Lifestyle: သင္ ဒါေတြျဖစ္ေနၿပီဆုိရင္ ညဘက္ ေစာေစာအိပ္ပါ

ဒီအခ်က္ေတြ သင္ ျဖစ္ေနၿပီဆုိရင္ ညဘက္မွာ ေစာေစာအိပ္ၿပီး အိပ္ေရးဝဖုိ႕ ႀကဳိးစားသင့္ပါတယ္။

play

 

ညဘက္မွာ ေကာင္းမြန္လုံေလာက္တဲ့ အိပ္စက္မႈမ႐ွိျခင္းနဲ႕ စိတ္ပုိင္းနဲ႕ ႐ုပ္ပုိင္းဆုိင္ရာ က်န္းမာေရး အေျခအေနၾကား နက္႐ႈိင္းတဲ့ ဆက္ႏြယ္မႈ႐ွိေနေၾကာင္းကုိ ေဆးသိပၸံပညာ႐ွင္ေတြက သတိေပးေထာက္ျပထားပါတယ္။ အခုေဖာ္ျပထားတဲ့ အခ်က္ေတြ သင္ ျဖစ္ေနၿပီဆုိရင္ ညဘက္မွာ ေစာေစာအိပ္ၿပီး အိပ္ေရးဝဖုိ႕ ႀကဳိးစားသင့္ပါတယ္။

play

၁။ ေဒါသထြက္လြယ္တယ္

အိပ္စက္မႈနဲ႕ စိတ္ခံစားမႈဆုိင္ရာ က်န္းမာေရးမွာ နက္႐ႈိင္းစြာ ဆက္ႏြယ္မႈ႐ွိပါတယ္။ စုိးရိမ္ပူပန္မႈနဲ႕ စိတ္ဓာတ္က်မႈ ခံစားေနရသူေတြဟာ ညဘက္ အိပ္မေပ်ာ္ႏုိင္ ျဖစ္ေလ့႐ွိသူေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ ေကာင္းမြန္စြာ အိပ္စက္ရမႈမ႐ွိဘဲ အိပ္ေရးမဝသူေတြဟာ စိတ္ခံစားမႈေကာင္း မရႏုိင္ဘဲ ေဒါသထြက္လြယ္တာမ်ဳိး ျဖစ္ေနတတ္ပါတယ္။

play

၂။ ဖန္တီးႏုိင္မႈနဲ႕ အလုပ္လုပ္ႏုိင္စြမ္း ေလ်ာ့က်ေနတယ္

ကာလ႐ွည္ၾကာ အိပ္ေရးမဝျဖစ္ေနသူေတြဟာ အာ႐ုုံစူးစုိက္မႈ ေလ်ာ့က်လာၿပီး စကားေျပာဆုိရာမွာပင္ စကားလုံး အသုံးအႏႈန္း ေပ်ာက္ဆံုးေနတတ္တာမ်ဳိး ႀကဳံရႏုိင္ပါတယ္။ အိပ္ေရးမဝသူေတြဟာ ဖန္တီးႏုိင္မႈနဲ႕ အလုပ္လုပ္ႏုိင္စြမ္း ေလ်ာ့က်လာတတ္ပါတယ္။

၃။ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ တုိးလာတယ္

အိပ္ေရးမဝေလ ခႏၶာကုုိယ္ အေလးခ်ိန္တုိးလာေလ ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ညဘက္အိပ္ခ်ိန္ ၆ နာရီေအာက္ ေလ်ာ့နည္းသူေတြဟာ ခႏၶာကုိယ္ အေလးခ်ိန္တုိးၿပီး ဝၿဖဳိးလာတတ္ပါတယ္။

play

၄။ မ်က္ႏွာက ၾကည့္မေကာင္းဘူးျဖစ္ေနတယ္

မ်က္ႏွာအသြင္အျပင္က ၾကည့္မေကာင္း ျဖစ္ေနပါတယ္။ မ်က္လုံးေတြနီေနတာ၊ မ်က္ကြင္းညဳိေနတာေတြက အိပ္ေရးမဝသူေတြရဲ႕ လကၡဏာေတြပါ။

၅။ တစ္ခုခုဆုံးျဖတ္ဖုိ႕ တြန္႕ဆုတ္ေႏွာင့္ေႏွးေနတယ္

အိပ္ေရးမဝျခင္းက ဦးေႏွာက္ကုိ သက္ေရာက္မႈ႐ွိၿပီး စဥ္းစားဆုံးျဖတ္မႈေတြ ျပဳလုပ္ရာမွာ တြန္႕ဆုတ္ေႏွာင့္ေႏွးေနကာ မျပတ္မသား ျဖစ္ေနတတ္ပါတယ္။

play

၆။ လိင္စိတ္ေလ်ာ့နည္းလာတယ္

အိပ္ေရးမဝမႈက ပင္ပန္းႏြယ္လ်မႈ ျဖစ္ေစတဲ့အျပင္ အထူးသျဖင့္ အမ်ဳိးသမီးေတြမွာ လိင္စိတ္ေလ်ာ့နည္းတတ္ၿပီး အိမ္ေထာင္ေရးသုခကုိ ထိခုိက္ေစႏုိင္ပါတယ္။

၇။ ေန႕အခ်ိန္မွာ အိပ္ငုိက္တတ္တယ္

ညဘက္မွာ လုံေလာက္တဲ့ အိပ္စက္မႈမ႐ွိသူေတြဟာ ေန႕အခ်ိန္ေတြမွာ တက္ၾကြမႈနည္းၿပီး အိပ္ငုိက္ေနတတ္ပါတယ္။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား