Lifestyle: အခ်ိန္ (၅) မိနစ္ေပးရံုနဲ႔ လုပ္ရည္ကိုင္ရည္တိုးတက္လာေစႏိုင္တဲ႔ နည္းလမ္းမ်ား

လုပ္ငန္းခြင္ထဲမွာ အလုပ္အရမ္းႀကိဳးစားေပမယ္႔ တိုးတက္သင္႔သေလာက္ မတိုးတက္တဲ႔လူေတြရွိပါတယ္။

လုပ္ငန္းခြင္ထဲမွာ အလုပ္အရမ္းႀကိဳးစားေပမယ္႔ တိုးတက္သင္႔သေလာက္ မတိုးတက္တဲ႔လူေတြရွိပါတယ္။ ဒါဟာ ဘာေၾကာင္႔မ်ားပါလဲ။ အထက္လူႀကီးက သူ႔ရဲ႕ႀကိဳးစားမႈေတြကို မျမင္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနလို႔လား။ သူကိုယ္တိုင္ ႀကိဳးစားပံု၊ ႀကိဳးစားနည္းမွားယြင္းေနလို႔လား။ ဒီေနရာမွာေတာ႔ "No hard work, just smart work" (အလုပ္အရမ္းႀကိဳးစားဖို႔မလိုပါဘူး။ ထိေရာက္ေအာင္ပဲလုပ္) ဆုိတဲ႔စကားကို ဥပမာထားရပါမယ္။

play

 

အခ်ိန္ (၅) မိနစ္ပဲေပးၿပီး လုပ္ေဆာင္ေပးရံုနဲ႔ မိမိရဲ႕လုပ္ရည္ကိုင္ရည္ေတြ သိသိသာသာတိုးတက္လာေစမယ္႔ နည္းလမ္းေလးေတြ ရွိပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ေတြက ဒါေတြကိုလုပ္ဖို႔လိုအပ္တယ္မထင္ဘဲ အလုပ္ပဲ ဖိလုပ္ေနတဲ႔အတြက္ လူမႈဘဝကိုလည္းဆံုးရႈံး၊ အလုပ္လည္း မျဖစ္ေျမာက္၊ စိတ္ဖိစီးမႈေတြလည္းမ်ားနဲ႔ "မိေအး (၃) ခါနာ" ရပါတယ္။

၁။ To-do list ေရးပါ

play
 

ဘယ္အလုပ္မဆို စနစ္တက်ရွိတာေကာင္းပါတယ္။ ငါးမိနစ္ေလာက္အခ်ိန္ယူၿပီး တစ္ေန႕တာ ကိုယ္ဘာေတြလုပ္ရမလဲဆိုတာကို ေရးခ်ထားတာဟာ အေရးႀကီးတဲ႔ အျပဳအမူတစ္ခုပဲျဖစ္ပါတယ္။ အထူးသျဖင္႔ အလုပ္အရမ္းမ်ားတဲ႔သူေတြေပါ႔။

ဒီလိုေရးမွတ္ျခင္းအားျဖင္႔ တစ္လတစ္ခါ To-do lists ေတြကို ျပန္စစ္ၿပီး ကိုယ္ဘာေတြလုပ္ခဲ႔ၿပီလဲ။ ကိုယ္ဘာေတြ မလုပ္ရေသးဘူးလည္း ျပန္လည္စမ္းစစ္ ႏိုင္တဲ႔အတြက္ အလုပ္အကိုင္အတြက္၊ ဘဝအတြက္၊ အခ်စ္ေရးအတြက္၊ မိသားစုအတြက္ အခ်ိန္ကို အေကာင္းဆံုး စီမံခန္႕ခြဲႏိုင္လာမွာပါ။

၂။ ဘာဆက္လုပ္ရမလဲေတြးပါ

play
 

ဥပမာ... ေနာက္ (၅) မိနစ္ၾကာရင္ အလုပ္အတြက္အေရးႀကီးတဲ႔ မိတင္တစ္ခု (သို႔) အင္တာဗ်ဴးတစ္ခုဝင္ရေတာ႔မယ္ဆိုပါစို႔။ အနည္းဆံုး အခ်ိန္ (၅) မိနစ္ေလာက္ယူၿပီး အရာရာ အဆင္ေျပေခ်ာေမြ႕သြားေအာင္ ကိုယ္ဘာလုပ္သင္႔လဲဆိုတာကုိ ေတြးပါ။ ကိုယ္ဘာလုပ္မယ္။ ဘာေျပာမယ္ဆိုတာကိုလည္း ေခါင္းထဲမွာပလန္ခ်ပါ။ တစ္ေယာက္တည္းရွိေနမယ္ဆိုရင္ မိတင္ထဲမွာ ဘာေျပာမယ္ဆိုတာကို ကိုယ္တိုင္အသံထြက္ေျပာၾကည္႔ပါ။ ဒီနည္းဟာ ေအာင္ျမင္မႈကို ရရွိႏိုင္ေျခပိုမ်ားတဲ႔ နည္းလမ္းတစ္ခုပါပဲ။

၃။ လမ္းထေလွ်ာက္ေပးပါ

play
 

စာေရးသူ၊ ဂရပ္ဖစ္ဒီဇိုင္နာ၊ စာရင္းကိုင္တို႔လို စားပြဲခံုေရွ႕မွာ တေနကုန္ထိုင္ေနရတဲ႔သူေတြပဲျဖစ္ျဖစ္၊ လုပ္ငန္းခြင္စိတ္ဖိစီးမႈ မ်ားျပားသူေတြပဲျဖစ္ျဖစ္ အလုပ္ထဲမွာ စိတ္ဖိစီးလာသလို ခံစားလာရတဲ႔အခါ အျပင္ခဏထြက္ လမ္းေလွ်ာက္လုိက္ပါ။ ေလေကာင္းေလသန္႕ရွဴလိုက္ပါ။ အခ်ိန္ (၅) မိနစ္ေလာက္ပဲေပးရၿပီး အလုပ္စားပြဲဆီ ျပန္ေရာက္တဲ႔အခါ အရင္ကထက္ (၂) ဆ အလုပ္ပိုျဖစ္္တာကို ေတြ႕ရွိရမွာပါ။

၄။ ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္ဖတ္ပါ

အလုပ္နဲ႔ဆိုင္တဲ႔ ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မယ္။ သတင္းေဆာင္းပါးျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မယ္။ ဆယ္လီေတြရဲ႕အတင္းအဖ်င္း ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မယ္။ အြန္လိုင္းမီဒီယာဆိုဒ္တစ္ခုက ေဆာင္းပါးတစ္ခုခုကို အခ်ိန္ (၅) မိနစ္ေလာက္ေပးၿပီး ဖတ္ျခင္းက ဦးေႏွာက္ကလိုအပ္တဲ႔ စိတ္အာဟာရဓာတ္ကို ျဖည္႔တင္းေပးႏိုင္ပါတယ္။

သင္စိတ္ဝင္စားမယ္႔ ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္ (လူတစ္ေယာက္ ကိုယ္႔ကိုညာေနမွန္း ဘယ္လိုသိႏိုင္မလဲ)

၅။ လုပ္ေဖာ္ကုိင္ဖက္ေတြနဲ႔ စကားေျပာပါ

play
 

လူဆိုတာ ကိုယ္႔အလုပ္ကိုယ္ပဲ ဂရုစိုက္ၿပီး ငူငူႀကီးထိုင္ေနလို႔မရပါဘူး။ ပတ္ဝန္းက်င္မွာဘာျဖစ္ေနလဲ။ ရံုးမွာဘာျဖစ္ေနလဲ။ ကိုယ္အလုပ္လုပ္ကိုင္ေနတဲ႔ နယ္ပယ္ထဲမွာ ဘာျဖစ္ေနလဲဆိုတဲ႔ သတင္းအခ်က္အလက္ေတြကို လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြနဲ႔ စကားေျပာျခင္းက ရရွိႏိုင္ပါတယ္။

လူဆိုတာ အရာရာတိုင္းကိုမသိႏိုင္တဲ႔အတြက္ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြကို စကားေျပာျခင္းျဖင္႔ မိမိအလုပ္အတြက္ လိုအပ္တဲ႔အခ်က္အလက္ေတြကိုလည္း ရရွိၿပီး တိုးတက္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ ေကာ္ဖီေသာက္ခ်ိန္ေလး နည္းနည္းေပးၿပီး စကားစျမည္ေျပာေပးသင္႔ပါတယ္။

Source: Reader's Digest

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား