AD
AD
AD

အလုပ္ႀကိဳးစားတယ္။ ဝင္ေငြေလးကလည္း ေကာင္းတယ္။ အသံုးအျဖဳန္းလည္း မႀကီးဘူး။ ဒါေပမယ္႔ တစ္လ၊ တစ္လ ပိုလွ်ံတယ္လို႔ကို မရွိဘူး။ ဒီလိုျဖစ္ေနၿပီဆိုရင္ေတာ႔ ခင္ဗ်ားအေနနဲ႔ မိမိရဲ႕ ဘ႑ာေရးစီမံခန္႕ခြဲမႈကို ေသခ်ာျပန္လည္ စီစစ္သင္႔ပါၿပီ။ ဒီလိုျဖစ္ေနတယ္ဆိုတာ မိမိရဲ႕ဝင္ေငြကို ေကာင္းေကာင္း စီမံခန္႕ခြဲတတ္ျခင္း မရွိလို႔ပါပဲ။

ေအာက္မွာေဖာ္ျပထားတာကေတာ႔ မိမိရဲ႕ဝင္ေငြကို ေကာင္းမြန္စြာ စီမံခန္႕ခြဲတတ္ဖို႔ နည္းလမ္းေလးေတြပါပဲ။

play

 

၁။ အသံုးစရိတ္ေတြကို စီစစ္ၾကည္႔ပါ

play
 

အရင္ဆံုး ခင္ဗ်ားရဲ႕ တစ္လစာအသံုးစရိတ္ကို တစ္ခုမက်န္ ခ်မွတ္ထားၾကည့္ပါ။ ဒီလိုလုပ္ျခင္းအားျဖင္႔ တစ္လအတြင္းသံုးစြဲခဲ့တဲ့ အသံုးစရိတ္တစ္ခုျခင္းစီဟာ မလိုအပ္ဘဲျဖဳန္းတီးမိတာလား/ အမွန္တကယ္လိုအပ္လုိ႔ သံုးစြဲခဲ႔ျခင္းလားဆိုတာကို ခြဲၿခားသိၿမင္လာပါလိမ့္မယ္။ ဒါ႔အျပင္ ေနာက္လက်ရင္ တစ္လစာ အၾကမ္းဖ်င္း အသံုးစရိတ္စာရင္း (ဘတ္ဂ်က္) ကိုလည္း ခန္႕မွန္းေရးဆြဲ ႏိုင္လာပါလိမ့္မယ္။ ဘ႑ာေရးနဲ႔အလွမ္းေဝးသူဆိုရင္ ဘတ္ဂ်က္ဆြဲတာတို႔၊ ဘာတို႔က ရႈပ္ေထြးေနႏိုင္ေပမယ္႔ ေနာက္ပိုင္းက်ရင္ေတာ႔ လြယ္သြားမွာပါ။ ေနာက္ၿပီး အက်င္႔ပါလာရင္ အခ်ိန္နဲ႔ ေငြ အေလအလြင္႔ အမ်ားႀကီးနည္းသြားတာကို ေတြ႕ရွိရပါလိမ္႔မယ္။

၂။ လက္ထပ္ၿပီးသားစံုတြဲဆိုရင္ လစာေပါင္းသံုးပါ

play
 

တကယ္လို႔ ခင္ဗ်ားတို႔ဟာ လက္ထပ္ၿပီးသားဆိုရင္ သူ႔ပိုက္ဆံ၊ ကိုယ္႔ပိုက္ဆံ ခြဲမေနသင္႔ဘဲ ႏွစ္ေယာက္လံုးရဲ႕ဝင္ေငြကိုေပါင္းၿပီး တစ္အိမ္လံုးစာအတြက္ စီမံခန္႔႔ခြဲသင္႔ပါတယ္။ စစခ်င္းေတာ႔ သူက ဘယ္ေနရာမွာ ဘယ္ေလာက္သံုးတယ္။ ကိုယ္က ဘယ္ေနရာမွာ ဘယ္ေလာက္ျဖဳန္းတယ္ဆိုၿပီး စကားမ်ားစရာေလးေတြရွိလာေပမယ္႔ ေနာက္ပိုင္း ညွိၾကႏႈိင္းၾကရင္း ပိုမိုအဆင္ေျပလာမွာပါ။ ဒီလို လုပ္ျခင္းအားျဖင္႔ ႏွစ္ေယာက္ၾကားထဲ ဆက္သြယ္ေရးပိုေကာင္းလာသလို ပိုက္ဆံေၾကာင္႔ရန္ျဖစ္ရတဲ႔ကိစၥေတြလည္း နည္းလာမွာပါ။

၃။ ေဘလ္ေဆာင္ရမယ္႔အရာေတြကို ျပကၡဒိန္ ျပဳလုပ္ထားပါ

play
 

ဖုန္းေဘလ္၊ အင္တာနက္ေဘလ္၊ မီတာခေဘလ္၊ စားေသာက္ကုန္ေတြကို အေၾကြးဝယ္ထားတဲ႔ေဘလ္ အစရွိတဲ႔ေဘလ္ေပါင္းစံုကို စနစ္တက်ျဖစ္ေအာင္ ျပကၡဒိန္တစ္ခုျပဳလုပ္ၿပီး ဘယ္ေန႕ဘယ္ရက္မွာ ဘယ္ေဘလ္ကိုေဆာင္ရမယ္ဆိုတာကို ျပကၡဒိန္ေပၚမွာ ေရးမွတ္ထားပါ။ အပတ္စဥ္ျပန္ျပန္ၾကည္႔ၿပီး မိမိရဲ႕ေငြလက္က်န္ကို စီမံခန္႕ခြဲပါ။

၄။ အေရးေပၚအသံုးစရိတ္တစ္ခု ဖန္တီးပါ

play
 

ခရက္ဒစ္ကဒ္ေတြက တစ္က႑ပါ။ လူတိုင္းလူတိုင္းမွာ အေရးေပၚအေျခအေနဆိုုတာ ရွိတတ္ပါတယ္။ က်န္းမာေရးကိစၥ ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မယ္။ လူမႈေရးကိစၥျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မယ္။ စီးပြားေရးကိစၥျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မယ္။ အေရးေပၚအေျခအေနတစ္ခုခု ရွိလာတဲ႔အခါ အေရးေပၚအသံုးစရိတ္တစ္ခု ရွိထားမယ္ဆိုရင္ လိုမွ အသည္းအသန္လိုက္ေခ်းငွားစရာ မလုိေတာ႔သလို စိတ္ညစ္ရတာေတြလည္း ေလ်ာ႔ပါးလာပါလိမ္႔မယ္။ မိမိကိုယ္ကိုယ္လည္း ေငြေရးေၾကးေရးကို ထိထိေရာက္ေရာက္စီမံခန္႕ခြဲတတ္တယ္လို႔ ခံစားလာရပါလိမ္႔မယ္။

Source: cfinamcialfreedom

Postby

 

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD