Lifestyle: ဆိုရွယ္မီဒီယာေပၚမွာ ကိုယ့္လုပ္ငန္းကို လူသိမ်ားထင္ရွားေစမယ့္ နည္းလမ္း ၅ သြယ္

စြန္႔ဦးတီထြင္လုပ္ငန္းတစ္ခုစတင္တည္ေထာင္စ အဆင့္ေတြမွာ တည္ေထာင္သူေတြအေနနဲ႔ ကိုယ့္လုပ္ငန္းအတြက္ အခ်ိန္ျပည့္၊ ဒါမွမဟုတ္ အခ်ိန္ပိုင္း ကြ်မ္းက်င္ဆိုရွယ္မီဒီယာမန္ေနဂ်ာတစ္ေယာက္ခန္႔အပ္ထားႏုိင္ဖို႔ဆုိတာ မျဖစ္ႏုိင္ပါဘူး။ တစ္ဖက္မွာလည္း ဆုိရွယ္မီဒီယာဆိုတာ ေငြေၾကးကုန္က်မႈသက္သက္သာသာနဲ႔ ကိုယ့္လုပ္ငန္းကို လူေတြသိရွိေစႏုိင္မယ့္ နည္းလမ္းတစ္ခုျဖစ္တာေၾကာင့္ လက္လႊတ္ထားလို႔မရႏုိင္တာအမွန္ပါပဲ။

play

 

ဒီေန႔ကမၻာမွာ လူမႈပတ္၀န္းက်င္နဲ႔ သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ဆိုင္ရာ အေရးတႀကီး လိုအပ္ခ်က္ေတြကိုျဖည့္ဆည္းေပးႏိုင္ဖို႔ အတြက္ စိတ္အားထက္သန္ၿပီး သူတို႔ရဲ႕ အရည္အေသြးေတြနဲ႔ စြမ္းအင္ေတြကို ပိုမိုေကာင္းမြန္တဲ့ ကမၻာတစ္ခုတည္ေဆာက္ ရာမွာအသံုးခ်ေနတဲ့ မ်ိဳးဆက္သစ္တစ္ရပ္ ရွိေနပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ Chivas Regal ဟာ အဲဒီမ်ိဳးဆက္သစ္ေတြကို အဓိပၸာယ္ျပည့္၀တဲ့နည္းလမ္းေတြနဲ႔ ထိေတြ႕ဆက္ဆံၿပီး သူတို႔ေတြထဲကေန ေအာင္ျမင္တဲ့ လူမႈကူညီေရး စြန္႔ဦးတီထြင္လုပ္ငန္းရွင္ေတြ ေပၚထြက္လာေစဖို႔အတြက္ အားေပးကူညီသြားဖို႔ ဆံုးျဖတ္ထားပါတယ္။

စြန္႔ဦးတီထြင္လုပ္ငန္းတစ္ခုစတင္တည္ေထာင္စ အဆင့္ေတြမွာ တည္ေထာင္သူေတြအေနနဲ႔ ကိုယ့္လုပ္ငန္းအတြက္ အခ်ိန္ျပည့္၊ ဒါမွမဟုတ္ အခ်ိန္ပိုင္း ကြ်မ္းက်င္ဆိုရွယ္မီဒီယာမန္ေနဂ်ာတစ္ေယာက္ခန္႔အပ္ထားႏုိင္ဖို႔ဆုိတာ မျဖစ္ႏုိင္ပါဘူး။ တစ္ဖက္မွာလည္း ဆုိရွယ္မီဒီယာဆိုတာ ေငြေၾကးကုန္က်မႈသက္သက္သာသာနဲ႔ ကိုယ့္လုပ္ငန္းကို လူေတြသိရွိေစႏုိင္မယ့္ နည္းလမ္းတစ္ခုျဖစ္တာေၾကာင့္ လက္လႊတ္ထားလို႔မရႏုိင္တာအမွန္ပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္ အသစ္စတင္ခါစလုပ္ငန္းတစ္ခုအေနနဲ႔ အခ်ိန္နဲ႔ ေငြေၾကးအမ်ားအျပားျမဳပ္ႏွံစရာမလိုပဲ ကိုယ့္လုပ္ငန္းကို ဆိုရွယ္မီဒီယာေပၚမွာ လူသိမ်ားထင္ရွားေနေစႏုိင္မယ့္ နည္းလမ္း (၅) သြယ္ကို ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။

 

၁။ ကိုယ့္ရဲ႕ဆိုရွယ္မီဒီယာအေကာင့္အားလံုးကို တစ္ေနရာတည္းကေနကိုင္တြယ္ႏုိင္မယ့္ ပလက္ေဖာင္းတစ္ခုရွာပါ။

Facebook ၊ Twitter ၊ Instagram စတဲ့ ဆိုရွယ္မီဒီယာေတြအားလံုးေပၚမွာ ကိုယ့္လုပ္ငန္းရွိေနေအာင္လုပ္ထားဖို႔ လိုအပ္ ေပမယ့္ အဲဒီအေကာင့္ေတြအားလံုးကို တစ္ခုစီလိုက္ျပီး ကိုင္တြယ္ေနရမယ္ဆုိရင္ အခ်ိန္အမ်ားၾကီးေပးေနရမွာပါ။ ဒါေၾကာင့္ ဆုိရွယ္မီဒီယာအေကာင့္ေတြအားလံုးကို တစ္ေနရာတည္းကေနထိန္းခ်ဳပ္ႏုိင္ဖို႔ ၀န္ေဆာင္မႈေပးတဲ့ ၀က္ဘ္ဆုိဒ္၊ အက္ပလီေကးရွင္း စတဲ့ ပလက္ေဖာင္းတစ္ခုကိုရွာထားမယ္ဆိုရင္ အဆင္ေျပသြားႏိုင္ပါတယ္။ ဥပမာ Hootsuit လို ၀က္ဘ္ဆိုဒ္မ်ိဳးမွာဆိုရင္ အဲဒီလို၀န္ေဆာင္မႈမ်ိဳးကို အခမဲ့ေရာ၊ အခေၾကးေငြနဲ႔ပါ ရရွိႏုိင္ပါတယ္။

play

 

၂။ ကိုယ့္လုပ္ငန္းအတြက္ အသင့္ေလ်ာ္ဆံုး နဲ႔ အက်ိဳးအရွိဆံုး ဆုိရွယ္မီဒီယာေတြကိုပဲ ေရြးခ်ယ္ပါ။

ကိုယ့္လုပ္ငန္းကို ရွိသမွ်ဆိုရွယ္မီဒီယာအားလံုးအေပၚမွာ ရွိေနဖို႔အတြက္ မၾကိဳးစားပါနဲ႔။ ကိုယ့္ရဲ႕ေဒသ၊ ကိုယ္ပစ္မွတ္ထားတဲ့ ေစ်းကြက္ စတာေတြနဲ႔ကိုက္ညီတဲ့ ဆိုရွယ္မီဒီယာေတြေပၚမွာပဲ အထိေရာက္ဆံုးလုပ္ေဆာင္ႏုိင္ဖို႔ ၾကိဳးစားပါ။

၃။ ဆိုရွယ္မီဒီယာေပၚမွာ ပို႔စ္ေတြ ပံုမွန္တင္ေနနုိင္ေအာင္ ၾကိဳးစားပါ။

တနလၤာေန႔မွာ ပို႔စ္ေတြ ၁၀ ခုေလာက္တင္ျပီး ေနာက္ ၅ ရက္ေလာက္ဘာမွမတင္ႏုိင္ေတာ့တာမ်ိဳးမျဖစ္ဖို႔ သတိျပဳရပါမယ္။ အဲဒီအစား အခ်ိန္မွန္၊ ပံုမွန္ ပို႔စ္ေတြတက္ေနႏုိင္ဖို႔ အခ်ိန္ဇယားတစ္ခုဆြဲထားျပီး မွန္မွန္လုပ္ေဆာင္သြားသင့္ပါတယ္။ ဒါမွသာ လူေတြနဲ႔ ကိုယ့္လုပ္ငန္းၾကားမွာအဆက္ျပတ္သြားတာမ်ိဳး မျဖစ္မွာပါ။

၄။ လူအမ်ားၾကိဳက္ႏွစ္သက္ႏုိင္မယ့္ ပို႔စ္ေတြလည္းတင္ပါ။

တစ္ခ်ိန္လံုးကိုယ့္လုပ္ငန္းအေၾကာင္း ေၾကာ္ျငာတဲ့ပို႔စ္ေတြပဲတင္ေနမယ္ဆိုရင္ ကိုယ္နဲ႔ထိေတြ႕မႈရွိေနျပီးသားလူေတြက ျငီးေငြ႕သြားတာမ်ိဳး ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သတင္းမီဒီယာမွာေဖာ္ျပေနတာေတြထဲက လူစိတ္၀င္စားႏုိင္တဲ့ပို႔စ္မ်ိဳးေတြ၊ ကို္ယ့္လုပ္ငန္းနဲ႔ဆက္စပ္ေနတဲ့ အေၾကာင္းအရာဗဟုသုတမ်ိဳးေတြကို တဆင့္ျပန္လည္မွ်ေ၀တဲ့ပို႔စ္မ်ိဳးေတြ တင္ေပးဖို႔ လိုပါတယ္။

play

 

၅။ ကိုယ့္ေဖာက္သည္ေတြ၊ ေဖာက္သည္ျဖစ္လာႏုိင္ေခ်ရွိသူေတြနဲ႔ တုိက္ရိုက္စကားေျပာပါ။

ကိုယ့္ရဲ႕လုပ္ငန္းနဲ႔ပတ္သက္ျပီး ဆိုရွယ္မီဒီယာေပၚမွာ ကိုယ္နဲ႔ထိေတြ႕မႈရွိေနတဲ့ ေဖာက္သည္ေတြ၊ ေဖာက္သည္ျဖစ္လာ ႏုိင္ေခ်ရွိသူေတြရဲ႕ အျမင္ကိုေမးတာ၊ အၾကံေတာင္းခံတာမ်ိဳးေတြလုပ္တာဟာ တကယ္ပဲအက်ိဳးရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သူတို႔ကို တုိက္ရိုက္စကားေျပာတဲ့ ပို႔စ္မ်ိဳးေတြတင္ျပီး ရင္းႏွီးမႈကိုတည္ေဆာက္ရယူပါ။

စီးပြားေရးလုပ္ငန္းနဲ႔ တီထြင္ဖန္တီးမႈေတြက ေကာင္းမြန္မႈအတြက္အင္အားတစ္ရပ္ျဖစ္လာ ႏိုင္တယ္လို႔ Chivas Regal က စိတ္ထဲႏွလံုးထဲကယံုၾကည္ထားပါတယ္။ www.theventure.com ကို၀င္ေရာက္ၿပီးေတာ့ ဆက္လက္ေလ့လာဖတ္ရႈ႕ႏုိင္ ပါတယ္။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား

ယခုေၾကာ္ျငာႏွင့္ ပတ္သက္၍

Social Stream


ၾကည့္ရႈသူ အမ်ားဆံုး