AD
AD
AD

ဒစ္ဂ်စ္တယ္ေခတ္ႀကီးထဲမွာ လူေတြရဲ႕ အိပ္စက္ပံု၊ လူေနမႈဘဝပံုစံေတြလည္း ေျပာင္းလဲလာတာ အမွန္ပါပဲ။ ၉၀ ျပည္႔ႏွစ္ေတြတံုးကလို တီဗီအစီအစဥ္ေတြကိုပဲ အားျပဳၾကည္႔ရတဲ႔ အခ်ိန္ေတြတံုးက ည (၁၀) နာရီ ဝန္းက်င္ တီဗီအစီအစဥ္ေတြၿပီးရင္ အိပ္စက္ၾကၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။

play

 

ဒီေန႔ေခတ္လို မီဒီယာပံုစံေတြ ေျပာင္းလဲလာၿပီးေနာက္မွာ လူေတြရဲ႕ အိပ္စက္ခ်ိန္နဲ႔ အိပ္စက္ပံုေတြလည္း ေျပာင္းလဲလာခဲ႔ပါတယ္။ ဒစ္ဂ်စ္တယ္လႈိင္းရဲ႕ ရိုက္ခတ္မႈလို႔ပဲ ေျပာရမလားမသိေပမယ္႔ ညအခ်ိန္ အိပ္စက္ရခက္ခဲတဲ႔ ေရာဂါဟာ ၿမိဳ႕ျပေနလူတန္းစားေတြကို ထိပါးေႏွာင္႔ယွက္ေနပါတယ္။ ေအာက္ေဖာ္ျပပါအခ်က္ေတြ ျဖစ္ေနၿပီဆိုရင္ေတာ႔ ဒီေန႔ည သင္အိပ္ေရးပ်က္ဖို႔ ေသခ်ာသေလာက္ ရွိေနပါၿပီ။

၁။ ဒီေန႔ ေလ႔က်င္႔ခန္းမလုပ္မိဘူး

play
 

ေလ႔လာမႈတစ္ခုအရ အိပ္စက္ရခက္ခဲတဲ႔ ေရာဂါရွိတဲ႔ အရြယ္ေရာက္သူေတြဟာ ေန႔စဥ္ပံုမွန္ ေအရိုးဗစ္ကစားေပးမယ္ဆိုရင္ အိပ္စက္ရပိုမိုလြယ္ကူလာၿပီး အခ်ိန္ပိုမိုၾကာရွည္စြာ အိပ္စက္လာႏိုင္ေစတာကိုလည္း ေတြ႕ရွိရပါတယ္။ အဲဒီလိုေလ႔က်င္႔ခန္း လုပ္ဖို႔အတြက္ အေကာင္းဆံုးအခ်ိန္ကလည္း မနက္ခင္းအခ်ိန္ျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။

တကယ္လို႔ သင္ဟာ မနက္ခင္းအခ်ိန္မွာ ပံုမွန္ေလ႔က်င္႔ခန္းလုပ္ေနက်ျဖစ္ၿပီး ဒီေန႔ ေလ႔က်င္႔ခန္းလုပ္ဖို႔ ေမ႔ေလ်ာ႔သြားတယ္ ဆိုရင္ေတာ႔ ညအခ်ိန္မွာ အိပ္စက္ရ ခက္ခဲႏိုင္ပါတယ္။

၂။ ေဟာ္မုန္းေျပာင္းလဲမယ္

play
 

အမ်ိဳးသမီးေတြ ဓမၼတာလာခ်ိန္ ေဟာ္မုန္းေျပာင္းလဲမႈေၾကာင္႔ ကိုက္ခဲေနခ်ိန္မွာ ညအခ်ိန္အိပ္စက္ရခက္ခဲဲႏိုင္ပါတယ္။ ေဟာ္မုန္းေျပာင္းလဲမႈေၾကာင္႔ ေခါင္းကိုက္ျခင္း၊ ကိုက္ခဲျခင္းနဲ႔ အပူခ်ိန္တက္ျခင္းတို႔ေၾကာင္႔ အမ်ိဳးသမီးေတြဟာ အိပ္လို႔မေပ်ာ္ ျဖစ္ေစႏိုင္တာပါ။ အမ်ိးသားေတြမွာလည္း ေဟာ္မုန္းေျပာင္းလဲေနခ်ိန္မွာ အိပ္စက္ရခက္ခဲတဲ႔ အေတြ႕အၾကံဳမ်ိဳး ရွိႏိုင္ပါတယ္။

၃။ အိပ္ယာမဝင္ခင္ လူမႈကြန္ရက္ေတြသံုးတယ္

play
 

ဒီေန႔ေခတ္မွာ Facebook တို႔၊ Twitter တို႔လို လူမႈကြန္ရက္ေတြနဲ႔ မ်က္ႏွာသစ္တာဟာ မဆန္းေတာ႔သလို ညအိပ္ခါနီး လူမႈကြန္ရက္ေတြေပၚမွာ ဟိုၾကည္႔ဒီၾကည္႔ လုပ္တတ္တာဟာလည္း သဘာဝပါပဲ။ ဒါေပမယ္႔ လူမႈကြန္ရက္ဆိုတဲ႔ သေဘာကိုက စြဲေဆာင္ႏိုင္စြမ္းရွိေတာ႔ သင္႔ရဲ႕ညအိပ္ခ်ိန္ေတြဟာ ပံုမွန္ထက္ ဉာဥ္႕နက္ေနမွာ အမွန္ပါပဲ။

ေနာက္တစ္ခုက လူမႈကြန္ရက္ အသံုးျပဳရာမွာ ၾကားခံနယ္ျဖစ္တဲ႔ ဖုန္းတို႔၊ Tablet တို႔၊ လက္ပ္ေတာ႔ကြန္ပ်ဴတာတို႔က ထြက္တဲ႔ အျပာေရာင္အလင္း (Blue Light) ေတြဟာ မ်က္စိနဲ႔ အာရံုေၾကာကို အေႏွာင္႔အယွက္ေပးႏိုင္ၿပီး ခႏၶာကိုယ္ကို အိပ္ခ်ိန္တန္ၿပီလို႔ လႈံ႕ေဆာ္ေပးမယ္႔ မယ္လာတိုနင္ဆိုတဲ႔ ေဟာ္မုန္းထြက္မလာေအာင္လည္း တားဆီးထားႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ ညဘက္ Facebook ပြတ္တတ္တဲ႔အက်င္႔ရွိရင္ နည္းနည္းေလး ျပင္ၾကည္႔လိုက္ပါ။ ပိုၿပီး စားဝင္အိပ္ေပ်ာ္လာပါလိမ္႔မယ္။

 

၄။ တစ္ေန႔တာလံုး ေနေရာင္မျမင္ရဘူး

play
 

ေနေရာင္ျခည္ဟာ ခရစ္တြန္ၿဂိဳဟ္သားေတြျဖစ္တဲ႔ Superman တို႔၊ Supergirl တို႔ကိုပဲ စြမ္းအားေပးႏိုင္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ္တို႔လို သာမန္လူသားေတြကိုလည္း စြမ္းအင္ေပးစြမ္းႏိုင္ပါတယ္။ ေန႔အခ်ိန္မွာ ေနေရာင္ျခည္နဲ႔ ထိေတြ႕ေပးမယ္ဆိုရင္ က်န္းမာေရးအက်ိဳးေက်းဇူးမ်ားစြာ ရရွိႏိုင္ရံုသာမက ညဘက္မွာ ေကာင္းမြန္စြာအိပ္ေပ်ာ္ႏိုင္ေအာင္လည္း အေထာက္အကူ ေပးပါတယ္။ တကယ္လို႔ သင္႔ရဲ႕အလုပ္ဟာ ေမွာင္မိုက္ၿပီး ေနေရာင္မျမင္ရတဲ႔ ေနရာမွာ တစ္ေနကုန္ထိုင္ၿပီး အလုပ္လုပ္ရတယ္ဆိုရင္ေတာ႔ ညအခ်ိန္မွာ အိပ္ေပ်ာ္ဖုိ႔ ခဲယဥ္းမွာပါ။

၅။ စိတ္ဖိစီးမႈ အရမ္းမ်ားေနတယ္

play
 

အလုပ္စိတ္ဖိစီးမႈေတြ၊ မိသားစု စိတ္ဖိစီးမႈေတြ၊ လူမႈေရးစိတ္ဖိစီးမႈေတြ မ်ားလြန္းတဲ႔ လူတစ္ေယာက္ဟာ ေကာင္းေကာင္း အိပ္မေပ်ာ္ႏိုင္တာဟာ အံ႕ၾသဖြယ္ေတာ႔ မဟုတ္ပါဘူး။ အနည္းဆံုးေတာ႔ သူ႔မွာ ေတြးစရာအမ်ားႀကီးရွိေနမွာပါပဲ။ စိတ္ဖိစီးမႈရဲ႕ ေနာက္ဆက္တြဲေတြျဖစ္တဲ႔ ပင္ပန္းျခင္း၊ ေဒါသထြက္ျခင္း၊ ေသာကမ်ားျခင္း အစရွိတဲ႔ စိတ္ေဝဒနာေတြ ဖိစီးႏွိပ္စက္ၿပီး အိပ္စက္ရ ခက္ခဲေစမွာပါ။

စိတ္ဖိစီးမႈမ်ားလြန္းတဲ႔ ေန႔တစ္ေန႔မွာ ေကာင္းေကာင္းအိပ္ေပ်ာ္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ႔ ညအိပ္ခါနီးမွာ တရားထုိင္ေပးတာတို႔၊ ဟာသကားတစ္ခုခုၾကည္႔ၿပီး စိတ္ဖိစီးမႈေတြကို ရွင္းပစ္တာတို႔နဲ႔ ေျဖရွင္းႏိုင္ပါတယ္။

Source: Reader's Digest

Postby

 

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
More From

Lifestyle


AD