Lifestyle: မေကာင္းတဲ႔အေလ႔အထေတြကို ဘယ္လိုရပ္တန္႔ၾကမလဲ

အေလ႔အထတစ္ခုဆိုတာ စြဲၿမဲသြားၿပီဆိုရင္ ရပ္တန္႔ရခက္ခဲပါတယ္။

play


ခင္ဗ်ားမွာသာ မေကာင္းတဲ႔အေလ႔အထတစ္ခုရွိၿပီး အဲဒီအေလ႔အထကိုျဖတ္ေတာက္ဖို႔လည္း ႀကိဳးပမ္းခဲ႔ဖူးမယ္ဆိုရင္ အဲဒီလိုလုပ္ရတာဘယ္ေလာက္ခက္ခဲတယ္ဆိုတာကိုလည္း သိေနမွာပါ။ ကိုယ္႔ကို ထိခိုက္ေစႏိုင္မွန္းသိသိရက္နဲ႔ မသိစိတ္ရဲ႕ေစ႔ေဆာ္မႈေၾကာင္႔ စိတ္ကိုအလိုလိုက္ေနရတာဟာ ဆိုးရြားလွပါတယ္။ စိတ္ပညာရွင္ေတြရဲ႕အဆိုအရေတာ႔ အေလ႔အထေတြဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ဦးေႏွာက္က ကြ်န္ေတာ္တိုု႔ေတြေန႕စဥ္လုပ္ေနမိၾကတဲ႔လုပ္ရိုးလုပ္စဥ္အရာေတြကို မွတ္သားထားၿပီီး အခ်ိန္ေတြၾကာလာတဲ႔အခါ မသိစိတ္ထဲက အဲဒီလုပ္ရိုးလုပ္စဥ္အရာေတြကို ျပဳလုပ္ဖို႔အတြက္ ေတာင္႔တလာတာမ်ိဳးပါ။ မေကာင္းတဲ႔အေလ႔အထေတြကို ျဖတ္ေတာက္ဖို႔အတြက္ စိတ္ကိုပဲေစခိုင္းႏိုင္ပါတယ္။

play

၁။ ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုယ္သိေအာင္ အရင္လုပ္ပါ
 

မေကာင္းတဲ႔အေလ႔အထေတြက တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္မတူပါဘူး။ သူမ်ားအတြက္အလုပ္ျဖစ္တာေတြက ခင္ဗ်ားအတြက္အလုပ္ျဖစ္ခ်င္မွျဖစ္မွာပါ။ ဒါေၾကာင္႔ ခင္ဗ်ားရဲ႕အေလ႔အက်င္႔ေတြကို ေသခ်ာခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာၾကည္႔ပါ။ ဥပမာ... ခင္ဗ်ားရဲ႕မေကာင္းတဲ႔အေလ႔အထက ေဆးလိပ္ေသာက္တာဆိုရင္ ခင္ဗ်ားတစ္ေန႕ကို ေဆးလိပ္ဘယ္နႀကိမ္ေသာက္မိလဲ။ တစ္ခါေသာက္ရင္ ဘယ္နလိပ္ေသာက္တတ္လဲ။ ေဆးလိပ္တစ္ဘူးကို ဘနရက္ခံလဲ.. အစရွိတာေတြကို ဒိုင္ယာရီနဲ႔ေရးမွတ္ထားသင္႔ပါတယ္။ ကိုယ္႔ရဲ႕မေကာင္းတဲ႔အေလ႔အထအေၾကာင္းကို သိစိတ္ကပါ နားလည္လာမွ ရပ္တန္႕ေအာင္ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲဆိုတဲ႔ နည္းလမ္းကိုေတြ႕ရွိလာမွာပါ။

၂။ အေျပာင္းအလဲေလးလုပ္ၾကည္႔ပါ

အေလ႔အထေတြဆိုတာ ပတ္ဝန္းက်င္အေျခအေနနဲ႔လည္းဆိုင္္ပါတယ္။ ဥပမာ... ခင္ဗ်ားက ေန႕စဥ္ရံုးသြားဖို႔ကားဂိတ္မွာ ကားေစာင္႔ခ်ိန္တိုင္း ေဆးလိပ္တစ္လိပ္ဖြာတတ္တယ္ဆိုရင္ ကားစီးမယ္႔အစား ၿမိဳ႕ပတ္ရထား ေျပာင္းစီးၾကည္႔လိုက္ပါ။ လူေတြရဲ႕အေလ႔အထဆိုတာ မသိစိတ္နဲ႔လည္းဆိုင္ေတာ႔ ကိုယ္နဲ႔ရင္းႏွီးကြ်မ္းဝင္ေနတဲ႔ပတ္ဝန္းက်င္တစ္ခုမွာ ရင္းႏွီးကြ်မ္းဝင္ေနတဲဲ႔အရာတစ္ခုကို လက္ကအလြယ္တကူ လုပ္မိတတ္ပါတယ္။ အေျပာင္းအလဲေလးျဖစ္သြားမယ္ဆိုရင္ မသိစိတ္က မေကာင္းတဲ႔အေလ႔အထေတြကိုလုပ္ဖို႔ ေစ႔ေဆာ္ႏိုင္ေျခလည္းနည္းသြားၿပီီး သိစိတ္ကလည္း ေစာင္႔ၾကည္႔ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္ပါတယ္။

play

၃။ ေကာင္းတဲ႔အေလ႔အထေတြနဲ႔ေျပာင္းလဲအစားထုိးပါ
 

မေကာင္းတဲ႔အေလ႔အထေတြကို ေကာင္းတဲ႔အေလ႔အထေတြနဲ႔ေျပာင္းလဲအစားထုိးၾကည္႔လိုက္ပါ။ ေဆးလိပ္နဲ႔ပဲဥပမာဆက္ေပးရမယ္ဆိုရင္ ခင္ဗ်ားက မနက္မနက္ လက္ဖက္ရည္ဆိုုင္ထိုုင္တိုင္း လက္ဖက္ရည္ တစ္ခြက္ေသာက္ရင္း ေဆးလိပ္ဖြာတတ္တဲဲ႔အေလ႔အထရွိတယ္ဆိုရင္ အိမ္မွာ (သို႔) ရံုးမွာ လက္ဖက္ရည္ကို ကိုယ္႔ဖာသာေဖ်ာ္ေသာက္ၾကည္႔တာတို႔၊ ဒါမွမဟုတ္ လက္ဖက္စိမ္းေရေႏြးၾကမ္းကို အစားထိုးေျပာင္းလဲ ေသာက္ၾကည္႔တာတို႔ လုပ္ေပးသင္႔ပါတယ္။

၄။ ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုယ္ဆုခ်ပါ

မေကာင္းတဲ႔အေလ႔အထကို ဆက္မလုပ္မိေအာင္ေစာင္႔ၾကည္႔ေနတဲ႔အခ်ိန္မွာ တကယ္မလုပ္ဘဲေနႏိုင္ၿပီဆိုတာနဲ႔ ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုယ္ တစ္ခုခုနဲ႕ဆုခ်လိုက္ပါ။ ဥပမာ... ေဆးလိပ္မေသာက္တဲ႔ေနႏိုင္သြားတဲ႔ေန႕မွာ ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုယ္ ေကာ္ဖီဆိုင္ေကာင္းေကာင္းတစ္ခုမွာ ေကာ္ဖီေကာင္းေကာင္းတစ္ခြက္ လိုက္တိုက္တာမ်ိဳးေပါ႔။ ဒီလိုလုပ္ျခင္းအားျဖင္႔ မေကာင္းတဲ႔အေလ႔အထသံသရာႀကီးထဲက ရုန္းထြက္ႏိုင္ၿပီး ေကာင္းတဲ႔ အေလ႔အထေတြျဖစ္လာေစဖို႔ တြန္းအားတစ္ခုျဖစ္လာေစမွာပါ။

play

၅။ တကယ္ျဖစ္လာႏိုင္တဲ႔ပန္းတိုင္ေတြကိုပဲ ခ်ပါ

စစခ်င္းမွာ ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုယ္အရမ္းေမာင္းလြန္းတာက ပင္ပန္းဆင္းရဲတဲ႔အျပင္ ေအာင္ျမင္ႏိုင္ေျခလည္းနည္းပါတယ္။ မေကာင္းတဲ႔အေလ႔အထေတြကို ျဖည္းျဖည္းမွန္မွန္ေလွ်ာ႔ခ်သြားတာက ေအာင္ျမင္ႏိုင္ေျခ ပိုမ်ားပါတယ္။ ဥပမာ... ေဆးလိပ္ကိုတိခနဲဲမျဖတ္ဘဲ တစ္ေန႕နည္းနည္း နည္းနည္းေလွ်ာ႔ေသာက္သြားတာမ်ိဳးေပါ႔။
Source: DailyInfographics

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား