AD
AD
AD
play

 

အခ်ိဳစားခ်င္စိတ္ပဲ ျဖစ္ေနတာမ်ိဳး လူတုိင္း ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ခႏၶာကိုယ္အတြင္း အဟာရဓာတ္ေတြ ဟန္ခ်က္မညီတာမ်ိဳးေၾကာင့္ အျဖစ္မ်ားပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ကေတာ့ အေလ့အက်င့္လုပ္ထားလို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ အခ်ိဳစားခ်င္စိတ္ပဲ ျဖစ္ေနရတဲ့ အေၾကာင္းအရင္း ၄ ခ်က္ ရွိပါတယ္။

၁ - ကယ္လိုရီ

ကယ္လိုရီ လံုလံုေလာက္ သင္မစားတဲ့အခါမွာ ခႏၶာကိုယ္ဟာ ေလာင္စာကို ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ရရွိဖို႔ ၾကိဳးစားလာပါတယ္။ ဒီအခါမွာ အခ်ိဳစားခ်င္စိတ္ ေပါက္လာပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အခ်ိဳစားလိုက္ျခင္းဟာ ခဏပဲ အာသီသ ေျပေစပါတယ္။  ခႏၶာကိုယ္ဟာ ကယ္လိုရီကိုသာ လိုအပ္ေနတာေၾကာင့္ ကယ္လိုရီပါတဲ့ အစားအစာေတြကိုသာ စားသံုးသင့္ပါတယ္။

play

 

၂ - အေလ့အက်င့္

အခ်ိဳစားတာကို အေလ့အက်င့္မ်ိဳး လုပ္ထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဥပမာ-  ထမင္းစားျပီးတဲ့အခါတုိင္း အခ်ိဳတစ္ခုခု စားတဲ့အက်င့္မ်ိဳး ရွိတဲ့အခါ ထမင္းျပီးရင္ အခ်ိဳစားရမွ ေက်နပ္တာမ်ိဳး ျဖစ္ပါတယ္။ ေန႔လယ္ဘက္အိပ္ျပီး ျပန္ထတဲ့အခါ အခ်ိဳစားတဲ့အက်င့္လုပ္ထားသူမ်ိဳးလည္း ရွိပါတယ္။ အခ်ိဳစားတာဟာ အက်င့္ျဖစ္လာျပီး မစားရတဲ့အခါမ်ိဳးမွာ တစ္ခုခုလိုသလို ျဖစ္ေနတတ္ပါတယ္။

(သင္စိတ္ဝင္စားႏုိင္တဲ့ ေဆာင္းပါး - သြားတိုက္တိုင္း လွ်ာကို သတိရပါ)

play

 

၃ - အဆီနဲ႔ ပရိုတိန္း

ကစီဓာတ္မ်ားတဲ့ အစားအစာေတြကို စားျပီး အဆီနဲ႔ပရိုတိန္းဓာတ္လံုေလာက္စြာ မရရွိတဲ့အခါမွာလည္း အခ်ိဳစားခ်င္စိတ္ပဲ ျဖစ္ေနတတ္ပါတယ္။ ဗိုက္ျပည့္တယ္ဆိုတဲ့ ခံစားမႈကိုလည္း မရပါဘူး။ ဒီအခါမွာ အဆီနဲ႔ ပရိုတိန္းပါတဲ့ အစားအေသာက္မ်ိဳးကို စားသင့္ပါတယ္။ အသီးအရြက္နဲ႔ ေရာစားေပးရင္ ပိုေကာင္းပါတယ္။

play

 

၄ - ဆိုဒီယမ္

ဆိုဒီယမ္မ်ားတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကိုပဲ စားေနတဲ့ အခါမွာလည္း အခ်ိဳစားခ်င္စိတ္ ပိုမိုျဖစ္ေပၚပါတယ္။ အသင့္ထုပ္ျပီးသားအစားအစာမ်ိဳးေတြပဲ စားေနတာဟာလည္း  ဆိုဒီယမ္ဓာတ္ပိုမို ရရွိျပီး အခ်ိဳဓာတ္ကို ပိုမိုေတာင့္တတတ္ပါတယ္။ ဒီလိုအေျခအေနေၾကာင့္ အခ်ိဳစားခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ခ်ိဳတဲ့သဘာဝအသီးအႏွံမ်ိဳးကို စားေပးသင့္ပါတယ္။

(သင္စိတ္ဝင္စားႏုိင္တဲ့ ေဆာင္းပါး - ေနပူရွပ္ၿပီး ေမာပန္းႏြမ္းနယ္ရင္ ဘာလုပ္မလဲ)

Photos & Source:keriglassman

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
More From

Lifestyle


AD