AD
AD
AD

အရပ္ပုေနလို႔ဆိုၿပီး မိမိရဲ႕မ်ိဳးရိုးဗီဇကိုပဲ အျပစ္တင္မေနပါနဲ႔ဦး။ လူတစ္ေယာက္ အရပ္ရွည္ျခင္း၊ အရပ္ပုျခင္းဆိုတာ မ်ိဳးရုိးဗီဇနဲ႔တင္ မကဘဲ ေန႔စဥ္စားသံုးတဲ႔ အာဟာရတို႔၊ ဗိုက္တာမင္တို႔နဲ႔လည္း သက္ဆိုင္ေနပါတယ္။

play

 

လူတစ္ေယာက္ဟာ အရပ္ရွည္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ အရိုးေတြ က်န္းမာၾကံ႕ခိုင္ေနဖို႔ လိုတဲ႔အတြက္ လိုအပ္တဲ႔ အာဟာရေတြ၊ ဗိုက္တာမင္ေတြကို ျဖည္႔ဆည္းေပးဖို႔လည္း လိုပါတယ္။ အရပ္ရွည္ဖို႔အတြက္ လိုအပ္တဲ႔ ဗိုက္တာမင္ေတြကေတာ႔....

၁။ ဗိုက္တာမင္ ဒီ

play
 

ဗိုက္တာမင္ ဒီဟာ အရိုးေတြကို သန္မာေစၿပီး ရွည္လ်ားေစတဲ႔ အေရးပါတဲ႔ ဗိုက္တာမင္တစ္မ်ိဳးျဖစ္ပါတယ္။ လူတစ္ေယာက္ဟာ ဗိုက္တာမင္ ဒီ လံုလံုေလာက္ေလာက္ မရဘူးဆိုရင္ အရိုးေတြ၊ သြားေတြ က်ိဳးဖို႔ ပိုလြယ္လာပါလိမ္႔မယ္။ ေနေရာင္ျခည္ဟာလည္း ဗိုက္တာမင္ ဒီျပည္႔ဝေစတဲ႔ ရင္းျမစ္တစ္မ်ိဳးျဖစ္ပါတယ္။

ႏြားႏို႔၊ ခရမ္းခ်ဥ္သီး၊ သံပုရာသီး၊ အာလူးနဲ႔ ပန္းေဂၚဖီတို႔ဟာ ဗိုက္တာမင္ ဒီ ျပည္႔ဝေစတဲ႔ အစားအေသာက္ေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဗိုက္တာမင္ ဒီဟာ အရိုးေတြကိုသန္မာေစၿပီး အရပ္ရွည္ေစတဲ႔ ဗိုက္တာမင္တစ္မ်ိဳးျဖစ္ပါတယ္။

၂။ ဗိုက္တာမင္ ဘီဝမ္း

play
 

ဒီ ဗိုက္တာမင္ကေတာ႔ ခႏၶာကိုယ္ႀကီးထြားဖြံ႕ၿဖိဳးေရးမွာ ေထာက္ကူေပးႏိုင္တဲ႔ ဗိုက္တာမင္တစ္မ်ိဳးျဖစ္ပါတယ္။ ၄င္းဟာ အစာေျခလုပ္ငန္းထိန္းညွိရာမွာလည္း ကူညီေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဗိုက္တာမင္ ဘီဝမ္းဟာ ႏွလံုးက်န္းမာေရးနဲ႔ အာရံုေၾကာစနစ္ ေကာင္းမြန္ေရးအတြက္လည္း ထိန္းညွိေပးပါတယ္။

ႏွလံုးနဲ႔ အာရံုေၾကာေကာင္းမြန္ေတာ႔ ကိုယ္တြင္းကလီစာေတြကို ေသြးေထာက္ပံ႕မႈ လံုေလာက္စြာေပးႏိုင္ၿပီး ခႏၶာကိုယ္ကို ဖြံ႕ၿဖိဳးႀကီးထြားေစပါတယ္။ ဗိုက္တာမင္ ဘီဝမ္းပါဝင္တဲ႔ အစားအစာေတြဟာ ထမင္းျဖဴ၊ ေျမပဲ၊ ဝက္သားနဲ႔ ပဲပုပ္တို႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

 

၃။ ဗိုက္တာမင္ ဘီတူး

play
 

Riboflavin လို႔လည္း လူသိမ်ားတဲ႔ ဗိုက္တာမင္ ဘီတူးဟာ အရပ္ရွည္ျခင္းအတြက္ မရွိမျဖစ္လိုအပ္တဲ႔ ဗိုက္တာမင္တစ္မ်ိဳးပါပဲ။ ၄င္းဟာ အရိုး၊ ဆံပင္၊ အေရျပားနဲ႔ လက္သည္း၊ ေျခသည္းေတြ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးကို ေထာက္ကူေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဗိုက္တာမင္ ဘီတူးၾကြယ္ဝတဲ႔ အစားအေသာက္ေတြကေတာ႔ ၾကက္ဥ၊ ဘဲဥ၊ ငါး၊ ႏြားႏို႔နဲ႔ အစိမ္းေရာင္ဟင္းသီးဟင္းရြက္တို႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

၄။ ဗိုက္တာမင္ စီ

play
 

Ascorbi acid လု႔ိလည္းသိထားၾကတဲ႔ ဗိုက္တာမင္ စီကေတာ႔ အရိုးနဲ႔သြားေတြကို ခိုင္မာေစၿပီး ႀကီးထြားမႈကိုလည္း ေထာက္ကူေပးႏိုင္ပါတယ္။ Antioxidant ၾကြယ္ဝတဲ႔အတြက္ နာဖ်ားေရာဂါေတြကိုလည္း ကာကြယ္ေပးၿပီး ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္နဲ႔ ခႏၶာကိုယ္ႀကီးထြားေစမယ္႔ အခြင္႔အလမ္းေတြကိုလည္း ပိုမ်ားေစပါတယ္။ ဗိုက္တာမင္ စီၾကြယ္ဝတဲ႔ အစားအေသာက္ေတြကေတာ႔ ခရမ္းခ်ဥ္သီး၊ အာလူး၊ သံပုရာသီးနဲ႔ ဘယ္ရီသီးေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

Source: stylecraze

Postby

 

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
More From

Lifestyle


AD