Lifestyle: ရွိေနတဲ့ အက်င့္ဆိုးေတြကို အျမန္ဆံုးေဖ်ာက္ႏုိင္မယ့္ နည္းလမ္း (၃) ခု

နည္းလမ္းက်မယ္ဆိုရင္ အက်င့္ဆိုးေတြဟာ ပိုၿပီးေဖ်ာက္ရလြယ္ကူသြားမွာပါ။

play

 

လူတုိင္းဆီမွာ အနည္းဆံုး အက်င့္ဆုိးတစ္ခုေတာ့ ရွိတတ္ၾကပါတယ္။ လက္သည္းကိုက္တာျဖစ္ျဖစ္၊ တီဗီကို မ်က္ႏွာနဲ႔ မခြာစတမ္း ၾကည့္တတ္တာမ်ိဳး ျဖစ္ျဖစ္ စတဲ့ အက်င့္ဆိုးမ်ိဳးေတြပါ။

သင့္မွာ အက်င့္ဆိုး တစ္ခုခုရွိခဲ့ရင္ အဲဒီအက်င့္ဆိုးကို ေဖ်ာက္ဖ်က္ႏုိင္မယ့္ အလြယ္ကူဆံုး နည္းလမ္း (၃) ခုရွိပါတယ္။ အဆင့္ ၃ ဆင့္လို႔လည္း ဆိုႏုိင္ပါတယ္ ။

၁။ စိတ္ပါလက္ပါ ဆံုးျဖတ္

play

 

ဒါကို ငါတကယ္မလုပ္ေတာ့ဘူးဆိုတာမ်ိဳး စိတ္ပါလက္ပါ အရင္ဆံုးေတြးၾကည့္လိုက္ပါ။ ဘယ္အရာပဲျဖစ္ျဖစ္ စိတ္ကူးနဲ႔ အရင္စၾကည့္ရပါတယ္။ စိတ္ေလ့က်င့္ခန္းနဲ႔ အက်င့္ဆိုးကို ေဖ်ာက္ဖ်က္တာဟာ သာမန္ထက္ပိုၿပီး အက်ိဳးရွိေၾကာင္း ေလ့လာခ်က္တစ္ခုက ေဖာ္ထုတ္ထားပါတယ္။

၂။ ပတ္ဝန္းက်င္ေျပာင္း

play

 

ေဆးလိပ္မေသာက္ေတာ့ဘူး ဆိုေပယ့္ ေဆးလိပ္ေသာက္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေန႔စဥ္အတူတူရွိေနရင္ သင္ျပန္ေသာက္ျဖစ္ဖို႔ ရာႏႈန္းမ်ားပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ေဆးလိပ္ျဖတ္ေနတဲ့ ကာလအစပိုင္းမ်ိဳးမွာပါ။ ဒီေတာ့ ပတ္ဝန္းက်င္ကိုလည္း ေျပာင္းလဲပစ္လိုက္ပါ။

၃။ ပိုေကာင္းတဲ့ဟာနဲ႔ အစားထိုး

play

 

အက်င့္က စြဲၿမဲေနၿပီျဖစ္လို႔ မလုပ္လို႔မွမေနႏုိင္ဘူးဆိုရင္ အျခားတစ္ခုခုနဲ႔ အစားထိုးၾကည့္ပါ။ ဥပမာ လက္သည္းကိုက္ေနက် ကိုက္မိေတာ့မယ္ဆိုရင္ အသက္ျပင္းျပင္း႐ႈတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ၾကည့္လိုက္ပါ။ ေဆးလိပ္ေသာက္ခ်င္လာရင္ က်န္းမာေရး အေထာက္အကူျပဳတဲ့ အစားအေသာက္ တစ္ခုခု စားၾကည့္လိုက္ပါ။

Source : Time

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား