Lifestyle: ဖိအားေတြ မ်ားေနရင္ ဒီနည္းေလးေတြ သံုးၾကည့္ပါ

ခဏနားလိုက္ျပီး ၁၀ မိနစ္ေလာက္ လမ္းေလွ်ာက္ထြက္ပါ။

play

 

၁ - အစီအစဥ္ခ်

လုပ္ရမယ့္ အလုပ္ေတြ အကုန္လံုးကို မလုပ္ခင္အစီစဥ္ခ်လိုက္တာဟာ တစ္ဝက္ေလာက္ ျပီးသြားသလိုပါပဲ။ လုပ္ရမယ့္ အလုပ္က ရွင္းရွင္းလင္းလင္းရွိသြားတာဟာ အတန္အသင့္ ဖိအား ေလ်ာ့က်သြားပါတယ္။

  play

 

၂ - တစ္စံုတစ္ေယာက္ကို ခ်ီးက်ဴး

စိတ္ပိုင္းဆုိင္ရာအရ တန္ျပန္ တိုက္စစ္မ်ိဳးပါ။ ကိုယ္ဖိအားေတြ မ်ားေနေပမဲ့ တစ္စံုတစ္ေယာက္ကို ခ်ီးက်ဴးအားေပးလိုက္တာဟာ သင့္ကို စိတ္သက္သာမႈရေစပါတယ္။

၃ - အားျဖစ္ေစမယ့္ စာ

စိတ္အားတက္ၾကြေစမယ့္ အဆိုအမိန္႔တစ္ခုကို ဖတ္လိုက္တာဟာလည္း သင့္ကို စိတ္ထြက္ေပါက္ ျဖစ္ေစပါတယ္။

play

 

၄ - လမ္းေလွ်ာက္ထြက္

အလုပ္က ခဏနားလိုက္ျပီး ၁၀ မိနစ္ေလာက္ လမ္းေလွ်ာက္ထြက္ပါ။ လမ္းေလွ်ာက္ခ်ိန္မွာ အလုပ္အေၾကာင္း မစဥ္းစားပါနဲ႔။ ျပီးမွ လုပ္စရာရွိတဲ့ အလုပ္ကို အစီအစဥ္အတုိင္း တစ္ခုျပီး တစ္ခု လုပ္သြားပါ။

play

 

၅ - ျပံဳးပါ

လူေတြကို ျပံဳးျပပါ။ ျပံဳးျခင္ဟာ သင့္ရဲ႕စိတ္အေျခအေနကို အေကာင္းဘက္ ေရာက္လာေစပါတယ္။

၆ - အေလ့အက်င့္

ညဘက္ အိပ္ခါနီး ဖုန္းသံုးတာ၊ အလုပ္လုပ္ေနတုန္း ဆိုရွယ္မီဒီယာ သံုးတာ စတဲ့ အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ေစတဲ့ အေလ့အက်င့္ေတြကို ေရွာင္ပါ။

Photos & Source: Life Hack

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား