႏႈန္းသက္သာမႈနဲ႔ အထူးအစီအစဥ္ေတြကို ထပ္ေဆာင္းရရွိႏုိင္ပါလိမ့္မယ္။

၆။ သတင္းအခ်က္အလက္ဦးစြာရရွိႏုိင္ျခင္း

ေစ်းေရာင္းသူဘက္က အားသာခ်က္ေတြကလည္း ေစ်း၀ယ္သူေတြအတြက္ အားသားခ်က္ေတြပါပဲ။ သတင္းအခ်က္အလက္စီးဆင္းမႈ အားေကာင္းမႈေၾကာင့္ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်ရာမွာ မွန္မွန္ကန္ကန္ခ်ႏုိင္လာပါတယ္။ အြန္လုိင္းက ေစ်းေရာင္းေစ်း၀ယ္သူေတြဟာ သူတုိ႔ရဲ႕ သတင္းအခ်က္အလက္ေတြကုိ အြန္လုိင္းကေနျဖန္႔ျဖဴး မႈမွာ ကၽြမ္းက်င္ၿပီးသားျဖစ္တဲ့အတြက္ သူတုိ႔ရဲ႕ အထူးဦးစားေပးအစီအစဥ္ေတြကုိ သူတုိ႔ရဲ႕ အလားအလာရွိတဲ့ ေဖာက္သည္ေတြဆီကုိ ေရာက္ေအာင္ဖုိ႔ေပးေနမွာျဖစ္ပါတယ္။

၇။ အျငင္းပြားမႈတြင္ ၾကားခံေပးျခင္း

တကယ္လုိ႔ အြန္လုိင္းကေစ်း၀ယ္ယူမႈမွာ အျငင္းပြားမႈတစ္စုံတစ္ရာျဖစ္ေပၚလာခဲ့မယ္ဆုိရင္ ေရာင္းခ်သူမ်ားနဲ႔ ၀ယ္ယူသူၾကားမွာ ပစၥည္းပုိ႔ေဆာင္ေပးသူ၊ ဘဏ္ကေနေငြလႊဲမယ္ဆုိရင္ ဘဏ္စတဲ့ အဖြဲ႕အစည္းေတြအျပင္ ေရာင္းခ်သူဟာ အြန္လုိင္းပလက္ေဖာင္းတစ္ခုခုနဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္ထားတဲ့အတြက္ အျငင္းပြားမႈကုိ ေျဖရွင္းေပးရာမွာ အသုံး၀င္လွပါတယ္။ ဥပမာအားျဖင့္ kaymu.com.mm မွာဆုိရင္ ေရာင္းခ်သူေတြဟာ return policy တစ္ခု ထားရွိၾကရပါတယ္။ အဲဒီၾကားထဲကမွ အျငင္းပြားမႈ ထပ္မံေပၚေပါက္ေနေသးတယ္ဆုိရင္လည္း ေျပလည္မႈတစ္ခု ရရွိတဲ့အထိ ညႇိႏႈိင္းေပးပါတယ္။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား