Lifestyle: စိုးရိမ္စိတ္လြန္ကဲသူတုိ႔ ေတြးတတ္တဲ့ အဓိပၸာယ္မရွိတဲ့ အေတြး (၁၀) ခု

သင္ ဒီလုိေတြ ေတြးေနမိၿပီဆုိရင္ေတာ့ သင့္မွာလည္း စိုးရိမ္စိတ္လြန္ကဲတဲ့ ျပႆနာရွိေနပါၿပီ။

play

 

စားဝတ္ေနေရးအတြက္ အျပင္းအထန္႐ုန္းကန္ေနရၿပီး ေရာဂါစံု၊ ေဘးအႏၱရာယ္အမ်ိးမ်ဳိးျဖစ္ေနတဲ့ ယေန႔ေခတ္ႀကီးမွာ စိုးရိမ္စိတ္လြန္ကဲျခင္းဟာ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေတြ႕ရတတ္ပါတယ္။

စိုးရိမ္စိတ္လြန္ကဲလာျခင္းဟာ သင့္ရဲ႕ေပ်ာ္ရႊင္မႈကို ထိခိုက္ႏုိင္တဲ့အတြက္ ေအာက္ပါအခ်က္ေတြ ျဖစ္ေပၚေနၿပီဆုိရင္ သင့္ရဲ႕ပူပန္မႈေတြကို ေလွ်ာ့ခ်သင့္ပါၿပီ။

၁။ အသက္႐ွဴမြန္းက်ပ္လာတယ္။

၂။ သူငယ္ခ်င္း၊ မိသားစုအတြက္ ကိုယ္က ဝန္ထုပ္ဝန္ပိုးလို႔ ခံစားရတယ္။

၃။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ အ႐ႈံးသမားလို႔ ခံစားရတယ္။

၄။ ခင္မင္တဲ့သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္က သင့္ကို ျပံဳးမျပတဲ့အခါ သူ သင့္ကို မုန္းေနတယ္လို႔ ထင္တယ္။

play

 

၅။ ကိုယ္လုပ္ခဲ့တဲ့ အမွားေတြကိုပဲ ျပန္ျပန္ေတြးမိေနတယ္။

၆။ အလုပ္မွာ/ လူၾကားထဲမွာ သင္ေျပာတာကို ဘယ္သူမွ နားမေထာင္ဘူးလို႔ ထင္ေနတယ္။

၇။ ဘာဆံုးျဖတ္ခ်က္မွ မခ်ႏုိင္ျဖစ္ေနတယ္။

၈။ အိမ္တံခါးေရာ ေသခ်ာပိတ္မိလား၊ မီးဖိုေရာပိတ္မိလားလို႔ ေတြးပူမိေနၿပီး ညဥ့္နက္သန္းေခါင္ထၾကည့္တတ္တယ္။ (တကယ္ေတာ့ သင္ကိုယ္တိုင္ပိတ္ခဲ့တာ သင္သိပါတယ္)

၉။ အေျပာင္းအလဲေတြမ်ားတဲ့ ဒီဘဝႀကီးထဲက ခဏေလာက္ထြက္သြားခ်င္တယ္။

၁၀။ ဒီလို စိုးရိမ္ပူပန္ေနရတဲ့ ဘဝထဲက ဘယ္ေတာ့မွ ထြက္ႏုိင္မွာ မဟုတ္ဘူးလို႔ သင္ထင္တယ္။

play

 

တကယ္ေတာ့ သင့္အေတြးေတြအားလံုးက မွားပါတယ္။ အခ်ိန္ကုန္၊ အက်ဳိးမရွိသလုို အဲဒါေတြ ေတြးေလေလ သင္ ပိုစိတ္ညစ္ရေလ ျဖစ္မွာပါပဲ။ အဲဒီအေတြးေတြ ရပ္ၿပီး ဘဝကို ေပ်ာ္ရႊင္စြာျဖတ္သန္းႏိုင္ဖုိ႔ ႀကိဳးစားေနထုိင္ၾကည့္လုိက္ပါ။

Source & Photos : Metro

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား