Lifestyle: စိတ္ေတြဆတ္ျပီး ေဒါသထြက္လြယ္ေနရင္ ဒီနည္းေလးေတြ သံုးၾကည့္ပါ

, updated

မေျပာမီ သံုးခါ စဥ္းစားပါ။

play

 

၁ - ေဒါသထြက္လာျပီဆိုရင္ ႏွလံုးခုန္ေတြျမန္လာတာမ်ိဳး ၊အသက္ရႈျမန္လာတာမ်ိဳး စတဲ့ ခႏၶာကိုယ္မွာ ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ လကၡဏာေတြကို သတိျပဳလိုက္ပါ။

၂ - ေဒါသထြက္လာေနတဲ့ အေတြးကို ေဖ်ာက္ဖို႔ အဆိုပါေနရာကေန ထြက္သြားျပီး ၁ ကေန ၁၀ ထိ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေရၾကည့္ပါ။

play

 

၃ - ကြဲလြဲစရာရွိတာကို ထိပ္တုိက္ရင္ဆုိင္တဲ့နည္းနဲ႔ မျပဘဲ အျပဳသေဘာေဆာင္တဲ့ ပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ ျပပါ။ စကားပရိယာယ္ၾကြယ္ဖို႔ လိုပါတယ္။

၄ - ျဖည္းျဖည္းခ်င္း အသက္ရႈတဲ့ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ပါ။ ၁ ကေန ၃ ထိေရကာ အသက္ရႈထုတ္ပါ။ ၁ ကေန ၃ ထိေရျပီး အသက္ျပန္ရႈသြင္းပါ။

play

 

၅ - ညတုိင္း အိပ္ေရးဝေအာင္ အိပ္ပါ။ အိပ္ေရးေတြ မဝရင္ စိတ္မၾကည္ပါဘူး။ အျမဲတမ္း ထုိင္းမိႈင္းေနတတ္ပါတယ္။

၆ - တစ္စံုတစ္ေယာက္ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ႏိုင္မယ့္အရာကို ေျပာေတာ့မယ္ဆုိရင္ အရင္ဆံုး ေရသြားေသာက္တာလိုုမ်ိဳး၊ သီခ်င္းနားေထာင္လိုက္တာမ်ိဳး လုပ္ပါ။ မေျပာမီ သံုးခါ စဥ္းစားပါ။

Photos & Source: Zee News

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား